Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000 Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj   Download   Ranking     

Witamy Gość
Obecny czas to 2016-02-06, 19:15

Menu
Pliki do pobrania
Ranking ligi
Forum
Strona Główna
Użytkownicy
Szukaj
Grupy
Rejestracja

Witamy na stronie ogólnopolskiej ligi warhammera 40,000
Portal ten służy dyskusji sędziów i koordynatorów ligi warhammera 40,000 w Polsce, ogłaszaniu informacji o planowanych turniejach jak i turniejach już zakończonych i prezentacji rankingu ligi.

Pre Arena Wh40k 2016pts MDK Kraków 27.02
Autor: Radziu @ Dzisiaj 18:09
Termin: 27.02.2016
Miejsce: Młodzieżowy Dom Kultury (MDK) ul.Grunwaldzka 5, KRAKÓW
Limit: 2016 pts
Stoły: 72"x 48"
Limit: 32 graczy
Akredytacja: 10zł od osoby
Sędziowie: Jacek Obłaza, Radosław Szerląg, od spiny Maciej Ptasiński
Nagrody: Bony do sklepu Vanheim


Ramy czasowe:
8.45 - 9.00 Zapisy
9.00 - 12.00 I Bitwa
12.00 - 15.00 II Bitwa
15.00 - 18.00 III Bitwa
18.00 Sprzątniecie sali
18.15 Rozdanie nagród

Zgłoszenia:
Celem zapewnienia sobie miejsca na turnieju warto zgłosić się w stosownym temacie na forach (Sklepu Vanaheim lub stronie ligowej)

ARMIE:
- Każdy z graczy ma do dyspozycji 2016 pkt.
- dowolna ilośc detachmentów bez ograniczeń

Dopuszczone:
- Wszystkie oficjalne codexy
- Lords of War
- Codex: Stronghold Assault
- Dataslate'y
- Fortyfikacje

Niedopuszczone
- Eskalacja
- Armie Unbound

-Każdy gracz musi posiadać oryginalny kodeks i/lub suplement.
-Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki, zestaw templatów.

ZASADY SPOTKANIA:
Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 7 edycji, uściślenia ETC, oraz oficjalne Codexy Armii.
Obowiązują: 'Special Characters*', 'Proxy**',
* Modele Special Characters lub modele z Eskalacji muszą być oryginalne, lub jeżeli masz konwersje należy z każdej strony modelu zrobic zdjęcie i wysłać na podany adres krkturniej@gmail.com aby się upewnić czy model będzie dopuszczony.
** Proxy dopuszczone w granicach rozsądku. Modele muszą być kompletne (włazy, sponsony, kończyny, whatever), oraz muszą być osadzone na odpowiedniej wielkości podstawkach. Modele nie spełniające ww. wymogów, bądź odbiegające wymiarem od reprezentowanej jednostki w sposób rażący będą usuwane ze stołów i traktowane jak zabite.

Obowiązują maelstormy: max 3 karty na ture

11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
21 Secure Objective 1
22 Secure Objective 2
23 Secure Objective 3...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Zimowa Liga Chełmska 1000ptk Vol.3
Autor: Ert @ Dzisiaj 10:29
Zimowa Liga Chełmska 1000ptk Vol.3

Miejsce: Chełm i okolice
Kiedy: 14.02.2016 - 01.04.2016
Wpisowe: Brak
Sędzia: Damian „Ert” Kozaczuk
Czy jest zgłoszona do ligi: Tak

1. Kompozycja Armii
Limit punktowy: 1000 Gramy według zasad 7th Edition z poniższymi ograniczeniami.

Ograniczenia:
1. Zakaz używania SH i GMC
2. Zakaz używania armii Unbound.
3. Dopuszczone jednostki z Forge World w liczbie 0-1.
4. Dopuszczone wszystkie oficjalne kodeksy i suplementy.
5. Dopuszczone formacje.


2. Zgłoszenia

Termin zgłoszenia: 14.02.2016r. godz. 23:59

Adres: kozaczukdamian@gmail.com Za niewysłanie poprawnej rozpiski w terminie będzie naliczana kara do klasyfikacji generalnej -3DP.

3. Proksowanie

Proksujemy w granicach przyzwoitości.

4. Ramy Czasowe

Na ligę składa się jedna, duża rozgrywka trwająca cały okres ligi. Podczas jej trwania każdy gracz ma za zadanie zagrać jedną bitwę z każdym z pozostałych graczy zgłoszonych do ligi.
W przypadku gdy jakaś bitwa zostanie nierozegrana do końca ligi, wpisywany jest wynik 0:0.

5. Bitwy

Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Stoły: 48"x48”

Zasady: Każda bitwa jest losowana z tabeli Maelstrom of War z podręcznika głównego. Obowiązują zasady 7th Edition z tą różnicą, że
przerzucamy niemożliwe do wykonania Tactical Objectives, np. zabicie Psykera przeciwnika kiedy nie posiada on żadnego na stole.

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Rybnik - 27.02.2016 - 700 pkt - Sklep Goblin
Autor: Ziele @ Wczoraj 22:24
Sklep Goblin ma przyjemność zaprosić na turniej patrolowy w warhammer 40 000.

Turniej przyjazny graczom początkującym, można zagrać nawet nie mając swojej armii (w takiej sprawie proszę o informacje na PW)

1. Format: Patrol SC
Data: 27.02.2016
Lokacja:
Sklep Goblin
44-200 Rybnik
ul. Powstańców Śląskich 6 (1 piętro)
PKT: 700
Stoły: 48x48 cale
Wpisowe: 15 zł (dzieci/młodzież do 18 lat - 10 zł)
Czas bitwy: podamy później.
Liczba miejsc: 24.

2. Organizacja:
Harmonogra - w budowie
Start: 9:00 - 9:30
Bitwa 1: 9:30 - 11:00
Bitwa 2: 11:15 - 12:45
Bitwa 3: 13:00 - 14:30
Bitwa 4: 14:45 - 16:15

3. Zasady ogólne:
Armię tworzymy korzystając tylko z jednego Detachmentu:

Patrol Detachment:
0-1 HQ
0-2 Elite
1-4 Troops
0-2 Fast Attack
0-2 Heavy Support
0-2 unity niezajmujące miejsca w FoCu
Fortyfikacje:
0-1 Aegis Defense Line

Combat Benefits Patrol Detachmentu są takie same jak Combined Arms Detachmentu.

Niedopuszczone: Super-Heavy, Gargantuan Creatures, Flying Monstrous Creatures, Flyers, Lords of War
Dodatkowo jednostki przed grą muszą mieścić się w ograniczeniach patrolowych:

Ograniczenia:

Maksymalne rzuty obronne:
-Żaden test na Armour Save nie może być lepszy* niż 2+ (<83,34%)
-Żaden test na Invulrenable Save nie może być lepszy niż 4+ (<50,1%)
-Żaden test na Cover Save nie może być lepszy niż 4+ z przerzutem (<75,1%)
-Żaden test na Feel No Paina/Reanimation Protocols nie może być lepszy niż 5+ (<33,4%)

Przez test rozumiemy rzut ochronny z przysługującym mu ewentualnym przerzutem.
Przez lepszy test rozumiemy test o większym prawdopodobieństwie sukcesu niż podany.
W przypadku covera: można mieć 3+, 4+ z re rollem, ale nie 3+ z re rollem. Inne testy analogicznie

-Maksymalna wartoś sumy pancerza pojazdu (Front+Side+Rear): 34
-Maksymalna wartość Toughness: 5
-Maksymalnie 1 oddział z modelami o ilości woundów nie przekraczającej 3 (nie wlicza się w ten limit jednostek ze slotu HQ, jednostek z zasadą swar...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 2 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

MASTER ARENA 2016 Kraków 19-20 Marzec
Autor: Radziu @ 2016-02-04, 20:25
Termin: 19/20 marca 2016
Miejsce: Solvay
Limit: 2016 pts
Stoły: 72"x 48"
Limit: Brak
Akredytacja: 60zł
Sędziowie: Jacek Obłaza, Radosław Szerląg


Ramy czasowe:


Zgłoszenia:
Wkrótce

ARMIE:
- Każdy z graczy ma do dyspozycji 2016 pkt.
- dowolna ilośc detachmentów bez ograniczeń

Dopuszczone:
- Wszystkie oficjalne codexy
- Lords of War
- Codex: Stronghold Assault
- Dataslate'y
- Fortyfikacje

Niedopuszczone
- Eskalacja
- Armie Unbound


ZASADY SPOTKANIA:
Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 7 edycji, uściślenia ETC, oraz oficjalne Codexy Armii.

Obowiązują maelstormy: max 3 karty na turę

11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
21 Secure Objective 1
22 Secure Objective 2
23 Secure Objective 3
24 Secure Objective 4
25 Secure Objective 5
26 Secure Objective 6
31 BEHIND ENEMY LINES—Score 1 VP if one of your scoring units is within 12" of your opponent's table edge at the end of your turn.
32 ASCENDENCY—Score 2 Victory Points if you control any three objective markers at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points)
33 SUPREMACY—Score 2 Victory Points if you control at least two Objective Markers and at least twice as many Objective Markers as your opponent controls at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points)
34 OVERWHELMING FIREPOWER— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 units or more in the shooting phase
35 BLOOD AND GUTS— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 2 units or more in the Assault Phase
36 NO PRISONERS—Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 or more enemy units during your turn.
41 HUNGRY FOR GLORY—Issue a Challenge in a HTH Phase
42 WITCH HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy unitwith the Psyker, Psychic Pilot or B...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 16 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Rumia, 27.02.16, patrol w Stacji Kultura
Autor: bagli @ 2016-02-03, 08:42
Wszem i wobec ogłaszam turniej patrolowy w Stacji Kultura w Rumi - odbędzie się 27.02.2016 (sobota).
Turniej będzie zgłoszony do Ligi.

Wpisowe: 10zł - będziemy zbierać na bazę terenową w Rumi.


Wśród graczy rozlosujemy 2 nagrody - kupony na 50 zł do Futurexu. A osoba, która zajmie ostatnie miejsce może liczyć na farbkę pocieszenia.
http://www.jsc.pl/bagli/futurex.jpg



Harmonogram:
Zapisy: 9:30 - 10:00
1sza bitwa: 10:00 - 11:40
2ga bitwa: 11:40 - 13:10
3cia bitwa: 13:10 - 14:40
4bitwa - BYĆ MOŻE, okaże się na miejscu.



1. Armie:
- 600 punktów;
- zbudowane wg. Combined Arms Detachment (czyli bez sojuszników) i z ograniczonym FOCem:
0-1 HQ
1-4 Troops
0-3 Elites
0-3 Fast Attack
0-3 Heavy Support

WYMAGAMY PISEMNEJ ROZPISKI! Będzie łatwiej nam wszystkim!

- Dopuszczone fortyfikacje: Aegis Defence Line
- ograniczenia:
- zabronione są pojazdy, których rzeczywista suma AV (przód+bok+tył) jest większa niż 33
- jednostki mogą mieć max. 2 rany (wounds), w armii może być jedna jednostka z 3 ranami
- maksymalny rzut obronny na 3+ (nawet w trakcie gry cover+stealth/shroud nie może przekroczyć 3+). Rzuty FNP, Protokoły - maksimum 5+
- Nie można dublować slotów Elit, Heavy Supportu, Fast Attack.
- nie można rzucać mocy wymagających więcej niż 1 Warp Charge
- zabronione są Flyers i Flying Monstrous Creatures
- zabronione są bronie typu Barrage
- zabronione są bronie typu Ordnance
- zabronione są bronie typu Destroyer (siła D)
- zabronione: Escalation, Stronghold Assault, Dataslates, Formations, Lords of War

Jeśli któreś z ograniczeń powoduje, że nie można wystawić jednostki z HQ należy nominować na Warlorda Charactera z najwyższym Leadershipem (w przypadku Tyranidów Warlord jest automatycznie synapsą).

2. Dopuszczone armie:

Wszystkie oficjalne codexy i ich suplementy

Gramy na zasady: Rulebook, oficjalne Faq-i oraz klaryfikacje ETC.

3. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii,...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Gnomie 40K - 20.02.2016 - 1400 pkt
Autor: Jarecky @ 2016-01-29, 17:42
. Informacje wstępne:
Data: 20 Luty 2016 (sobota)
Miejsce: Gnom
Format: 1400
Wpisowe: 10 zł
Ramówka:
Zapisy 10:00 - 10:25
Gra I - 10:30 - 13:00
Gra II - 13:05 - 15:35
Gra III - 15:40 - 18:10
Wyniki - 18:30

II. Nagrody:
Bony do wydania w sklepie Gnom, nagroda gwarantowana dla pierwszego miejsca nagrody losowane między resztą graczy, wysokość i ilość nagród zależy od frekwencji.


III. TWORZENIE ARMII:
-Format punktowy to 1400 pkt.
-Dopuszczone są wszystkie aktualne Kodeksy wydane przez Games Workshop
-Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ
-Dopuszczeni są bohaterowie specjalni
-Zakaz proksowania
-tylko battle forge armies (standardowy FOC i pochodne z kodeksów takie jak decuriony i gladiusy)
-Dopuszczone są jednostki z podręczników Imperial Armour/Forge World posiadające przy opisie znaczek „Warhammer 40000, wymagane jest, aby gracz posiadał oryginalne modele lub bardzo dobrze skonwertowane samoróbki, modele te muszą być w pełni pomalowane, gracz musi przy sobie również posiadać zasady do tych jednostek.
-przy korzystaniu z fortyfikacji jak i jednostek super heavy wymagane są odpowiednie podręczniki do danego modelu (stronghold assault jak i escalation)
-Co do konwersji FW, model musi wyglądać tak by prezentował sobą swoje zasady i był w 100% WYSWIG'owy. -jednostki Fw/IA nie mogą się powtarzać i mogą być wystawione tylko dwie jednostki IA/FW w podstawowych armiach (posiadających kodeksy).
-dopuszczone są IA/FW listy z wyjątkami: Imperial Guard Siege Regiment (lista może się poszerzać w czasie)

Zasady ogólne:

- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie możn...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Whirlwind 2- Pre Dice Crusher - 13 II 2016 Płock
Autor: Koniu @ 2016-01-29, 08:25
Klub Tawerna zaprasza na kolejną odsłonę turnieju Whirlwind, czyli Build-swap.
Turniej jest elementem Ligii Tawerny.
1. Informacje ogólne/ramówka

Termin: 13.02
Miejsce: SDK ul. Krzywoustego 3, Płock
Format punktowy: 1234
Limit graczy: 20
Wpisowe i nagrody: -

Ramy czasowe:
Zapisy: 9:00-9:15
1 bitwa: 9:15 - 11:30
Przerwa Obiadowa : 11:30 – 12:30
2 bitwa: 12:30 – 14:45
3 bitwa: 14:45 - 17:00
Zgłoszenia w temacie.

Sędzia główny: Koń

2. Zapisy:
Zgłoszenia, rozpiski i pytania należy nadsyłać na @mail: mrworld@wp.pl
Termin zgłoszeń : do 11.02.2016 (potem karniaki w liczbie 7)

3. Zasady ogólne:
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW, PKZ i FAQ ETC (FAQ ETC > PKZ).
- Gramy na stołach 48”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym oszustwie dostaje maskę, w grze, w której oszukiwał. Kolejny raz i dostaje 3x0 w turnieju.
- Awanturnicy dowiedzą się jak walczą Wilki Luny a potem dostaną 3x0
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Po terminacji (-15) 0:0

Klaryfikacje Terenowe:
- Las: las warszawski czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia.
- Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 5+).
- Ruinki: area terrain. Drugie i wyższe piętra są impassable
- Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
- Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
- Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable. Ściany górki dają covera 5+.
- Wysokie skały: Impassable po obrysie. Ściany dają 5+...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 5 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Pre-DC 2k16 - Toruń - 30.01.2016
Autor: Brother Michal @ 2016-01-27, 08:22
REGULAMIN

1. Informacje ogólne/ramówka
Nazwa: Pre-DICE CRUSHER 2k16
Data: 30.01.2016
Lokalizacja: Młodzieżowy Dom Kultury, ul. Przedzamcze 11, Toruń

Gramy 3 bitwy.

Wpisowe: 10zł

Ramy czasowe:
10.00 - 10.30 Zapisy
10.30 - 12.45 Bitwa I
12.45 - 15.00 Bitwa II
15.00 - 17.15 Bitwa III

2. Zapisy:

Zgłoszenia, rozpiski i pytania należy nadsyłać na @mail: brothermichal (małpka) wp.pl

Rozpiski proszę wysyłać w formacie:
Pełne nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych. Należy również zaznaczać kto jest warlordem, jaki rodzaj power/force weapona ma model itd.

Gracz: (ID ligowe, Imię, nazwisko)
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3: (...)
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)
TOTAL [(punkty)pts]
KP: (liczba Kill Pointów)

Przykład prawidłowo wpisanych jednostek:
Troops1: 5 Kabalite Warriors, Blaster, Sybarite with Agoniser [90] [transport1]
Transport1: Venom, Additional Splinter Cannon [65] [troops1]

3. Armia:

- Każdy z graczy ma do dyspozycji 1234 pkt.
- Każdy z graczy może użyć maksymalnie 4 detachmentów spośród: CAD, Kodeksowych i Allied wykorzystując każdy conajwyżej raz spełniając legalne warunki(posiadanie warlorda). Formacje liczone są jakby zajmowały jeden detachment. UWAGA: Można wziąć 2x CAD w ramach różnych frakcji! 2 RÓŻNE formacje brane jako detachmenty to RÓŻNE detachmenty.

Dopuszczone są:
- kodeksy, suplementy, dataslate'y, formacje
- sojusznicy
- Fortyfikacje jak na ETC, lista zostanie podana w najbli...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Steel Rahn and Metal Bawkses 1850 - Liga lokalna, Szczecin
Autor: Fukushim @ 2016-01-23, 20:03
Steel Rahn and Metal Bawkses - Zimowo-Wiosenna Liga Warhammera 40'000

Start ligi: 01-07.02.2015, w zależności od tego, kiedy zbiorą się chętni
Ilość rund: 5
Czas trwania rundy: tydzień, lub dwa, jeśli conajmniej połowa graczy nie zdąży zagrać w podstawowym czasie rundy

Budowanie armii
- Każdy z graczy ma do dyspozycji 1850 pkt., rozpiski należy wysyłać na adres sobandafukushim@gmail.com, rozpiska wysłana do 7.02 to dodatkowe 5DP na koniec ligi
- Każdy z graczy może mieć 1 rozpiskę na całą ligę
- Każdy gracz może wystawić do czterech dowolnych detachmentów, które nie mogą się powtarzać, ale frakcje w detachmentach mogą się powtarzać (np. Firebase Support Cadre+Riptide Wing)
- Obowiązują zasady ETC (czyli moga ulec zmianie w zależności od oficjalnego Rulespacka-http://www.teambelgium.eu/ETC_Shared/)

Dopuszczone:
- Proxy
- Wszystkie oficjalne nowe codexy oraz suplementy
- Lords of War (Dowolna ilość, ale nie mogą się powtarzać)
- Codex: Stronghold Assault (z wyłączeniem Macro-cannon Aquila Strongpoint, Void Shield, Imperial Strongpoint, Wall of Martyrs, Imperial Defence Network, Void Shield Generator, Void Relay Network, Vortex Missile Aquila Strongpoint)
- Dataslate'y
- White Dwarf
- Toxicrene, Maleceptor, Tyranocyte, Sporocyst, Neurothrope, Mucolid spore

Niedopuszczone:
- Armie Unbound
- Eskalacja
- Apokalipsa
- Forge World

Zasady specjalne ligi:
- Objectivy nie są mysterious
- Lasy nie są mysterious.
- Taking Direct Command: W rozpisce należy zaznaczyć Warlorda, na etapie budowania rozpiski można wybrać dowolnego warlord traita z rulebooka lub z codexu warlorda, ale musi taki pozostać na całą ligę.

Różnica VP...................wynik bitwy (DP)
0 .................................. 10 - 10
1-2 ............................... 11 - 9
3-4 ............................... 12 - 8
5-6 ............................... 13 - 7
7-8 ............................... 14 - 6
9-10 ............................. 15 - 5
11-12 ....

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Casualowa Liga 40k #1 [Wawa, Luty 2016]
Autor: liwan @ 2016-01-22, 15:05
temat z GV
http://www.wh40k.pl/index...ewtopic&t=27382

Sklep Casualgaming.pl zaprasza na

Casualowa liga 40k

http://i1255.photobucket....zpsinajsec6.png
http://cggry.pl/

Ligę współorganizują klub Adeptus Mechanicus
http://admech.club/
http://i1255.photobucket....zps1gfkro4c.png

oraz Kromlech, który ufunduje parę nagród :)
http://www.kromlech.eu/

http://i1255.photobucket....zpsuklgugo7.png

UWAGA:
grać możecie gdzie chcecie , ale sklep ma swój Games Room otwarty w godzinach pracy sklepu jakby co :)

12-20 pn - pt
12-17 sobota

Wpisowe: 10zł [do uiszczenia w sklepie...do skarbonki ;) ... przeznaczone w całości na nagrody do wybrania przez zwycięzcę z oferty sklepu]

Ramówka czasowa:
Luty, ok9 dni na rundę. ..szczegóły wkrótce

Jeżeli para nie da rady zagrać bez kogokolwiek winy to mają remis 0:0 małe = 10:10 duże
Jeżeli ktoś zawini to niewinny ;) ma 5 małych i 15 dużych

Regulamin:

Nie ma obowiazku podsyłania list armii, gramy for fun, casualowo. Liga będzie zgłoszona do ligi ;), ale mimo, to nalegam na wyluzowanie się.
Można na każdą kolejną turę ligi mieć inną listę armii, ale musi być z tego samego Codexu przez całą ligę.

Armie budujemy wg następujących zasad:

- składamy armię na 1000 pkt
- dostępne mamy 1 HQ, 1-4 Troops, 0-2 Fast, 0-2 Elites, 0-2 Heavy 0-1 Fortyfication
- jeżeli jakaś armia nie ma HQ to nie musi go wystawiać
- Inkwizycja jest dostępna jako HQ dla armii Imperialnych [można wystawić Inkwizytora jako obowiązkowe HQ] , jeżeli masz Inkwizytora to możesz w Elitach wystawić Henchmenów
- Assassini są dostępni dla armii Imperialnych w Elitach
- Eldarzy lub Dark Eldrazy i Harlekini mogą się wystawiać jako jedna armia
- Skitarii i Cult Mechanicus mogą się wystawiać jako jedna armia
- bez formacji
- bez SH, GC, SHF
- ...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Ankieta
Który z nadesłanych projektów, powinien zostać nowym logo ligi?
Projekt 1: 8
Projekt 2: 42
Projekt 3: 16
Projekt 4: 9

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Kontakt
Główny koordynator:
koordynator[at]liga40k.pl
Zgłaszanie turniejów:
zgloszenia[at]liga40k.pl
Wyniki turniejów:
wyniki[at]liga40k.pl
Skarbnik ligowy:
Krzysztof Piszcz
Numer konta:
83 1140 2004 0000 3602 5512 1088

Download
Ranking ligi
PKZ
Regulaminy
Sędziówka
Wszystkie



     Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000: Forum ligii.     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Warhammer 40,000 and other names used on this site are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2008. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.