Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000 Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj   Download   Ranking     

Witamy Gość
Obecny czas to 2016-08-26, 08:41

Menu
Pliki do pobrania
Ranking ligi
Forum
Strona Główna
Użytkownicy
Szukaj
Grupy
Rejestracja

Witamy na stronie ogólnopolskiej ligi warhammera 40,000
Portal ten służy dyskusji sędziów i koordynatorów ligi warhammera 40,000 w Polsce, ogłaszaniu informacji o planowanych turniejach jak i turniejach już zakończonych i prezentacji rankingu ligi.

[Wrocław, 10.IX] Spotkanie Sił Lekkich w Bolterze 750pts
Autor: pokrzyw @ 2016-08-23, 21:32
Zapraszam wszystkich serdecznie do Wrocławia na turniej Warhammera 40,000 klasy Lokalny Spotkanie Sił Lekkich - single 750 pkt . Inspiracja FoFem zamierzona ;)
SPONSORZY:

http://s9.postimg.org/flj32kd3j/logo_org.png

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

-Lokalizacja: Sklep Bolter. Sokolnicza 7/17 paw. 31, Wrocław .

-Wpisowe:Wejściówka w formie obowiązkowych zakupów za min. 15zł.
Dodatkowo produkty GW (ale nie Mail Order) objęte są zniżką 15%.

Pozostałe sprawy reguluje regulamin sklepu.

-Termin: 10 Września 2016 roku (sobota).

-max ilość graczy: 24 graczy (do 14 gramy singla, powyżej gramy parówkę losową na stołach 4x6 i bitwa trwa 2h20min).

-Turniej zostanie zgłoszony do ligi

-Dla osób które chcą wziąć udział, ale nie mają armii, mogę przygotować armię, rozpiskę i przygotować do gry.

PRZEBIEG TURNIEJU:

10:00 - 10:10 Zapisy
10:15 - 12:15 I Bitwa
12:05 - 14:05 II Bitwa
14:05 - 15:20 - Przerwa na obiad/lunch/pizze :)
15:20 - 17:20 III Bitwa
17:30 Wyniki i nagrody


SĘDZIOWIE:
Sędzia główny: pokrzyw

Sędzie liniowy: MrT, Toster

W trakcie turnieju sędziowie są ostateczną wykładnią rozsądzającą.

ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia należy wysyłać na emaila: pokrzywmalpa poczta.fm

Przysłanie rozpiski do Czwartku 2016-09-08 r do godziny 23:59 - +100 DP.
FORMAT TURNIEJU:
- dopuszczone są armie nie przekraczające 750 pts,
- obowiązuje Bolter-CAD:
- 0-2 HQ
1-4 Troops
0-2 EL, 0-2 FA, 0-2 HS;
- zakaz dublowania slotów i jednostek (wyjątek - wypełnienie wszystkich opcji codexu);
- zakaz używania modeli z sejvem większych niż 3+ I/LUB FnP/cover/inv/jink/protokołów 5+ (w trakcie gry ta wartość również nie może być przekroczona, np. za sprawą czarów, w razie przekroczenia wartość jest zcinana do odpowiedniego poziomu).
- sumaryczyny pancerz na pojazdach/walkerach) nie może przekroczyć 33 (bok+front+tył) - w tym należy uwzględnić wszelkie modyfikacje pokroju pola siłowego u Nekronów;
- zakaz używania ...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Retro Sierpień, lokalny turniej w Szczecinie 1500pkt 27.08
Autor: Fukushim @ 2016-08-18, 19:14
Miejsce: Sklep Fenix (na ul. Kaszubskiej 3/U7, przy CH Kaskada)
Data: 27 Sierpnia 2016
Start: 10:00
Limit punktowy: 1500
Format armii: 1 CAD, dopuszczony max 1 Allied detachment
Armie Skitarii i Cult Mechanicus traktujemy jako jedną armię.
CAD armii Harlequins wymaga 1 Elites zamiast 1HQ
Zamiast allied detachmentu można wystawić max 1 assassina

Wpisowe: 10zł, przeznaczone na nagrody

Niedopuszczone:
Formacje, Forge World, Superheavy, Gargantuan creature, Lords of War

Dopuszczone:
Suplementy kodeksów

Wymagane: kodeks, czytelna rozpiska, używane wzorniki, kostki, miarka

Misja 1
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Cel główny: 4 objectivy na środkach ćwiartek stołu (16" od długich krawędzi i 24" od bocznych) po 3VP każdy

Misja 2
Rozstawienie: Dawn of War
Cel główny: 6 objectivów wystawianych przez graczy po 2 VP każdy (conajmniej 6" od każdej krawędzi i 12" od siebie)

Misja 3
Rozstawienie: Vanguard Strike
Cel główny: 2 relikty (6" od środka stołu w stronę bocznych krawędzi) po 6DP każdy

Max 12VP za główne cele misji;
max 3VP za dodatkowe cele misji (Linebreaker, Slay the Warlord, First Blood);
dodatkowo po 1VP za każde 75małych pkt zniszczonych.

Róznica VP Duże punkty
0VP 10:10
1 – 3 VP 11:9
4 – 6 VP 12:8
7 – 9 VP 13:7
10 – 12 VP 14:6
13 – 15 VP 15:5
16 – 18 VP 16:4
19 – 21 VP 17:3
22 – 24 VP 18:2
25 – 27 VP 19:1
28+ VP 20:0

FAQ:
P: Mam oddział 2 Talosów, przeciwnik zabił mi jednego, a na drugim wbił 2 rany. Ile dostaje on małych pkt?
O: 100% kosztu zniszczonego Talosa i 50% kosztu rannego Talosa

Komentarze: 2 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Sopot, 27.08.2k16, pre-Heresy
Autor: bagli @ 2016-08-17, 12:11
Zapraszam, w imieniu klubu Trójmiasto, na turniej przygotowujący do Herezji. Zagramy w salkach przy kościele św. Bernarda w Sopocie w sobotę 27 sierpnia.

Sponsoring:

Wśród graczy rozlosuję nagrodę - kupon na 50 zł do Futurexu. Osoba, która zajmie ostatnie miejsce może liczyć na farbkę "pocieszenia".


Mimo, że turniej jest ukierunkowany na testowanie przed Herezją, gracze, którzy nie planują grać na Herezji też są mile widziani :)

Zasady będą takie same jak na Herezji 2016:
http://www.3city40k.pl/fo...?t=2189&start=0

z nielicznymi wyjątkami:
- zagramy tylko trzy bitwy (misje będę losował z herezyjnych przed bitwami)
- zagramy tylko jednego dnia ;)
- ocena modelarska będzie spłaszczona (0-3 pkt za malowanie, 0-3 za wysiwyg, 4 dla nowych graczy, jeśli nie zasługują na więcej, +1 z rozpiski na papierze).
- wpisowe 10 zł a nie 40, ale za to nie będzie przerwy na obiad :P
- rozpisek nie trzeba wysyłać wcześniej, ale warto je skonsultować w razie wątpliwości

Turniej będzie zgłoszony do Ligi oraz ITC.


Gdybym o czymś zapomniał to walcie :)

zapisy:
1. Kazik
2. Neret
3. Fifi
4.

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

MXMVI - pilotaż
Autor: Koniu @ 2016-08-16, 13:33
Panowie (i dwie Panie) - mamy ostatnio w Płocku ogromne problemy kagrowe w zakresie 40k (Xwing zmniejszył nam ilość graczy ze stałych 9 do 2). CO idzie za tym obawiam się, że możemy powtórzyć frekfencję z Koszalina.

Stad moje pytanie do was - jak wyglada zainteresowanie przyjazdem do plocka na ostatni weekend pazdziernika w celu poprzesuwania plastikowych ludzikow przez dwa dni ??

Komentarze: 13 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

FoF w Szczecinie - turniej lokalny 17.09
Autor: Fukushim @ 2016-08-15, 16:39
Miejsce: sklep Fenix - ul. Kaszubska 3/u7 (przy CH Kaskada), Szczecin
Data: 17.09.2016

Kompozycja armii: [credits to Łosiu i Zad Trolla z Koszalina ;) ]
a) dopuszczone są armie nie przekraczające 750 pts,
b) obowiązuje FoF-CAD:
c) 0-2 HQ
1-6 Troops
0-3 EL, 0-3 FA, 0-3 HS;
d) zakaz dublowania slotów i jednostek;
e) zakaz użwyania modeli z sejvem większych niż 3+ I/LUB FnP/cover/jink/protokołów 5+ (w trakcie gry ta wartość również nie może być przekroczona, np. kiedy jakaś zdolność podwyższa protokoły lub cover, zawsze tylko do max 5+)
f) można wystawić modele, które mają bazowo w profilu/wargearze inv 4+, ale przyjmuje on wartość 5+
g) sumaryczyny pancerz na pojazdach/walkerach) nie może przekroczyć 33 (bok+front+tył) - w tym należy uwzględnić wszelkie modyfikacje pokroju pola siłowego u Nekronów;
h) zakaz używania modeli z więcej niż 2W
i) zakaz używania broni Ordance, Barrage, Large Blast i broni D.
j) zakaz używania modeli imiennych (specjali);
k) zakaz używania modeli typu Flyers,
l) zakaz używania modeli Lords of War
m) zakaz używania fortyfikacji
n) zabrania się z korzystania z:
- Super Heavy i Gargantuan creatures
- Eskalacja
- Imperial Armour
- Armie unbound
o) zakaz używania modeli typu MC i FMC (na wszelki wypadek bo ilość W na modelu powinna to załatwić)
p) jednostka nie może być wyposażona w więcej niż 2 bronie dokupowane (bronie ciężkie, specjalne, bronie energetyczne itp.) dotyczy to tak pojazdów jak i jednostek piechoty;
q) jednostka nie może mieć na stanie więcej niż 2 sztuki (dokupione lub z bazy) broni typu salvo, heavy;
r) zakaz używania czaru Niewidzialność (przerzucamy ten wynik, nie wpływa to na przysługujące przerzuty);
s) w jednej fazie magii można użyć tylko jeden czar typu summoning (ponadto jednostki przyzwane muszą spełniać restrykcje);
t) maksymalna możliwa ilość Warp Charge do wygenerowania to 10;
u) UWZGLĘDNIAĆ NALEŻY WSZYSTKIE DRAFTY FAQ BY GW;
w) jeśli upgrade zmienia profil lub...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 9 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[Katowice ERPEGIE] Turniej 40K 1500 pts - 20.08.2016
Autor: Bogu @ 2016-08-13, 13:29
Zapraszamy na turniej Warhammera 40K, który odbędzie się u nas 20.08.2016.

Zapisy: 10:00 - 10:20

Wpisowe: 15 zł

Limit: 20 osób

Format: 1500 punktów

Gramy 3 bitwy po 150 minut.

Stoły: 72" x 48"

Zasady ogólne:
Armię tworzymy korzystając maksymalnie z trzech różnych Detachmentów, bądź jednego Decurinowatego detachmentu (np. Warhosta, Gladius Strike Force) BEZ DUBLOWANIA FORMACJI.

Ograniczenia:
Dopuszczone Fortyfikacje: Imperial Bastion, Aegis Defence Line, Vengeance Battery System
Dopuszczone: 0-1 Super-Heavy/Gargantuan Creature z kodeksów.
Super Heavy i Gargantuan Creatures są warte 3 kill pointy.

Możemy rozpatrzyć dopuszczenie rzeczy z Forge World po uprzednim przesłaniu aktualnych zasad danego modelu.

6 na sile D:
Vehicle/Building: The model suffers a penetrating hit that
causes it to lose 3 Hull Points instead of 1.
Non-vehicle: The model suffers a hit that wounds
automatically and causes it to lose 3 Wounds instead of 1, without saves of any kind allowed, including Reanimatiom Protocols and Feel No Pain.

STOMPY:
Zamiast rzucać na ilość blastów i tabelkę wypłacamy w Inicjatywie 1 3d6 hitów S6 AP-, Rending, Precision Shot

Psionika:
- Moc odpalająca Force weapona nie wchodzi w limit rzucanych mocy.
- BS i WS jednostki jednostki, która wyprowadza ataki/strzala w oddział z Niewidką, wynosi 1 na potrzeby rzutów To Hit i kosztuje 3 Warp Charge.
- Jednostki przemieszczone efektem mocy psionicznej nie mogą szarżować w najbliższej fazie Assaultu.
- Maksymalnie jeden summoning na turę.

SOJUSZE DOPUSZCZONE, ALE:
- Do rozpiski dodaje się punkty tylko gdy armia z bonusem punktowym kosztuje więcej niż 50% rozpiski.
- Kary są wliczane zawsze za każdą armię z karą punktową.
- Poza tym obowiązuje proste dodawanie i odejmowanie.

Dodatkowe zmiany w zasadach:
- Transporty, które nie poruszyły się w swojej turze maja zasadę Assault Vehicle
- Max 2 Independent Charactery w oddziale
- Re-roll save'a może być max na 4+...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 44 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Krucjata #75 [28-08] The Battle for Arenam Chapter I
Autor: liwan @ 2016-08-12, 19:00
temat z GV http://www.wh40k.pl/index...ewtopic&t=28584


http://i1255.photobucket....zpssm4naa9t.jpg

Klub Adeptus Mechanicus admech.club zaprasza na:

Krucjata #75: The Battle for Arenam Chapter I

tutaj opis wydarzenia, na bazie którego będziemy się bawić:
http://www.worldwar40k.com/home.html

Będą nagrody od Kromlech dla 5 losowych graczy
Kromlech

http://i1005.photobucket....zps4e917646.png

oraz od http://sklep.fgb.club/
srebrna karta FGB

http://i1255.photobucket....zpsw6b0iwdr.png

ramy czasowe:

9:30 zapisy
10:00-12:30 1 bitwa
12:30-13:30 przerwa [jeśli się spóźnisz na 2gą bitwę z obiadu to przeciwnik zyskuje przerzut 1 kości w grze za każde 5 minut spóźnienia ;) ]
13:30-16:00 2 bitwa
16:10-18:40 3 bitwa

wstęp: 20zł przelewem. Na miejscu 25zł

Zasady

Lost in Time: można grać z użyciem list 30k, ale bez Prymarchów, jeżeli jakieś zasady działają inaczej w 30k, niż 40k to zasada ta działa w gorszą stronę...czyli tak, aby ew.30k nie działało lepiej, niż 40k...jakoś musimy dociągać do 40k :) [jak ktoś ma pytanie w sprawie zadziałania jakiejś zasady to niech pisze]

- gramy na 1750 pkt
- dostępne masz 2 detachmenty, nie mogą się powtarzać [CADy z różnych codexów/publikacji są OK, np CAD z codexu Necrons + CAD Necrons z Imperial Armour 12 są OK]
- zakaz formacji, czyli można skorzystać z CAD [Allied detachament jest dostępny tylko dla CAD i zajmuje drugi dostępny detachment] oraz modyfikowanych CAD takich jak np. Nemesis Strike Force GK itp.
- Assassini są dostępni dla armii Imperialnych w Elitach [ale są traktowani jak Battle Brothers, czyli np. nie mogą zacząć gry w transporterach]
- armie Unbound zakazane
- można wystawić ze sobą armie, które są Come the Apocalypse, ale w tym wypadku ma być dobra modelarka, np. Imperial Knight zlootowani przez...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Turniej Old Hammer 1850 pkt - Bielsko-Biała - 27.08.2016
Autor: Marins @ 2016-08-04, 19:04
I. INFORMACJE WSTĘPNE:
Data: 27 Sierpnia 2016 (sobota)
Miejsce: Sklep Hobbistyczny Gnom; Bielsko-Biała 3 maja 3/3
Format: 1850 Classic Hammer
Wpisowe: 10 zł
Ramówka: Zapisy 10:00 - 10:25
Gra I - 10:30 - 13:00
Gra II - 13:05 - 15:35
Gra III - 15:40 - 18:10
Wyniki - 18:30

II. NAGRODY:
Bony do wydania w sklepie Gnom, nagroda gwarantowana dla pierwszego miejsca nagrody losowane między resztą graczy, wysokość i ilość nagród zależy od frekwencji.
W wypadku większej frekwencji (od ok. 8 osób) dodatkowa nagroda za najlepszą hobbystykę.

III. TWORZENIE ARMII:
-Format punktowy to 1850 pkt
-Dopuszczone są wszystkie aktualne Kodeksy wydane przez Games Workshop
-Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ
-Dopuszczeni są bohaterowie specjalni
-Zakaz proksowania
-Tylko battle forge armies (standardowy FOC)
-Dopuszczone są jednostki z podręczników Imperial Armour/Forge World posiadające przy opisie znaczek „Warhammer 40000, wymagane jest, aby gracz posiadał oryginalne modele lub bardzo dobrze skonwertowane samoróbki, modele te muszą być w pełni pomalowane, gracz musi przy sobie również posiadać zasady do tych jednostek
-Przy korzystaniu z fortyfikacji wymagane są odpowiednie podręczniki do danego modelu (stronghold assault)
-Co do konwersji FW, model musi wyglądać tak by prezentował sobą swoje zasady i był w 100% WYSWIG'owy. -jednostki Fw/IA nie mogą się powtarzać i mogą być wystawione tylko dwie jednostki IA/FW w podstawowych armiach (posiadających kodeksy)
-Dopuszczone są IA/FW listy z wyjątkami: Imperial Guard Siege Regiment (lista może się poszerzać w czasie)
-Nie używamy zasad Death From The Skies(dodatkowych zdolności lataczy i air superiority)
-Z racji formatu BEZ MODELI typu Lords of War

OLD HAMMER
Tu ogólne zasady http://www.belloflostsouls.net/wp-conte … hammer.png
W skrócie - Jeden, rulesbookowy FOC, bez ally, bez formacji, bez super heavy i gargantów, tylko troops jest scoring (ich dedyki nie).
Zasady ogólne:

- Graczom przyłapany...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

II turniej FGB 13.08.2016 Wawa Old School 1500
Autor: Daniel @ 2016-08-02, 19:54
Zapraszamy wszysktich graczy Warhammer 40000 na naszą druga imprezę już w nowym klimatycznym miejscu na żelaznej !


Data: 13 Sierpień (sobota)
Czas: 9:30-18:30
9:30:10:00 rejestracja, pogaduchy itd.
10:00-12:30 1 BITWA
12:30-13:00 Przerwa jedzenie zamawiamy lub 50 m do karaibskiego burgera 100 m do innych stołówek :)
13:00-15:30 2 BITWA
15:30-16:00 Przerwa jedzenie zamawiamy lub 50 m do karaibskiego burgera 100 m do innych stołówek :)
16:00-18:30 3 BITWA

Miejsce: https://www.google.com/ma...882859866080260
WWW: http://sklep.fgb.club/
Adres: Żelazna 69A paw. 7 00-871 Warszawa


Zapisy i zgłoszenia:

Wpisowe to Karta Srebrna FGB bądź Karta Klubowa na Sierpień, limit 12 miejsc (priorytet mają posiadacze Klubowej)
Informacje o Kartach TUTAJ -> http://sklep.fgb.club/Karty-Figurkowe-Gry-Bitewne

Zgłoszenia, wraz z rozpiską wysyłamy na: sklep@fgb.club
preferujemy rozpiski w Battle Scribd ale może być każdy rozsądny format,
dodatkowo podajemy numer ligowy jak masz, telefon kontaktowy.

Nagrody:

Tu dziękujemy za wsparcie
KROMLECHOWI --> kromlech.eu


1 - Karata Klubowa + blister Kromlech + bonus z puli do wyboru.
2 - Karta Klubowa + bonus z puli do wyboru.
3 - Bonus z puli do wyboru.

Wybierzemy gracza z najbardziej Przyjazną rozpiską - kótry otrzyma nagrodę niespodziankę :)
Każdy uczestnik turnieju dostaje dodatkowy rabat na zakup w dniu turnieju.



Budowa Armii:
1500 punktów - 1-2 x CAD + 0-1 x Allied Detachment
* skitarii i cult mechanicus taktowane są jako jedna nacja
** nacje które nie mogą wystawić sie na CAD lub AD mogą (harlequin) mogą wybrać pojedynczy model i wystawić go jako HQ
*** max 1 SH, GC, fortyfikacja i wszystkie kombinacje z tym związane,
**** nie gramy z draftem fack od GW ale wprowadzamy
a - Warp Spider skaczą raz.
b - Aury i buffy nie działaja z pojazadów i budynków.
c - Drednoughty dostają b...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

5 Minutes to Launch Kampania Warhammer'a 40k Vanaheim Kraków
Autor: Crazyman @ 2016-07-31, 19:41
Warhammer 40000
5 MINUTES TO LUNCH
Informacje ogólne
Czas: 31.07 – 8.10.2016
Zapisy: od 31.07 do 10.08
Należy się zapisać na stronie Vanaheim pod tym linkiem - viewtopic.php?f=14&t=892
Następnie od 11.08 stronnictwa będą się ze sobą komunikować i zapoznawać w sprawie nadchodzących ruchów po mapie.
Start: 13.08
Zakończenie: 8.10.2016
Wpisowe: 15zł należy je uiścić do końca 1 tury kampanii czyli do 21 sierpnia, w przypadku nie zapłacenia gracz zostaje usunięty z kampanii a jego zajmowane hexy stają się neutralne.

Wstęp:

Kampania ma charakter „slow growth” co za tym idzie zaczynamy z małą ilością punktów, gdzie za każde zdobyte pole gracz będzie otrzymywał punkty które będzie mógł wydawać na swoją armię jak i dodatki do niej.
Gracze będą podzieleni na dwa stronnictwa (ewentualnie 4 jeśli frekwencja będzie duża).

Cel:

Celem gry jest kooperacja ze swoimi sojusznikami w stronnictwie oraz zdobyciem jak największej ilości hexów na koniec gry jako całe stronnictwo.

Budowanie Armii

Każdy z graczy startuje z zbudowaną armią z start collectingu (w przypadku armii których nie ma wydanych przez GW patrz listę niżej) na 350 punktów, armie nie trzymają żadnego foc’a czy innego detachmentu.
Gracz może wystawić dowolne jednostki zawarte w start collectingu, chyba że uzbierał na tyle punktów by wykupić np transportowiec (Np. Gracz SM’ów zdobył już 35 punktów zdobywająć hexy więc uznał, że wykupi drop pod’a dla swojego oddziału tactical squad).
Niedopuszczone:
Formacje
Siła D
Jednostki z zasadą Flyer
Moce Psioniczne

Limit upgrade’ów podczas I tury kampanii: 10 pkt na oddział, 15 na bohatera. Następnie co ture limit zwiększa się dwukrotnie czyli - w 2 turze kampanii na oddział można wydać 20 punktów a na bohatera 30, w 3 turze 30 na oddział i 45 na bohatera itd.

Punktacja

Gracz zdobywa punkty za następujące działania:
10 pkt – zajęcie neutralnego hexa
15 pkt – zajęcie wrogiego hexa
10...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Ankieta
Który z nadesłanych projektów, powinien zostać nowym logo ligi?
Projekt 1: 9
Projekt 2: 42
Projekt 3: 16
Projekt 4: 9

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Kontakt
Glówny koordynator:
koordynator[at]liga40k.pl
Zglaszanie turniejów:
zgloszenia[at]liga40k.pl
Wyniki turniejów:
wyniki[at]liga40k.pl
Skarbnik ligowy:
Rafal Kroczka
Numer konta:
85 1140 2004 0000 3502 7607 3392

Download
Ranking ligi
PKZ
Regulaminy
Sędziówka
Wszystkie



     Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000: Forum ligii.     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Warhammer 40,000 and other names used on this site are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2008. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11