Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000 Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj   Download   Ranking     

Witamy Gość
Obecny czas to 2016-05-05, 06:42

Menu
Pliki do pobrania
Ranking ligi
Forum
Strona Główna
Użytkownicy
Szukaj
Grupy
Rejestracja

Witamy na stronie ogólnopolskiej ligi warhammera 40,000
Portal ten służy dyskusji sędziów i koordynatorów ligi warhammera 40,000 w Polsce, ogłaszaniu informacji o planowanych turniejach jak i turniejach już zakończonych i prezentacji rankingu ligi.

Rumia, 04.06.2016, 600 pkt.
Autor: bagli @ Wczoraj 9:48
Wszem i wobec ogłaszam turniej patrolowy w Stacji Kultura w Rumi - odbędzie się 04.06.2016 (sobota).
Turniej będzie zgłoszony do Ligi.

Wpisowe: 10zł - będziemy zbierać na bazę terenową w Rumi.


Wśród graczy rozlosujemy 2 nagrody - dwa kupony po 25zl kazdy do Futurexu. A osoba, która zajmie ostatnie miejsce może liczyć na farbkę pocieszenia.
Obrazek


UWAGA: Pojawiło się zapytanie czy możemy zagrać nasz turniej w ramach nocy bibliotek: Czyli zaczynamy o 17.00 a kończymy o 23,00!

Harmonogram:
Zapisy: 9:30 - 10:00
1sza bitwa: 10:00 - 12:00
2ga bitwa: 12:00 - 14:00 (możliwa przerwa?)
3cia bitwa: 14:00 - 16:00




1. Armie:
- 600 punktów;
- zbudowane wg. Combined Arms Detachment (czyli bez sojuszników) i z ograniczonym FOCem:
0-1 HQ
1-4 Troops
0-3 Elites
0-3 Fast Attack
0-3 Heavy Support

WYMAGAMY PISEMNEJ ROZPISKI! Będzie łatwiej nam wszystkim!

- Dopuszczone fortyfikacje: Aegis Defence Line
- ograniczenia:
- zabronione są pojazdy, których rzeczywista suma AV (przód+bok+tył) jest większa niż 33
- jednostki mogą mieć max. 2 rany (wounds), w armii może być jedna jednostka z 3 ranami
- Jednostki z bazowym save 2+ są zabronione.
- maksymalny rzut obronny na 3+ (nawet w trakcie gry cover+stealth/shroud nie może przekroczyć 3+). Rzuty FNP, Protokoły - maksimum 5+
- Nie można dublować slotów Elit, Heavy Supportu, Fast Attack.
- nie można rzucać mocy wymagających więcej niż 1 Warp Charge
- zabronione są Flyers i Flying Monstrous Creatures
- zabronione są bronie typu Barrage
- zabronione są bronie typu Ordnance
- zabronione są bronie typu Destroyer (siła D)
- zabronione: Escalation, Stronghold Assault, Dataslates, Formations, Lords of War

Jeśli któreś z ograniczeń powoduje, że nie można wystawić jednostki z HQ należy nominować na Warlorda Charactera z najwyższym Leadershipem (w przypadku Tyranidów Warlord jest automatycznie synapsą).

2. Dopuszczone armie:

Wszystkie oficjalne codexy i ich suplementy

Gramy na zasady:...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Krucjata #70 [15-05 Nd, 1500pkt, klub AdMech, Wawa]
Autor: liwan @ 2016-05-03, 08:41
temat z GV: http://www.wh40k.pl/index...itpost&p=707094

http://i1255.photobucket....zpssm4naa9t.jpg

Klub Adeptus Mechanicus admech.club zaprasza na:

Krucjata #70

Będą nagrody od Kromlech dla 5 losowych graczy
Kromlech

http://i1005.photobucket....zps4e917646.png

będzie nagroda: farbka GW dla losowego gracza od
http://casualgaming.pl/

http://i1255.photobucket....zpsinajsec6.png

będzie nagroda: farbka GW dla losowego gracza oraz 10% zniżka dla zwycięzcy od
http://www.strefamtg.pl/

http://i1255.photobucket....zps4botfig4.png

będzie nagroda: farbka GW dla losowego gracza od
http://www.ebunkier.pl/

http://i1255.photobucket....zpsm8xz4qgd.png

oraz od http://sklep.fgb.club/
srebrna karta FGB

http://i1255.photobucket....zpsw6b0iwdr.png

ramy czasowe:

9:30 zapisy
10:00-12:30 1 bitwa
12:30-13:30 przerwa [jeśli się spóźnisz na 2gą bitwę z obiadu to przeciwnik zyskuje przerzut 1 kości w grze za każde 5 minut spóźnienia ;) ]
13:30-16:00 2 bitwa
16:10-18:40 3 bitwa

Regulamin:

miejsce: klub Adeptus Mechanicus, Warszawa, Al.Krakowska 110/114, teren Airbus Military EADS PZL.

http://i1255.photobucket....zps3815090f.png

Turniej jest zgłoszony do PL ligi 40k

Wyniki turnieju będą również wysłane do systemu ITC
https://www.frontlinegami...nament-circuit/

Zasady

- dostępne masz 2 detachmenty, nie mogą się powtarzać [modele Space Marines o różnych Chapter Tactics traktujemy jak oddzielne Detachmenty, czyli nie da się w jednym CAD użyć dwóch i więcej Chapter Tactics]
- zakaz formacji, czyli można skorz...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Casualowa Liga 40k #4 [Maj]
Autor: liwan @ 2016-05-01, 20:48
temat z GV: http://www.wh40k.pl/index...p=708471#708471

liga się rozpoczęła, ale przez następne 10 dni można dołączyć jeszcze

Sklep Casualgaming.pl zaprasza na

Casualowa liga 40k

http://i1255.photobucket....zpsinajsec6.png
http://cggry.pl/

Ligę współorganizują klub Adeptus Mechanicus
http://admech.club/
http://i1255.photobucket....zps1gfkro4c.png

Będą nagrody od Kromlech
Kromlech

http://i1005.photobucket....zps4e917646.png

UWAGA:
grać możecie gdzie chcecie , ale sklep ma swój Games Room otwarty w godzinach pracy sklepu jakby co :)

12-20 pn - pt
12-17 sobota

Wpisowe: 10zł [do uiszczenia w sklepie...do skarbonki ;) ... przeznaczone w całości na nagrody do wybrania przez zwycięzcę oraz 2 osób losowych z oferty sklepu]

Ramówka czasowa:
Maj, 9 dni na rundę, 10ty dzień dla maruderów, ale tak do 15:00 max i dla mnie, żeby nowe pary rozpisać.
Jeżeli para nie da rady zagrać bez kogokolwiek winy to mają remis 0:0 w małych i 0:0 w dużych.
Jeżeli ktoś zawini to niewinny ;) ma 5 małych i 15 dużych

Regulamin:

Gramy sklejonymi modelami, nie muszą być pomalowane.
Zachowujemy zasadę WYSIWYG, jeżeli ktoś ma z tym problem w swoich modelach, ale przeciwnik zaakceptuje to luz.
Nie ma obowiązku podsyłania list armii.
Liga będzie zgłoszona do ligi.
Można na każdą kolejną turę ligi mieć inną listę armii, ale musi być z tego samego Codexu przez całą ligę.
Pamiętajcie, że możecie przed grą porozumieć się z przeciwnikiem jak zagracie, czy PG, czy light itd.

Armie budujemy wg następujących zasad:

- limit punktów 1000
- armię budujemy na bazie CAD [minus jeden do każdego slota, prócz Fortyfikacji], ale bez allies
- jeżeli jakaś armia nie ma HQ to nie musi go wystawiać
- Inkwizycja jest dostępna jako HQ dla armii Imperialnych, jeżeli masz Inkwizytora t...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Lokal w Vanaheim 1300
Autor: Crazyman @ 2016-05-01, 09:56
Termin: 14.05.2016
Miejsce: Sklep Vanaheim, Lubicz 34/6 Kraków
Limit: 1300 pts
Stoły: 48"x 48"
Limit: 21 graczy
Akredytacja: 10zł od osoby
Sędziowie: Jacek Obłaza, Radosław Szerląg, od spiny Maciej Ptasiński
Nagrody: Bony do sklepu Vanheim
Zasada specjalna turnieju: Shields up

SHIELDS UP
-Zasada Hull pointów jest zdjęta
-Jeżeli wbijesz glana rozpatrujesz tabelkę na -1
-Broń typu Graviton nakłada jedynie immobila
-Zasady które mówią o ściągania hull pointów nie działają
-Przy nałożeniu wszystkich możliwych efektów przez penetracje/glany (zniszczone wszystkie bronie, immobile itp) pojazd traktowany jest jako zniszczony
-Jeżeli nałożysz kilka razy immobila poprzez penetrację glana zamienia się to na weapon destroy
-Jeżeli nałożysz kilka razy weapon destroy poprzez penetrację glana zamienia się to na immobile

Ramy czasowe:
10.00 - 10.30 Zapisy
10.30 - 12.00 I Bitwa
12.00 - 12.30 Przerwa Obiadowa
12.30 - 14.00 II Bitwa
14.00 - 15.30 III Bitwa
15.40 Rozdanie nagród

Zgłoszenia:
Celem zapewnienia sobie miejsca na turnieju warto zgłosić się w stosownym temacie na forach (Sklepu Vanaheim lub stronie ligowej)

ARMIE:
- Każdy z graczy ma do dyspozycji 1300 pkt.
- Armie składamy na podstawie CAD + ally


Dopuszczone:
- Wszystkie oficjalne codexy oraz suplementy
- Lords of War
- Codex: Stronghold Assault
- Dataslate'y
- Eskalacja
Zakazane:
-Superheavy
-Gargantuan
-IA


-Każdy gracz musi posiadać oryginalny kodeks i/lub suplement.
-Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki, zestaw templatów.

ZASADY SPOTKANIA:
Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 7 edycji, uwzględniając erraty i FAQ GW, oraz Polskie Uściślenia Sędziowskie, oraz oficjalne Codexy Armii.
Obowiązują: 'Special Characters*', 'Proxy**',
* Modele Special Characters lub modele z Eskalacji muszą być oryginalne, lub jeżeli masz konwersje należy z każdej strony modelu zrobic zdjęcie i wysłać na podany adres krkturniej@gmail.com aby ...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 7 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Drużynowy Patrol 700 pkt - Sklep Goblin - 21.05.2016
Autor: Ziele @ 2016-04-29, 20:37
Sklep Goblin oraz klub Silesian Champions ma przyjemność zaprosić na turniej patrolowy w warhammer 40 000.

Turniej przyjazny graczom początkującym, można zagrać nawet nie mając swojej armii (w takiej sprawie proszę o informacje na PW)

1. Format: Patrol SC
Data: 21.05.2016
Lokacja:
Sklep Goblin
44-200 Rybnik
ul. Powstańców Śląskich 6 (1 piętro)
PKT: 700
Stoły: 48x48 cale
Wpisowe: 15 zł (dzieci/młodzież do 18 lat - 10 zł)
Czas bitwy: 110 min wraz z parowaniem
Drużyny: 3 osobowe
Liczba miejsc: 30.

2. Organizacja:
Harmonogram
Start: 9:00 - 9:30
Bitwa 1: 9:30 - 11:20
Bitwa 2: 11:30 - 13:20
Bitwa 3: 13:30 - 15:20

3. Zasady ogólne:
Armię tworzymy korzystając z tylko z jednego Detachmentu:

Patrol Detachment:
0-2 HQ
0-2 Elite
1-4 Troops
0-2 Fast Attack
0-2 Heavy Support
0-2 unity niezajmujące miejsca w FoCu
Fortyfikacje:
0-1 Aegis Defense Line

Combat Benefits Patrol Detachmentu są takie same jak Combined Arms Detachmentu.
Niedopuszczone: Super-Heavy, Gargantuan Creatures, Flyers, Lords of War
Flying Monstrous Creatures: dopuszczone, jednakże z zakazem latania w trybie Swooping oraz wystawiania się za pomocą deep strike'u

Parowanie
1) obie strony zapisują na kartce pierwszego gracza którego wystawiają
2) jednocześnie pokazują sobie kogo wystawili
3) obie strony zapisują na kartce przeciwnika dla wystawki drugiej strony
4) jednocześnie pokazują sobie tą dostawkę
5) rzut na to kto pierwszy wybiera stół dla swojej wystawki
6) niesparowani gracze graja ze sobą na ostatnim stole

4. Ograniczenia:

-Maksymalna wartość sumy pancerza pojazdu (Front+Side+Rear): 34
-Maksymalna wartość Toughness: 5
-Modele mogą mieć maksymalnie 3 Woundy (z wyjątkiem jednostek z zasadą Swarm)
- Squadron pojazdów może liczyć max 2 modele

Maksymalne rzuty obronne:
-Armor Save 2+
-Invulnerable Save 4+
-Cover Save 3+
-Feel No Paina/Reanimation Protocols max na 5+

Rerolle save'ów:
2+ => brak
3+ => 5+
4+ => 4+
5+ => 5+
...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 1 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Tavern Patrol I
Autor: Koniu @ 2016-04-28, 13:52
Termin: 14.05
Miejsce: SDK ul. Krzywoustego 3, Płock
Format punktowy: 500
Limit graczy: 20
Wpisowe i nagrody: no shit

Ramy czasowe:
Zapisy: 9:00-9:15
1 bitwa: 10:00 - 11:00
2 bitwa: 11:00 – 12:00
Przerwa Obiadowa : 12:00 - 13:00
3 bitwa: 13:00 – 14:00
4 bitwa: 14:00 - 15:00
Zgłoszenia w temacie.

Sędzia główny: Koń

2. Zapisy:
Zgłoszenia, rozpiski i pytania należy nadsyłać na @mail: mrworld@wp.pl
Termin zgłoszeń : do 12.05.2016 (potem karniaki w liczbie 7)

3. Zasady ogólne:
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW, PKZ i FAQ ETC (FAQ ETC > PKZ).
- Gramy na stołach 48”x48”.
- Gramy 6 pełnych tur.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym oszustwie dostaje maskę, w grze, w której oszukiwał. Kolejny raz i dostaje 3x0 w turnieju.
- Awanturnicy dowiedzą się jak walczą Wilki Luny a potem dostaną 3x0
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Po terminacji 0:0


4. Armia:
- detacz: 0-1 HQ, 1-2 troopsy, 0-1 FA, 0-1 Elites, 0-1 HS.
- Pojazd może mieć max 33 AV w sumie ze wszysktich stron
- max koszt reliktu pojedynczego - 15pkt
- max 2 woundy
- max 3+ sv
- max 4+ inv
- max 3+ cover
- max 5+ fnp
- bez broni Orgnance
- bez broni Primary
- bez Monstrów
- bez Superheavy / Gargantow
- bez broni sD (czar należy przerzucić)
- bez Flayerów
- max 1 lv Mastery level
- bez samoningu (przedmioty samonujace sa zakazne)
- bez niewidzialnosci (przerzucasz jak wylosujesz)
- bez sojuszy


6. Punktacja:
Gramy bez kart, liczymy ilosć zabitych modeli w ich koszcie punktowym, first blood, line breaker i slay the warlord są warte po 50 pkt.
Różnica VP...................wynik bitwy
0 - 50............................ 10 - 10
50-100............................ 11 - 9
100-150........................... 12 - 8
150-200........................... 13 - 7
200-250.......................

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Turniej 'Nowa Nadzieja II', 7.05.2016 Sopot
Autor: Raca @ 2016-04-28, 11:03
Stowarzyszenie Miłośników Gier Strategicznych "Trójmiasto" ma przyjemność zaprosić na turniej klasy Lokal: „Nowa Nadzieja II”, który odbędzie się w dniu 7.05.2015 w salkach przy kościele św. Bernarda w Sopocie (ul. Abrahama 41)

Turniej jest skierowany przede wszystkim dla niedoświadczonych turniejowo graczy (poniżej 6 turniejów ligowych) jak i tych bardziej doświadczonych.
Gracze poczatkujący na scenie turniejowej mogą liczyć na szereg bonusów i udogodnień o czym dalej.

Wpisowe: Darmowe dla graczy poczatkujących, 10zl dla stałych bywalców

1.Ramówka:
9:00 - 9:20 Zapisy
9:30 – 11:30 I Bitwa
11:45 - 13:45 II Bitwa
14:00 - 16:00 III Bitwa

2. Zasady ogólne:
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i zasad ETC2016.
- Gramy na stołach 60”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spóźnienia w oddawaniu wyników obaj gracze dostają -5 DP. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany i obaj gracze dostają automatyczne 0:0.
Gracze poczatkujący i graczy z nimi grających karniaki nie dotyczą, jeżeli czas będzie dobiegał końca podejdzie ktoś bardziej doświadczony i pomoże dokończyć grę szybciej.

3. Zasady
- Każdy gracz ma na budowę armii 1300pkt
- Należy wybrać 1 primary detachment i maksymalnie 1 dodatkowy detachment
- Zakaz dublowania jednostek(niezależnie od detachementu) chyba ze wykorzystamy już wszystkie wybory w danym slocie tzn.
Jeżeli Space Marines wezma Tactical Squ...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

ETC repra nabór - na poważnie
Autor: vladdi @ 2016-04-26, 22:15
W związku z serią dropów z teamu, związanych z faktem, że 40k ssie i wogóle, repra szuka 8 gracza chętnego pojechać w wakacje do Grecji na Mistrzostwa Europy i powalczyć o podium. Wymagane jest nieco poświęcenia i gra przez najbliższe miesiące zleconą armią, a ponadto nie ma co kryć, zasób funduszy bo wyjazd kosztuje. W zamian można uczestniczyć najważniejszym 40kowym wydarzeniu w roku, spotkać najlepszych i najbardziej znanych graczy z Europy i USA i wogóle przeżyć niesamowite kilka dni jako reprezentant kraju.

Jeśli ktoś chętny - na priv. Szukamy tylko poważnych ludzi chętnych poświęcić trochę czasu i zapału dla reprezentacji i głodnych rywalizacji na najwyższym poziomie.

Proszę o przyklejenie tematu.

Komentarze: 1 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Mgła Katowice [1350pts] 07.05.2016
Autor: Serafin @ 2016-04-25, 14:33
Format punktowy: 1350pts
Rundy: 3 gry po 2h
Stoły: 48" x 48''
Wpisowe: 15zł (w całości na nagrody proporcjonalnie podzielone na top 3 + losówka)

Zapisy godz. 10.30-10.55
I runda 11.00 - 13.00
II runda 13.15 - 15.15
III runda 15.30 - 17.30

WYMAGANIA DLA GRACZY:
- Gracz posiada wydrukowaną rozpiskę
- Każdy gracz musi posiadać kodeks i/lub suplement (oczywiście jeśli z takiego korzysta)
- W przypadku wykorzystywania formacji nie znajdujących się w kodeksie/suplemencie, należy mieć je wydrukowane.

ZASADY I OGRANICZENIA TURNIEJOWE:
- Obowiązują zasady 7ed
- Każdy gracz może wystawić dowolną ilość detachmentów zgodnie z zasadami 7ed. z Zakazem dublowania detachmentów, nie dotyczy to detachmentów wchodzących w skład innych detachmentów (np. decurion, warhost).
- Limit 1: Lord of War
- Limit 1: Gargatuan
- Limit 1: Super Heavy

SCENARIUSZE:
I gra
Rozstawienie: Hammer And Anvil

Cel I: Na początku gry należy podzielić stół na 4 identyczne ćwiartki. Gracze zdobywają punkty za kontrolowanie ćwiartek. Na koniec każdej tury gracze sprawdzają kto kontroluje którą ćwiartkę.
Za kontrolę ćwiartki gracz zdobywa 1VP + 1VP za każdą wcześniejszą turę w której udało mu się utrzymać kontrolę nad dokładnie tą ćwiartkę. Czyli jeżeli gracz będzie kontrolował wybraną ćwiartkę 3 tury pod rząd zdobędzie odpowiednio: 1, 2 i 3 VP. Jeżeli jednak w drugiej turze straci kontrolę i odyska ją w trzeciej, zdobędzie odpowiednio: 1, 0 i 1 VP.
Kontrola: Aby model/oddział kontrolował wybraną ćwiartkę musi się w całości znajdować wewnątrz danej ćwiartki. (Liczy się koszt punktowy, a nie liczba modeli)
Cel II: Maelstrom of War: Contact Lost (1 karta na start, a potem gracz dobiera na początku tury tyle kart ile kontroluje OBJ)
Special Rules: Night Fighting, Reserves, Mysterious Objectives, Tactical Objectives

II gra
Rozstawienie: Dawn of War

Cel I: Dwa relikty każdy warty na koniec gry 5VP, wystawione 16" od środka na centralnej lin...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 1 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

40 x Szybszy Szpil vol. 9 - 29 maja 2016
Autor: Dexiu @ 2016-04-25, 10:52
Witam,
Szykujemy się do kolejnego turnieju na mniejsze punkty. Wstępnie 888pkt - szczegóły będą do końca miesiąca.

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Ankieta
Który z nadesłanych projektów, powinien zostać nowym logo ligi?
Projekt 1: 9
Projekt 2: 42
Projekt 3: 16
Projekt 4: 9

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Kontakt
Glówny koordynator:
koordynator[at]liga40k.pl
Zglaszanie turniejów:
zgloszenia[at]liga40k.pl
Wyniki turniejów:
wyniki[at]liga40k.pl
Skarbnik ligowy:
Rafal Kroczka
Numer konta:
85 1140 2004 0000 3502 7607 3392

Download
Ranking ligi
PKZ
Regulaminy
Sędziówka
Wszystkie



     Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000: Forum ligii.     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Warhammer 40,000 and other names used on this site are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2008. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11