Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000 Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj   Download   Ranking     

Witamy Gość
Obecny czas to 2015-03-27, 21:51

Menu
Pliki do pobrania
Ranking ligi
Forum
Strona Główna
Użytkownicy
Szukaj
Grupy
Rejestracja

Witamy na stronie ogólnopolskiej ligi warhammera 40,000
Portal ten służy dyskusji sędziów i koordynatorów ligi warhammera 40,000 w Polsce, ogłaszaniu informacji o planowanych turniejach jak i turniejach już zakończonych i prezentacji rankingu ligi.

Dwudniowy Lokal u Sterników 25-26.04.2015
Autor: Marinechaosu @ 2015-03-21, 23:10
Z pomocą klubu Wolftime , Polskiego Stowarzyszenia Gier Strategicznych i Stowarzyszenie Ochrony Przyrody Anastazewa i okolic , chciałbym zaprosić na dwudniowy turniej lokalny u Sterników na działce.

1. Informacje ogólne
Miejscówka: Anaztazew1 (mapka dla zgłoszonych będzie), Gmina Zabrodzie, Powiat Wyszków, Zjazd na Niegów/Mostówkę, trasą na Mińsk Mazowiecki.
Najlepiej dojechać samochodem
Można też busem, jadąc z dworca Wileńskiego w Warszawie w stronę wyszkowa, trzeba wysiąść na przystanku Niegów lub Mostówka (można się umówić na odebranie samochodem)
Wejściówka: 20 zł od osoby.
Turniej jest przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia
Będzie przeprowadzona selekcja zgłoszonych
Można przyjeżdżać z osobami towarzyszącymi, można sobie pochodzić po lesie, będzie basen, ogrodzony teren.

- Nocleg zapewniamy, najlepiej zabrać ze sobą karimaty, pościel mamy.
- Jedzenie i Napoje wyskokowe trzeba sobie kupić.
- Można przyjechać w piątek na wieczór
- Będzie rozstawiony basen, zabrać kąpielówki, ręcznik itp.
- Będzie grill klasyczny i elektryczny, herbata, kawa, woda w cenie
- Jest prysznic, kibel i las jak ktoś lubi
- Nasz dom na działce jest daleko od wcibskich sąsiadów, będzie spokój
- Sklep jest 25min piechotą i nie jest najtańszy, więc w %, napoje i jedzenie najlepiej kupić w jakim supermarkecie.
- Będzie Wifi (słaby sygnał, ale FB czy forum GV da się przeglądać)
Termin: 25.04.2015
Sędzią głównym turnieju jest: Aleksander Sternik
Sędzią liniowym jest: Arkadiusz Sternik
Gramy 4 bitwy na 1850
Czas jednej gry: 3:00

2. Ramówka
-Sobota-
Pierwsza bitwa: 10:00-13:00
Druga bitwa: 13:00-16:00
16:00+ Impreza

-Niedziela-
Trzecia bitwa: 9:00-12:00
Czwarta bitwa: 12:00-15:00

3. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (ni...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Tarnowska Masakra Mieczem Łańcuchowym
Autor: Lucas @ 2015-03-20, 12:51
Miejsce: Pałac Młodzieży w Tarnowie, Piłsudskiego 24.
Termin: 28 marca 2015.
Format: 1250 pkt.
Stoły: 48"x48".
Zapisy: 9:00.
Wpisowe: 12 zł (całość na nagrody)
Początek gier: 9:30.
Liczba gier: 3
Zakończenie gier i wyniki: przed 17
Czas na bitwę: 2 godziny.
Dozwolone są: Formacje, Dataslates, Imperial Armour.
Niedozwolone są: Jednostki Super Heavy, Gargantuan Creature, Lords of War, Stronghold Assault (za wyjątkiem Aegis Defence Line, Skyshield Landing Pad, Imperial Bastion).
Detachmenty: Maksymalnie jeden CAD, dowolna liczba innych Detachmentów.
Dopuszczone są proxy (oczywiście w ramach rozsądku, ZERO kartonów), WYSISYG nie jest wymagany, jednak oba będą miały wpływ na ocenę modelarską.
Wymagane: Miarki, kostki, podręczniki armii (wydrukowane bądź oryginalne!!!). Brak któregokolwiek: - 5pkt do klasyfikacji ogólnej.
Obowiązują PKZ-ty
W przypadku sytuacji spornych, w których gracze nie będą w stanie się dogadać, wiążąca jest decyzja sędziego. Przypadki "wałowania" będą karane dużą ilością punktów karnych, bądź usunięciem z turnieju!!!
Sędziowie:
1. Opos
2. Lukas
3. Maku (ocena modelarska)
PUNKTACJA
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1-2 vp różnicy
12:8 – 3-4 vp różnicy
13:7 – 5-6 vp różnicy
14:6 – 7-8 vp różnicy
15:5 – 9-10 vp różnicy
16:4 – 11-12 vp różnicy
17:3 – 13-14 vp różnicy
18:2 – 15-16 vp różnicy
19:1 – 17-18 vp różnicy
20:0 – 19+ vp różnicy
KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ
1) Ustawienie znaczników jeśli wymaga tego scenariusz
2) Rzut na wybór strony
3) Losowanie warlords traits, mocy itp.
4) Rzut na Night Fighting
5) Rzut decydujący o tym kto wybiera gracza wystawiającego armię jako pierwszy
6) Gracz, który wystawił armię jako pierwszy wybiera kto zaczyna
7) Przejęcie inicjatywy
MAELSTORM
- Tactical Objective wykonujemy na koniec tury, wtedy też można odrzucić jedna kartę
- Jeżeli jakiś Objective nie może zostać wykonany w danej bitwie odrzu...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Krucjata #51 [1250pkt, 29-03 Nd, klub AdMech, Wawa]
Autor: liwan @ 2015-03-18, 12:21
temat na wh40k.pl
http://www.wh40k.pl/index...ewtopic&t=25419


KLUB ADEPTUS MECHANICUS ZAPRASZA NA TURNIEJ
KRUCJATA #51

http://i1255.photobucket....zps5fd4c71c.png

Kromlech

Będą nagrody od Kromlech.
4 losowe oraz Best Painted Army

http://i1005.photobucket....zps4e917646.png
i ponownie będziemy mogli też pograć na:

GameMat

http://i1272.photobucket....zpsaffba5b9.jpg

Regulamin:

limit osób: 20

wstęp: 20zł przelewem. Na miejscu 25zł :)

miejsce: klub Adeptus Mechanicus, Warszawa, Al.Krakowska 110/114, teren Airbus Military EADS PZL.

http://i1255.photobucket....zps3815090f.png

ramy czasowe:
9:30 zapisy
10:00-12:15 1 bitwa
12:15-13:00 przerwa
13:00-15:15 2 bitwa
15:30-17:45 3 bitwa

- Armię budujemy na 1250pkt, max 2 detachmenty [żaden nie może się powtarzać]

- SH, GC, SHF zakazane
- armie Unbound zakazane
- Nie używamy Proxy
- obowiązuje WYSIWYG. Za każdy brak -1 pkt.
- dopuszczony jest Strong Hold Assault
- dopuszczony jest Cult/Legion CSM [ http://www.wh40k.pl/index...ewtopic&t=10740 ]
- dopuszczony jest Ordo Hereticus Strike Force [ http://www.wh40k.pl/index...ewtopic&t=16676 ]
- dopuszczone są Imperial Armour oraz zasady z White Dwarf i Black Library
- Nie używamy zasad Battlefield Terrain z podręcznika głównego [każdy stół musiałby być zbudowany tylko z terenów GW]
- z niewidzialnymi walczymy z BS1 i WS1
- zakaz używania zasięgowej broni D

Zagramy 3 misje

Wylosujemy z podręcznika przed każdą bitwą z Maelstromów.
Rozstawienie Hammer and Anvil zamieniamy na ćwiartki.

- w każdym obowiązują Night Fight, Reserves i Variable Game Lenght oraz Slay the Warlord, First Blood i Linebreaker
- każdy zabity special, model unikalny t...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Pierniki Herezji XX - Toruń - 21.03.2015
Autor: Brother Michal @ 2015-03-18, 10:42
Witam!

1. Informacje ogólne/ramówka

Nazwa: Pierniki Herezji XX
Data: 21.03.2015 r.
Lokalizacja: Młodzieżowy Dom Kultury, ul. Przedzamcze 11, Toruń
Wpisowe: 10 zł

Gramy 3 bitwy.
Ramy czasowe:
10.00 - 10.10 Zapisy
10.10 - 12.10 Bitwa I
12.20 - 14.20 Bitwa II
14.30 - 16.30 Bitwa III

2. Zapisy:

Zgłoszenia, rozpiski i pytania należy nadsyłać na @mail: brothermichal (małpka) wp.pl

3. Armia:

- Każdy z graczy ma do dyspozycji 1350 pkt.
- Każdy gracz może wystawić 1 dowolny detachment oraz dowolną ilość bez dublowania z następujących: Allied Detachment/Imperial Knight Detachment/Officio Assassinorum Detachment/Inquisitorial Detachment zgodnie z zasadami 7ed.

Dopuszczone:
- Wszystkie oficjalne codexy oraz suplementy
- Lords of War
- Codex: Stronghold Assault (z wyłączeniem Macro-cannon Aquila Strongpoint, Void Shield, Imperial Strongpoint, Wall of Marytrs Imperial Defence Network, Void Shield Generator, Void Relay Network, Vortex Missile Aquila Strongpoint)
- Dataslate'y
- White Dwarf
- Formacje
- Toxicrene, Maleceptor, Tyranocyte, Sporocyst, Neurothrope, Mucolid spore
- obowiązują najnowsze codexy
- dopuszczone wszystkie suplementy wypuszczone do 15.03.2015 r.

Niedopuszczone:
- Armie Unbound
- Eskalacja
- Imperial Armour
- Apokalipsa

4. Punktacja:

Bitwy zgodnie z misjami (patrz pkt. 5)

Gramy na stołach 60x48 cali

Różnica VP...................wynik bitwy
0 .................................. 10 - 10
1-2 ............................... 11 - 9
3-4 ............................... 12 - 8
5-6 ............................... 13 - 7
7-8 ............................... 14 - 6
9-10 ............................. 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ .............................. 20 - 0

Kill Pointy - co 1 KP różnicy - 1VP (do max 8)

...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Sopot 12.04.2k15, 1500 pkt.
Autor: bagli @ 2015-03-17, 19:44
Stowarzyszenie Miłośników Gier Strategicznych "Trójmiasto" ma przyjemność zaprosić na turniej klasy Lokal, który odbędzie się w dniu 12.04.2015 w Rzeźniku przy ul. Kolberga w Sopocie.

Sponsoring:

Osoba, która zajmie I miejsce i 3 inne wylosowane osoby dostaną upominki od:
http://www.jsc.pl/bagli/Microart.jpg
Dodatkowo, wśród graczy rozlosuję nagrodę - kupon na 50 zł do Futurexu, a dla osoby, która zajmie ostatnie miejsce będzie nagroda pocieszenia:
http://www.jsc.pl/bagli/futurex.jpg


Wpisowe 10 pln

HARMONOGRAM:

Zapisy 9.00-9.20
I bitwa: 9.30-12.00
II bitwa: 12.00-14.30
III bitwa: 14.30-17.00

1. ARMIE:
- 1500 punktów;
- można użyć maksymalnie 2 detachmentów spośród: CAD, Kodeksowych i Allied wykorzystując każdy co najwyżej raz spełniając legalne warunki (posiadanie warlorda). Formacje liczone są jakby zajmowały jeden detachment (pomijając Necroński Decurion)
Dopuszczone są:
- kodeksy, suplementy, dataslate'y, formacje
- sojusznicy
- Maksimum jeden Imperial Knight w armii (bez Adamantium Lancy)
- Fortyfikacje: Bastion, Landing Pad i Aegis Defence Line
Zabronione:
- IA
- Escalation

2. DOPUSZCZONE ARMIE:

Wszystkie oficjalne codexy i ich suplementy.

3. GRAMY NA ZASADY:
Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.

4. INNE FORMALNOŚCI:
a. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki, miarki oraz wzorniki.
b. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.
c. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
Przyłapanie na „ustawianiu” wyników skutkuje dyskwalifikacją.
d. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifika...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Pre-DPW Warszawa 28.03.2015
Autor: Gos @ 2015-03-16, 19:24
1. Informacje ogólne
Miejscówka: Ustala się.
Wejściówka: 60 zł od drużyny.
Termin: 28.03.2015
Sędzią głównym turnieju jest:
Gramy 3 bitwy na 1500
Czas jednej gry: 2:45
2. Ramówka
-Sobota-
Pierwsza bitwa: 9:00-11:45
Druga bitwa: 12:00-13:45
Trzecia bitwa: 14:00-16:45
3. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spoźnienia w oddawaniu wyników obie drużyny dostają -15 pkt. drużynowych. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a drużyny dostają automatyczne 0:0.
Klaryfikacje Terenowe:
Las: las warszawski czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 5+).
Ruinki: area terrain. Drugie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable. Ściany górki dają covera 4+.
Wysokie skały: Impassable po obrysie. Ściany dają 4+ cover.
Płotki (takie <= 1” wysokości)...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 2 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Gdańsk 29.03.2015, 700 pkt.
Autor: bagli @ 2015-03-16, 17:28
Stowarzyszenie Miłośników Gier Strategicznych "Trójmiasto" ma przyjemność zaprosić na turniej klasy Lokal, który odbędzie się w dniu 29.03.2015 w Paszczy Lwa przy ul. Kwietnej 39 w Gdańsku-Oliwie.

Sponsoring:

Osoba, która zajmie I miejsce i 3 inne wylosowane osoby dostaną upominki od:
http://www.jsc.pl/bagli/Microart.jpg
Dodatkowo, wśród nowych graczy rozlosuję nagrody - dwa kupony 50 zł do Futurexu, a dla osoby, która zajmie ostatnie miejsce będzie nagroda pocieszenia:
http://www.jsc.pl/bagli/futurex.jpg


Wpisowe 10 pln

Harmonogram:

Zapisy 9.30-10.00
I bitwa: 10.00-11.45
II bitwa: 11.50-13.35
III bitwa: 13.40-15.25

1. Armie:
- 700 punktów;
- zbudowane wg. Combined Arms Detachment (czyli bez sojuszników) i z ograniczonym FOCem:
0-1 HQ
2-4 Troops
0-2 Elites
0-2 Fast Attack
0-2 Heavy Support

- Dopuszczone fortyfikacje: Aegis Defence Line
- ograniczenia:
- zabronione są pojazdy, których rzeczywista suma AV (przód+bok+tył) jest większa niż 33
- modele mogą mieć max. 2 rany (wounds), w armii może być jeden model z 3 ranami
- maksymalny rzut obronny na 3+ (nawet w trakcie gry cover+stealth/shroud nie może przekroczyć 3+)
- nie można rzucać mocy wymagających więcej niż 1 Warp Charge
- zabronione są Flyers i Flying Monstrous Creatures
- zabronione są bronie typu Barrage
- zabronione są bronie typu Ordnance
- zabronione: Escalation, Stronghold Assault, Dataslates, Formations, Lords of War

Jeśli któreś z ograniczeń powoduje, że nie można wystawić jednostki z HQ należy nominować na Warlorda Charactera z najwyższym Leadershipem (w przypadku Tyranidów Warlord jest automatycznie synapsą).

2. Dopuszczone armie:

Wszystkie oficjalne codexy i ich suplementy.

3. Gramy na zasady:
Rulebook, oficjalne Faq-i, klaryfikacje PKZ.

4. Inne formalności:
a. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki, miarki oraz wzorniki.
b. Te...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 3 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Rybnik - 28.03.2015 - 1000 pkt - Sklep Goblin
Autor: Ziele @ 2015-03-15, 14:40
Witam,
Zapraszam na turniej Warhammera 40 000.

Data: 28.03.2015 (sobota)
Lokacja:
Sklep Goblin
44-200 Rybnik
ul. Powstańców Śląskich 6 (1 piętro)
PKT: 1000 (min. 990)
Stoły: 48x48 cale
Wpisowe: 15 zł (dzieci/młodzież do 18 lat - 10 zł)
Czas bitwy: max 2h. (1h45min można wydłużyć do 2h zależnie od sytuacji)
Liczba miejsc: 24.
Proszę o zapisywanie się w temacie albo na PW, listę będę aktualizował w tym temacie. W zgłoszeniu proszę o podanie: Imienia, nazwiska, (opcjonalnie ksywy) oraz armii.

1. Organizacja:
9.00 - 9.30 Zapisy
9.30 - 11.30 Bitwa I
11.40 - 13.40 Bitwa II
14.00 - 16.00 Bitwa III

Po ostatniej bitwie podsumowanie wyników oraz rozdanie nagród.

Proszę o punktualność!!!

2. Zasady:
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów i pkz.
- Obowiązują wszystkie kodeksy armii z strony GW
- Gracz dysponuje czytelną rozpiską (proszę, aby każdy taką posiadał!)
- Wystawianie armii: 1 Detachment główny + można wystawić 1 allied detachment.
- Dopuszczone 0-1 unit z Forge World (jeśli nie należy do apokalipsy, LoW itd.) dla przykładu może to być Dimacheron od Tyrków, pancerzyki od Tau itd. Wymagany model nie prox, najlepiej wcześniej podesłać jego zasady do weryfikacji czy wolno :).
- Dopuszczone formacje
- Dopuszczone fortyfikacje: Aegis, Imperial Bastion, landing pad.
- Dopuszczone proxy nie przekraczające 10% modeli (Rzucając czary demonologii musisz posiadać odpowiednie modele jakie chcesz przyzwać! Brak możliwości proxowania Imperial Knighta)
- Niedopuszczone: Super-Heavy/Gargantuan Creatures.


Wzór rozpiski jaką należy posiadać na turnieju:

HQ1 : (nazwa jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : (...)

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3 : (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)

...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Bar Fight !!! czyli Zadyma w Tawernie I
Autor: Koniu @ 2015-03-10, 14:00
Serdecznie zapraszamy

Termin: 21.03
Miejsce: SDK ul. Krzywoustego 3, Płock
Format punktowy: 1500
Limit graczy: 20
Wpisowe: 10 pln
Nagrody - punkty do ligii i uścisk dłoni prezesa (zobaczymy co powie księgowa).

Ramy czasowe:
Zapisy: 9:00 - 9:30
1 bitwa: 9:30 – 11:30
2 bitwa: 11:30 - 13:30
Przerwa Obiadowa : 13:30 – 14:30
3 bitwa: 14:30 - 16:30

Zgłoszenia w temacie.
Rozpiski prosimy zabrać ze sobą przed wpisami. Jak nie mam drukarki wysyłam na adres Mrworld@wp.pl i puszczam PM żeby mi wydrukować.

ARMIE:
-Punkty: 1500
-Każdy gracz może wystawić 3 detachmenty (1 CAD i 2 Allied), które nie mogą się dublować.
-Obowiązują zasady 7ed (z pełnymi zasadmi z ligii)
-Każdy gracz musi posiadać zasady swojej armii.
-Każdy gracz musi posiadać miarkę i kostki (templaty możemy pożyczyć).
-Zakazane: SH, IA, Escalation, Stronghold Assault, formacje.

Dopuszczone są fortyfikacje:
- Aegis Defence Line
- Bastion
- Skyshield Landing Pad

Proxy w granicach rozsądku.

Stoły 72”x48”

Różnica VP.............wynik bitwy
0 ........................... 10 - 10
1 ........................... 11 - 9
2 ........................... 12 - 8
3 ........................... 13 - 7
4 ........................... 14 - 6
5 ........................... 15 - 5
6 ........................... 16 - 4
7 ........................... 17 - 3
8 ........................... 18 - 2
9 ........................... 19 - 1
10+........................ 20 - 0

6 znaczników ustawionych „w kostke” (prócz 3 misji) ustawiane przez organizatorów przed rozpoczęciem (podobnie jak tereny). Kłótnie z sędzią zakazane całkowicie. Za oszustwa gracz otrzymuje przegraną 20:0 (można dostać 1 ostrzeżenie).
Gramy malestormy z rulebooka wyrzucając kopie utrzymywania znaczników (21-36). Przy rzutach należy je przerzucić.
First blood, Slay the warlord i line breaker nie obowiązują.

Misje:
1. Vanguard Strike, Contact lost
1 znacznik na środku. 2 oddziały soj...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

I-sza Pruszkowska Masakra Mieczem Łańcuchowym 21.03 1250pkt
Autor: plk2bem @ 2015-03-05, 15:18
1. Informacje ogólne:
MIEJSCE: PRUSZKÓW http://galaktykagier.com/index.php?p=1_2_Kontakt
WEJŚCIÓWKA: 20PLN
TERMIN: 21.03.2015
SĘDZIA GŁÓWNY: PLK2BEM
SĘDZIA POMOCNICZY/ORGANIZATOR: Brat Tomasz

ramy czasowe:
10:00-10.30 zapisy
10:30-12:00 1 bitwa
12:00-13:00 przerwa
13:00-14:30 2 bitwa
14:30-16:00 3 bitwa
rozdanie nagród

2. ZAPISY:
WYSŁANIE ROZPISKI W TERMINIE +5DP.
Zgłoszenie wraz z rozpiską należy wysłać do dnia 16.03.2015 na adres e-mail galaktyka40k @ wp.pl w czytelnym formacie (txt, doc, pdf) o tytule: "Imię Nazwisko Pruszkowska Masakra 1k"
w przykładowy sposób:

Imię nazwisko, numer telefonu, adres e-mail
Space Marines:
HQ1: WARLORD: Tigurius [165]
TROOP1: 10xTactical Squad [140]
TROOP2: 10xTactical Squad [140]
TROOP3: Scouts [55]
HEAVY1: Land Raider [250]
HEAVY2: Land Raider [250]
HEAVY2: Land Raider [250]
TOTAL: 1250

3. ZASADY OGÓLNE
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ.
- Gramy na stołach 48x48
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie po raz pierwszy (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymają od -3DP do 0:20 włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Od decyzji Sędziego nie można się odwołać.

KLARYFIKACJE TERENOWE:
- las - area terrain 5+ cover niezależnie od wyglądu lasu (dla nie pojazdów)
- runiy area terrain 4+ cover niezależnie od wyglądu ruiny (dla nie pojazdów)

4. BUDOWANIE ARMII
Armie budujemy wg następujących zasad:
-Każdy z graczy ma do dyspozycji 1250 pkt.
-Każdy gracz może wystawić 2 dowolne detachmenty, które nie mogą się powtarzać.

OGRANICZENIA:
-Dopuszczone: wszystkie armie i jednostki oficjalne (w tym suplementy)
-Niedopuszczone: Imperial Armour, Formacje, Apocalypse, Super Heavy, Gargantuan Creatures, Void shields, fortyfikacje inne niż Skyshield, Bastion, AEGIS, Honoured...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 1 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Ankieta
Który z nadesłanych projektów, powinien zostać nowym logo ligi?
Projekt 1: 8
Projekt 2: 39
Projekt 3: 16
Projekt 4: 9

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Kontakt
Główny koordynator:
koordynator[at]liga40k.pl
Zgłaszanie turniejów:
zgloszenia[at]liga40k.pl
Wyniki turniejów:
wyniki[at]liga40k.pl
Skarbnik ligowy:
Krzysztof Piszcz
Numer konta:
83 1140 2004 0000 3602 5512 1088

Download
Ranking ligi
PKZ
Regulaminy
Sędziówka
Wszystkie



     Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000: Forum ligii.     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Warhammer 40,000 and other names used on this site are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2008. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.