Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000 Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj   Download   Ranking     

Witamy Gość
Obecny czas to 2014-09-30, 23:52

Menu
Pliki do pobrania
Ranking ligi
Forum
Strona Główna
Użytkownicy
Szukaj
Grupy
Rejestracja

Witamy na stronie ogólnopolskiej ligi warhammera 40,000
Portal ten służy dyskusji sędziów i koordynatorów ligi warhammera 40,000 w Polsce, ogłaszaniu informacji o planowanych turniejach jak i turniejach już zakończonych i prezentacji rankingu ligi.

Mistrzostwa Xiążat Mazowiecki IV - 11.10.2014 [Płock]
Autor: Leigabar @ 2014-09-26, 17:59
Witam,

W imieniu stowarzyszenia Mazowiecki Klub Fantastyki "Tawerna" mam zaszczyt zaprosić wszystkich na już IV M.X.M. w Płocku.

Data: 11/10/2014

Typ turnieju: turniej lokalny

Wpisowe: 5PLN (dla klubowiczów za free)

Nagrody:
za miejsca 1-3 przewidziane nagrody są zacne ale ,że kazano mi milczeć bo niespodzianka to nic więcej nie napisze.

Miejsce:
Spółdzielczy Dom Kultury
ul. Krzywoustego 3
09-400 Płock

Zapisy od godziny: 9:00

- Limit Punktowy: 1750 pts (proxy tylko za zgodą organizatorów po wcześniejszym zgłoszeniu)
- Armie typu Battle Forged
- Armia może składać się z maksymalnie 1+2 Detachmentów
- Codex Imperial Knights dopuszczony
- Suplementy - dozwolone
- WYSIWYG - niewymagany, ale mile widziany

NIEdozwolone są:
- super-heavy, gargant (nie dotyczty jednostek z Codexu Imperial Knights)
- Fortress of Redemption
- Formations, Escalation i Stronghold Assault (poza Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing pad)
- Dataslaty
- Formacje

Zasady ogólne dla wszystkich misji:
1 Nightfight
2 Reserves
3 Długość trwania bitwy: 5 tur, 6 na 3+.

Ramówka: (będzie podana później)

Osoby które zadeklarują się z uczestnictwem w turnieju a spóźnią się do 15 minut otrzymują -2 VP chyba, że spóźnienie było wcześniej zgłoszone organizatorom.

Jeśli z uwagi na nieparzystą ilość uczestników, komuś przypadnie wolny los, uznaje się jego wygraną w stosunku 13-7

Wspólne cele misji dla wszystkich scenariuszy:
1. Slay the warlord
2. Line breaker
3. First blood

Scenariusz 1 - misja ratunkowa
Rozstawienie: Dawn of war
Przed wyborem strony, każdy gracz wybiera spośród swojej armii 1 oddział o dowolnej wartości. Wybrany oddział nie może zawierać ani być HQ oraz posiadać zasady pojazd. Oddział ten traktowany jest jako pojmany przez przeciwnika i nie jest wystawiany na stole.
Cel misji: jednostka nie będąca pojazdem latającym, która w fazie ruchu przekroczy linię strefy rozstawienia przeciwnika uwalnia pojma...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 4 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Rybnik - 04.10.2014 - 600 pkt - Sklep Goblin
Autor: Ziele @ 2014-09-24, 16:09
Witam,
Zapraszam na turniej Warhammer 40 000.
Turniej z myślą o graczach początkujących i takich, którzy rozpoczynają swoją przygodę z 40k.

Data: 04.10.2014
Lokacja:
Sklep Goblin
44-200 Rybnik
ul. Powstańców Śląskich 6 (1 piętro)
PKT: 600 (min. 590)
Stoły: 48x48 cale
Wpisowe: 10zł (całość na nagrody)
Liczba miejsc: 30
Czas bitwy: 1h15min

1. Organizacja:
9:00 - 9:30 Zapisy
9:30 - 10:45 1 Bitwa
11:00 - 12:15 2 Bitwa
12:30 - 13:45 3 Bitwa
14:00 - 15:15 4 Bitwa

Po 4 bitwie podsumowanie i rozdanie nagród.

2. Zasady:
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów oraz PKZ
- Obowiązują wszystkie kodeksy armii z strony GW
- Gracz dysponuje czytelną rozpiską (proszę, aby każdy taką posiadał!)
- ARMIE:
- Format punktowy to 600 pkt.
- Budowa armi:
HQ: 0-1 (tylko jeden bohater w ramach slotu)
Troops: 1-4
Elites: 0-1
Fast Attack: 0-1
Heavy Support: 0-1

Dodatkowo:
- maksymalny rzut obronny 3+, (save, cover, inv, itd.) Jeśli ulegnie zmianie podczas gry na 2+, nadal rzucamy go jako 3+. Jeśli wymyślisz cuda na kiju, dalej max może być 3+ :)
- maksymalnie 3 Rany (żw),
- suma pancerza pojazdu (przód, bok, tył) maksymalnie 33(nie można zabrać modelów z bańką, patrz np. Necrońskie Barki)
- niedopuszczone bronie z zasadą "Ordnance" („Artyleryjska”)
- Brak Sojuszy
- Brak PROXÓW
- Dopuszczone fortyfikacje: BRAK
- Nie Dopuszczone: Escalation, Stronghold Assault, Dataslates, Formation, Lords of War, Imperial Armour, Flyers (Samoloty), Flying Monstrous Creatures (latające monstra), Monstrous Creatures, Imperial Knight, Gargantuan Creatures itd.
- Nie można przyzwać żadnego Monstrous Creature oraz innych podobnych (chodzi tutaj o czary)

Wzór rozpiski jaką należy posiadać na turnieju:

Gracz (imię, nazwisko, armia)

HQ1 : (nazwa jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]

Elite1 : (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Krucjata #45 [[04-10-2014, 1500pkt, Warszawa]
Autor: liwan @ 2014-09-23, 09:37
Dzięki uprzejmości Kromlech.eu będą małe niespodzianki, które wylosuję wśród trzech osób na turnieju :) plus najlepszy gracz oraz najładniejsza armia turnieju również dostanie nagrodę.

Kromlech

http://i1005.photobucket....zps4e917646.png

i ponownie będziemy mogli też pograć na:

GameMat

http://i1272.photobucket....zpsaffba5b9.jpg

Galaktyka Gier

http://i1266.photobucket....zps20ea2ef3.jpg

Regulamin:

limit osób: 20

wstęp: 20zł

miejsce: klub Adeptus Mechanicus, Warszawa, Al.Krakowska 110/114, teren Airbus Military EADS PZL.

http://i1255.photobucket....zps3815090f.png

ramy czasowe:
9 - 9:30 zapisy
9:30-12:00 1 bitwa
12:00-13:00 obiad
13:00-15:30 2 bitwa
15:45-18:15 3 bitwa

- Armię budujemy zgodnie z zasadami z podręcznika 7 edycji na 1500pkt
- max 3 detachmenty
- armie Unbound zakazane
- 0-1 LoW
- Nie używamy Proxy
- obowiązuje WYSIWYG. Za każdy brak -1 pkt.
- Dopuszczony jest Strong Hold Assault
- Imperial Armour oraz zasady z White Dwarf i Black Library dopuszczone
- Nie używamy zasad Battlefield Terrain z podręcznika głównego [każdy stół musiałby być zbudowany z terenów tylko GW]

Zagramy 3 misje na stołach 48"x60"

I. Powrót do przeszłości

- każde zniszczone 100pkt przeciwnika to 1VP [społowione unity są warte połowę pkt]
- wystawienie "trójkąty"

II. Jak jeszcze nie dawno było

będziemy losować z :

1.
- heavy ma secure objective, ale jest warte 1VP
- D3+2 objectivy każdy wart 3VP, jeden musi być na środku
- wystawienie "ćwiartki"

2.
- fast ma secure objective, ale jest warte 1VP
- D3+2 objectivy każdy wart 3VP, jeden musi być na środku
- wystawienie "ćwiartki"

3.
- D3+2 objectivy każdy wart 3VP, jeden musi być na środku
- wystawienie "ćwiartki"

III. Jak ...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Vanaheim 27 września 900pts
Autor: sir_stafford @ 2014-09-21, 22:56
Serdecznie zapraszam, poniżej regulamin (bardzo dziękuję Crazy'emu za pomoc):

Termin: 27.09.2014
Miejsce: Sklep Vanaheim, ul. Lubicz 34/6, Kraków
Format punktowy: 900
Stoły: 48'' x 48''
Limit graczy:19 [przy ładnej pogodzie w zasadzie nie ograniczona]
Akredytacja: 15zł (10zł na nagrody, 5zł na koziołki - po Arenie trzeba zrobić z nimi porządek jako ośrodowisko)
Nagrody: Bony do sklepu Vanaheim

Ramy czasowe:

10.30-11.00 zapisy
11.00-12.15 pierwsza bitwa
12.20-13.35 druga bitwa
13.40-14.55 trzecia bitwa
15.00 - ogłoszenie wyników i rozdanie nagród


Zgłoszenia:
Celem zapewnienia sobie miejsca na turnieju warto zgłosić się w stosownym temacie na forum sklepu Vanaheim

Zasady spotkania:
-detachmenty podręcznikowe
-Nie dopuszczone undbound armies
-Obowiązują zasady 7ed. Warhammera 40.000
-Dupuszczone wszystkie oficjalne codexy oraz suplementy
-Lords of war - dopuszczone
-Escalation - niedopuszczone
-Każdy gracz musi posiadać przy sobie CZYTELNĄ rozpiskę.
-Każdy gracz musi posiadać oryginalny codex i suplement jeśli z takiego korzysta.
-Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki, oraz zestaw templatów używanych przez jego armię.
-Dopuszczone fortyfikacje z rulebook'a i stronghold assault
-Proxy: dozwolone w granicach zdrowego rozsądku - modele muszą odpowiadać rozmiarem i podstawką proksowanym jednostkom. Proksów w

armii nie może być zbyt wiele i muszą umożliwiać przeciwnikowi łatwą i jednoznaczną identyfikację jednostek. W razie wątpliwości

proszę pytać na forum przed truniejem.


Punkty dodatkowe:
Gracz posiadający całą armię spełniającą warunki WYSIWYG oraz w pełni pomalowaną wraz z podstawkami otrzymuje 5 dodatkowych punktów

do klasyfikacji ogólnej turnieju.
Gracze posiadający orginalny podręcznik armii, miarki znaczniki i drukowaną rozpiskę otrzymują 3 dodatkowe punkty.

Nie chcę widzieć drukowanych pdfów.

SCENARIUSZE:
- W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku za...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Łódź (Zgierz) Pre-Fire Frenzy 28.09.2014
Autor: Gabriel @ 2014-09-21, 20:15
Klub Graczy Marauder ma zaszczyt zaprosić na turniej lokalny przygotowujący do challengera "Fire Frenzy"

Termin: 28 września
Lokalizacja: Zgierz ul. 1go Maja 50 "Kopalnia"
Limit Graczy: 20
1850pts (1500pts + 350 detachment)


REGULAMIN:


Wstęp: 15zł

Zapisy : 9.30
1 bitwa 10.00 – 12.30
2 bitwa 12.45 - 15.15
Przerwa
3 bitwa 15.30 – 18.00

po czasie obu graczy dostaje punkty karne, za przekroczenie 5min 2PK, za przekroczenie 10min obaj gracze dostają z bitwy 0:0
Gramy na stołach 72"x48"

Za wysłanie Rozpiski do 25 września do godz 23,59 na cecil123@o2.pl

Do turnieju dopuszczone są armie na 1500pkt z dodatkowymi 2 do wyboru FireFrenzy detachmentami na 350pts, czyli całościowo Core +FF Detachment 1850pts.
Rozpiski według Battle-forged army z najnowszymi dexami i faq'ami
Dozwolony jest 1 CAD
Dozwolony jest 1 Allied Deatachment,
Dozwolone są codexowe Detachmenty w zastępstwie CADu np. GK, Orks, SW.
Dozwolone są Dataslate
Dozwolone są Lords of War
Dozwolone są fortyfikacje : Aegis, Landing pad, Bastion

Niedozwolone są:
- Imperial Armour
- Escalation
- Apocalipse
- Formacje
- Stronghold assault

Rozpiski robimy według przyjetych standartow, w formie pliku txt,
Gracz musi posiadać pełną rozpiskę dla swojej armii na 1500 pts. oraz fire frenzy detachmenty po 350pts
Zaznaczamy co jest jednostą sojuszniczą, transporty, wyposarzenie dodatkowe, oraz detachmenty
Hq1:
Hq2:
Elite1:
Elite2:
Elite3:
Troops1:
Troops2:
...
...
Itd.
Ally hq1:
Ally troops1:
Itd....
FireFrenzy Detachment1:
FireFrenzy Detachment2:
Itd.

Dodatkowo, każdy gracz może posiadać maksimum dwa Dopełnienia rozpiski głównej, każde zawierające nie więcej niż 350 pkt. Dopełnienie funkcjonuje jak rozszerzenie punktowe rozpiski głównej, z tą różnicą, że stanowi hermetyczną całość i nie może zawierać upgradów dla jednostek z rozpiski głównej, ich Dedicated Transportów, czy dod...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Koszalin, 27.09.2014, Pre-Fire Frenzy
Autor: Killer @ 2014-09-21, 17:30
Termin: 27.09.2014
Lokalizacja: Klub wojskowy w Koszalinie (ul.4 marca 5)
1850pts (1500pts + 350 detachment)
Organizator: faLus, sędzia: rulebook i zdrowy rozsądek

Zapisy : 9.00
1 bitwa 10.00 – 12.30
2 bitwa 12.45 - 15.15
3 bitwa 15.30 – 18.00

Do turnieju dopuszczone są armie na 1500pkt z dodatkowymi 2 do wyboru FireFrenzy detachmentami na 350pts, czyli całościowo Core +FF Detachment 1850pts.
Rozpiski według Battle-forged army z najnowszymi dexami i faq'ami
Dozwolony jest 1 CAD
Dozwolony jest 1 Allied Deatachment,
Dozwolone są codexowe Detachmenty w zastępstwie CADu np. GK, Orks, SW.
Dozwolone są Dataslate
Dozwolone są Lords of War
Dozwolone są fortyfikacje : Aegis, Landing pad, Bastion

Niedozwolone są:
- Imperial Armour
- Escalation
- Apocalipse
- Formacje
- Stronghold assault

Dodatkowo, każdy gracz może posiadać maksimum dwa Dopełnienia rozpiski głównej, każde zawierające nie więcej niż 350 pkt. Dopełnienie funkcjonuje jak rozszerzenie punktowe rozpiski głównej, z tą różnicą, że stanowi hermetyczną całość i nie może zawierać upgradów dla jednostek z rozpiski głównej, ich Dedicated Transportów, czy dodatkowych członków oddziału.
Nie można przeżucać upgradow do dopełnienia gownej rozpiski. np. W rozpisce na 1500 mamy skład 5 tacticali z gołym sierzantem, a w dopelnieniu tego za 350pts, dokupujemy temu sierżantowi Wargear, takie działanie jest nielegalne

Tuż przed określaniem Warlord Traitów oraz Mocy Psionicznych gracze wymieniają sie rozpiskami, po zapoznaniu się z takowymi, każdy z graczy wybiera Dopełnienie, którego będzie używał w czasie danej bitwy, informując o tym przeciwnika. Obydwaj gracze robią to równocześnie, zapisując nr Dopełnienia i ujawniając go w tym samym czasie co przeciwnik. Nie może dojść do sytuacji, gdy gracz decyduje się na wybór Dopełnienia po zobaczeniu wyboru przeciwnika (chyba, że gracz posiada tylko jedno Dopełnienie).

Bitwa Pierwsza:
Strefy wystawienia:Down of War ...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Buba w Mediatece 27.09 [ODWOŁANE]
Autor: Czaj-nik @ 2014-09-18, 17:37
[ODWOŁANE]

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Wolftime #1 11 Października!
Autor: Typhus @ 2014-09-16, 17:58
Czas na powiew świeżości w świecie turniejowym w Wwie!

Turniej zgłoszony do ogólnopolskiej ligi wh40k

Miejscówka: Jedna z sal na UW na Krakowskim - adres dokładny na dniach
Wejściówka: ???zł
Termin: 11.10
Sędzią głównym turnieju jest: Miki i Ederus
Gramy 3 bitwy na 1850
Czas jednej gry: 3h

Ramówka
Pierwsza bitwa: 9:15 - 12:15
Przerwa obiadowa 12.15 - 13
Druga bitwa: 13 - 16
Trzecia bitwa: 16 - 19

- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ.
- Gramy na stołach 72” x 48”.
- Tereny na stołach ustawia sędzia/organizator
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymają od -3DP do 0:20 włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Jeśli po skończeniu się czasu na grę gracze nadal grają, a nie liczą punkty, dostają oni -2DP za każde rozpoczęte 5 minut spóźnienia.
- Jeśli przez 10 minut od skończenia się czasu na grę gracze nie oddadzą wyników, ich bitwa kończy się automatycznym wynikiem 0:0.

Budowanie armii:
Armie budujemy według następujących zasad:
- Maksymalnie 3 detachmenty
- Zakaz powtarzania się detachmentów
- Zakaz powtarzania się frakcji w ramach detachmentów (nie dotyczy Tau + Enklawa i SM + SM)

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy, suplementy, dataslate’y i ew. artykuły w WD w tym Lord of War!

Niedopuszczone są:
- Super heavy wszelkiej maści
- Gargantuany
- Imperial armour
- Escalation

Wymogi
- Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG).
- Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorn...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 6 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Gdynia, 20.09.2014, 1500 ptk, Turniej Bitwa o Shagę
Autor: bagli @ 2014-09-15, 21:58
W sobotę 20 września gramy turniej w SHADZE na 1500pkt

Harmonogram:
Zapisy - 9.30
Pierwsza bitwa - 10.00
Druga bitwa 12.30
Trzecia bitwa 14.30
Kończymy o godz. 17.00
Wpisowe 10 zł

2. ARMIE:


-Format punktowy to 1500 pkt.
- armia zbudowana na zasadach Battle-forged, składająca się z następujących elementów:
1) JEDNEGO detachementu COMBINED ARMS;
2) maksymalnie JEDNEGO detachementu ALLIED;
3) maksymalnie JEDNEGO detachementu innego typu (np. INQUISITORIAL DETACHMENT, IMPERIAL KNIGHT DETACHEMENT, dataslates)

Dopuszczone:
Oficjalne kodeksy: Adepta Sororitas, Astra Militarum, Blood Angels, Chaos Daemons, Chaos Space Marines, Dark Angels, Dark Eldar, Eldar, Grey Knights, Imperial Knights, Inquisition, Legion of the Damned, Militarum Tempestus, Necrons, Orks, Space Marines, Space Wolves, Tau Empire, Tyranids
Suplementy: Black Legion, Clan Raukaan, Crimson Slaughter, Farsight Enclave, Iyanden, Sentinels of Terra, WAAAGH Ghazkull

Sojusznicy: Dopuszczeni

Jednostki i zasady z Imperial Armour: Niedopuszczone.

Escalation: Niedopuszczone

Bohaterowie specjalni: Dopuszczeni.

Fortyfikacje: Dopuszczone - obowiązują zasady Stronghold Assault i fortyfikacje tam wymienione posiadające modele z wyłączeniem Aquilla

3. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.

4. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
Przyłapanie na „ustawianiu” wyników skutkuje dyskwalifikacją.

5. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

6. Od decyzji sędziego głównego nie można się odwołać:

7. Stoły 60x48

8. Klaryfikacje terenowe:
Zachęcamy do omówienia z przeciwnikami wszystkich terenów przed bitwa

9. MISJE!!!

- w każdej misji jeden oddział może zaj...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Vanaheimowa Jesienna Liga WH40k
Autor: Squido @ 2014-09-14, 12:19
Mam nadzieję, że tak jak poprzednie ligi ta będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem.
W razie jakichkolwiek pytań najlepiej zadać je w tym temacie.

Informacje ogólne:
Wpisowe wynosi [bezzwrotne] 10 złotych, płatne w Vanaheimie.
Zapisy na tym forum . Przy zapisach najlepiej podać jakiś kontakt do siebie, aby łatwiej było się umówić na bitwę.
Zapisać można się od dnia dzisiejszego do 27.09.2014 (włącznie)
Gramy 6 Rund, po 2 bitwy każda. Liga trwać więc będzie 6 tygodni (w niektórych przypadkach jedna runda może zostać przedłużona o tydzień, o czym będzie informacja na forum).

Regulamin:
1. Bitwy mogą być rozgrywane na dowolne punkty, na dowolne scenariusze, z dowolnymi zasadami dodatkowymi ale TYLKO za zgodą obu graczy.
2. Wszystkie bitwy zgłaszane do rankingu muszą zostać rozegrane w sklepie Vanaheim na Lubicz 34/6
3. Dnia 28.09 zgłoszeni gracze zostaną losowo podzieleni na pary. Każde parowanie odbywać się będzie w niedzielę. Pary będą dobierane w zależności od zdobytych przez graczy punktów. Gracz pauzujący otrzymuje 30 pkt.
4. Gdyby gracze nie mogli/nie zdążyli rozegrać bitew proszeni są o napisanie o tym w temacie ligi na forum Vanaheimu. Najczęściej będzie to skutkowało przeniesieniem bitwy na kolejną rundę i policzenie za nią punktów podwójnie.
5. Niezgłoszenie wyniku do niedzieli do godz. 10.00 skutkuje wpisaniem wyniku 0:0 z obu bitew. Wyniki zgłaszamy w tym temacie. PM/SMSy lub inne metody zgłoszeń nie będą akceptowane.
6. Do rankingu zostaną wliczone wyniki z 1 turnieju [o ile takowy uda się zorganizować w trakcie trwania ligi]
7. Gracz z największą liczbą punktów na koniec wygrywa. Nagrody przewidywane są dla pierwszych 3 miejsc i [w zależności od liczby graczy] paru losowych.
8. Dane kontaktowe do graczy będą pojawiać się na forum Vanaheimu w temacie tej ligi w odpowiednio wydzielonej części posta, chyba że będzie nas aż tyle, to założy się oddzielny temat.
9. W przypadku gdy obaj gracze nie mogą się dogadać co do formatu punktow...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Ankieta
Który z nadesłanych projektów, powinien zostać nowym logo ligi?
Projekt 1: 8
Projekt 2: 39
Projekt 3: 16
Projekt 4: 9

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Kontakt
Główny koordynator:
koordynator[at]liga40k.pl
Zgłaszanie turniejów:
zgloszenia[at]liga40k.pl
Wyniki turniejów:
wyniki[at]liga40k.pl
Skarbnik ligowy:
Krzysztof Piszcz
Numer konta:
83 1140 2004 0000 3602 5512 1088

Download
Ranking ligi
PKZ
Regulaminy
Sędziówka
Wszystkie



     Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000: Forum ligii.     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Warhammer 40,000 and other names used on this site are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2008. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.