Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000 Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj   Download   Ranking     

Witamy Gość
Obecny czas to 2016-09-29, 03:50

Menu
Pliki do pobrania
Ranking ligi
Forum
Strona Główna
Użytkownicy
Szukaj
Grupy
Rejestracja

Witamy na stronie ogólnopolskiej ligi warhammera 40,000
Portal ten służy dyskusji sędziów i koordynatorów ligi warhammera 40,000 w Polsce, ogłaszaniu informacji o planowanych turniejach jak i turniejach już zakończonych i prezentacji rankingu ligi.

Krucjata #77 [1-10 Sb, 1950pkt, klub AdMech, Wawa]
Autor: liwan @ 2016-09-27, 18:39
temat z GV: http://www.wh40k.pl/index...ewtopic&t=28747


http://i1255.photobucket....zpssm4naa9t.jpg

Klub Adeptus Mechanicus admech.club zaprasza na:

Krucjata #77

Będą nagrody od Kromlech dla 5 losowych graczy
Kromlech

http://i1005.photobucket....zps4e917646.png

ramy czasowe:

9:30 zapisy
10:00-12:30 1 bitwa
12:30-13:30 przerwa [jeśli się spóźnisz na 2gą bitwę z obiadu to przeciwnik zyskuje przerzut 1 kości w grze za każde 5 minut spóźnienia ;) ]
13:30-16:00 2 bitwa
16:10-18:40 3 bitwa

Zasady

- budujemy armię na 1950pkt
- armie Unbound zakazane
- masz dostępne 4 detachmenty, nie mogą się powtarzać [CAD może, ale musi być innej frakcji lub musi być modyfikowanym CADem, detachment typu "Decurion" liczymy jako 1]
- poza IK to SH/GC są ograniczone do 0-1
- IA, WD, BL, Strong Hold Assault dopuszczone
- używamy zasad z Death from the Skies, ale bez Dogfight
- obowiązuje WYSIWYG. Za każdy brak -1 DP [bardzo proszę o zgłaszanie mi tego przy zapisie]
- gramy z FAQ do RB oraz armii [Dropy działają po staremu ;) ]
- Imperial Space Marine 2016
może go używać każdy zakon Space Marines [prócz GK i Deathwatch] oraz każdy CSMowy [ale tutaj nie będzie on korzystał ze Special Rules opisanych przy nim]
- POWERS OF THE C’TAN są losowane przed wyborem celu
- pojazd typu Heavy może normalnie strzelać ze wszystkich broni nawet jeśli użyje broni Ordnance

Dopuszczony jest Ordo Hereticus Strike Force
http://www.wh40k.pl/index...ewtopic&t=16676
oraz Cult CSM
http://www.wh40k.pl/index...ewtopic&t=10740

Misje

jest szansa, że będą już kolejne 3 z wydarzenia, na bazie którego będziemy się bawić:
http://www.worldwar40k.com/home.html
Więc, szczegóły misji jeszcze przed nami, ale to co poniżej będzie obowiązywać [prawie na pewno]...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

"Back to basics" 1350 turniej WH40k
Autor: Crazyman @ 2016-09-27, 10:24
Termin: 8.10.2016
Miejsce: Sklep Vanaheim, Lubicz 34/6 Kraków
Limit: 1350 pts
Stoły: 48"x 48"
Limit: 21 graczy
Akredytacja: 10zł od osoby
Sędziowie: Maciej Ptasiński
Nagrody: Bony do sklepu Vanheim


Ramy czasowe:
10.00 - 10.30 Zapisy
10.30 - 12.00 I Bitwa
12.00 - 12.30 Przerwa Obiadowa
12.30 - 14.00 II Bitwa
14.00 - 15.30 III Bitwa
15.40 Rozdanie nagród

Zgłoszenia:
Celem zapewnienia sobie miejsca na turnieju warto zgłosić się w stosownym temacie na forach (Sklepu Vanaheim lub stronie ligowej)

ARMIE:
- Każdy z graczy ma do dyspozycji 1350 punktów
- Armie składamy na podstawie CAD + ally


Dopuszczone:
- Wszystkie oficjalne codexy oraz suplementy
- Lords of War
- Codex: Stronghold Assault
- Dataslate'y
Zakazane:
-IA
-Flyers
-GC/SH

FAZA MAGII JEST WYŁĄCZONA!

-Każdy gracz musi posiadać oryginalny kodeks i/lub suplement.
-Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki, zestaw templatów.

ZASADY SPOTKANIA:
Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 7 edycji, uwzględniając erraty i FAQ GW oraz FAQ ETC, oraz Polskie Uściślenia Sędziowskie, oraz oficjalne Codexy Armii.
Obowiązują: 'Special Characters*', 'Proxy**',
* Modele Special Characters lub modele z Eskalacji muszą być oryginalne, lub jeżeli masz konwersje należy z każdej strony modelu zrobic zdjęcie i wysłać na podany adres krkturniej@gmail.com aby się upewnić czy model będzie dopuszczony.
** Proxy dopuszczone w granicach rozsądku. Modele muszą być kompletne (włazy, sponsony, kończyny, whatever), oraz muszą być osadzone na odpowiedniej wielkości podstawkach. Modele nie spełniające ww. wymogów, bądź odbiegające wymiarem od reprezentowanej jednostki w sposób rażący będą usuwane ze stołów i traktowane jak zabite.

Gramy na 24 karty. Gracz może zamienić pierwsze 6 kart na codexowe. Można robić dowolną ilość maelstormów na turę.
Maelstroms
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Object...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 7 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Turniej w Bielsku - 8.10.2016 - 1800 pkt
Autor: Marins @ 2016-09-23, 20:38
I. Informacje wstępne:
Data: 8 października 2016 (sobota)
Miejsce: Gnom,ul. 3 Maja 3/3, 43-300 Bielsko-Biała
Format: 1800
Wpisowe: 10 zł
Ramówka: Zapisy 10:00 - 10:25
Gra I - 10:30 - 13:00
Gra II - 13:05 - 15:35
Gra III - 15:40 - 18:10
Wyniki - 18:30

II. Nagrody:
Bony do wydania w sklepie Gnom, nagroda gwarantowana dla pierwszego miejsca nagrody losowane między resztą graczy, wysokość i ilość nagród zależy od frekwencji.


III. TWORZENIE ARMII:
-Format punktowy to 1800 pkt.
-Dopuszczone są wszystkie aktualne Kodeksy wydane przez Games Workshop
-Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ
-Dopuszczeni są bohaterowie specjalni
-Zakaz proksowania
-tylko battle forge armies (standardowy FOC i pochodne z kodeksów takie jak decuriony i gladiusy)
-Dopuszczone są jednostki z podręczników Imperial Armour/Forge World posiadające przy opisie znaczek „Warhammer 40000, wymagane jest, aby gracz posiadał oryginalne modele lub bardzo dobrze skonwertowane samoróbki, modele te muszą być w pełni pomalowane, gracz musi przy sobie również posiadać zasady do tych jednostek.
-przy korzystaniu z fortyfikacji jak i jednostek super heavy wymagane są odpowiednie podręczniki do danego modelu (stronghold assault jak i escalation)
-Co do konwersji FW, model musi wyglądać tak by prezentował sobą swoje zasady i był w 100% WYSWIG'owy. -jednostki Fw/IA nie mogą się powtarzać i mogą być wystawione tylko dwie jednostki IA/FW w podstawowych armiach (posiadających kodeksy).
-dopuszczone są IA/FW listy z wyjątkami: Imperial Guard Siege Regiment (lista może się poszerzać w czasie)

Zasady ogólne:

- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskw...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Retro Październik, lokalny turniej w Szczecinie 1500pkt
Autor: Fukushim @ 2016-09-23, 17:44
Limit punktowy: 1500
Miejsce: Sklep Fenix ul. Kaszubska 3/U7
Termin: 15.10 (jeszcze niepotwierdzony)
Start: 10:00
Format armii: 1 CAD, max 1 Ally
Armie Skitarii i Cult Mechanicus traktujemy jako jedną armię.
CAD armii Harlequins wymaga 1 Elites zamiast 1HQ
Zamiast allied detachmentu można wystawić max 1 assassina

Wpisowe: 10zł, przeznaczone na nagrody

Niedopuszczone:
Bohaterowie imienni, Formacje, Forge World, Superheavy, Gargantuan creature, Lords of War

Wymagane: kodeks, czytelna rozpiska, używane wzorniki, kostki, miarka

Misja 1
Rozstawienie: Dawn of War
Cel główny: 6 objectivów wystawianych przez graczy po 2 VP każdy (conajmniej 6" od każdej krawędzi i 12" od siebie)

Misja 2
Rozstawienie: Dawn of War
Cel główny: 2 relikty (6" od środka stołu w stronę bocznych krawędzi) po 6DP każdy

Misja 3
Rozstawienie: Vanguard Strike
Cel główny: 4 objectivy na środkach ćwiartek stołu (16" od długich krawędzi i 24" od bocznych) po 3VP każdy

Max 12VP za główne cele misji;
max 3VP za dodatkowe cele misji (Linebreaker, Slay the Warlord, First Blood);
dodatkowo po 1VP za każde 75małych pkt zniszczonych.

Róznica VP Duże punkty
0VP 10:10
1 – 3 VP 11:9
4 – 6 VP 12:8
7 – 9 VP 13:7
10 – 12 VP 14:6
13 – 15 VP 15:5
16 – 18 VP 16:4
19 – 21 VP 17:3
22 – 24 VP 18:2
25 – 27 VP 19:1
28+ VP 20:0

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Turniej Shagowy, Gdynia, 01-10-2016
Autor: bagli @ 2016-09-19, 22:41
Zapraszamy serdecznie na turniej klasy Lokal, który odbędzie się w dniu 01.10.2016 w sklepie "SHAGA" w Gdyni.

Turniej będzie głównie nastawiony na dobrą zabawę.

Wpisowe: 15 zł
(90% na nagrody - bony do wykorzystania w sklepie, 10% dla sklepu)

1.RAMÓWKA CZASOWA

9:30-10:00 Zapisy
10:00-11:45 I bitwa
12:00-13:45 II druga bitwa
14:00-15:45 III trzecia bitwa
15:45+ SPRZĄTAMY

2. BUDOWA ARMII:

- Każdy gracz ma na budowę armii 1500pkt.
- Rozpiska może składać się z max. 2 detachmentów. Detachmenty muszą należeć do tej samej frakcji, chyba, że jest to allied detachment lub ekwiwalent (assassin, inquisition, imperial knights itp.:P)


Dopuszczone są:
- Wszystkie oficjalne i aktualne kodeksy dataslate i formacje stworzone przez GW
- fortyfikacje: Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing Pad

Niedopuszczone są:
- Eskalacja
- Imperial Armour
- Armie unbound
- SH/GC

Gracze zobowiązani są posiadać rozpiskę (w wersji papierowej), kostki, miarkę, karty oraz codexy armii której używają.

3. ZASADY OGÓLNE:

- Gramy na stołach 48”x48”
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz zasad ETC.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- 20 minut przed końcem czasu nie wolno rozpoczynać następnej tury, można jedynie dokończyć aktualną turę (i ewentualną turę przeciwnika, aby obaj gracze mogli zagrać tyle samo tur). Jeśli obaj gracze zgodzą się jednak na rozpoczęcie następnej tury to nie będzie to faux pais....

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

GGC - Patrol - 700 pkt, 24.09.2016
Autor: Ziele @ 2016-09-16, 20:55
Cześć, miło nam zaprosić was na pierwszy turniej po za Sklepem Goblin, gramy w pięknym malowniczym miejscu, a mianowicie Zameczek Czernica.

Turniej rozpocznie się od godziny 16:00 co jest dość nietypowe ale i praktyczne, czas mamy do 23-24:00 :)

Turniej z inicjatywy GGC (Goblin Game Club) oraz graczy z okolic Rybnika :)

Format: Patrol
Data: 24.09.2016
Lokacja:
ZAMECZEK CZERNICA
Zameczek, Wolności 39, 44-282 Czernica
Wpisowe: brak (ewentualne nagrody losowe)

PKT: 700
Stoły: 48x48 cale
Czas bitwy: 1h30min
Liczba miejsc: 30.

2. Organizacja:
Harmonogram
Start: 16:00

3. Zasady ogólne:
Armię tworzymy korzystając tylko z jednego Detachmentu:

Patrol Detachment:
1 HQ
0-2 Elite
2-4 Troops
0-2 Fast Attack
0-2 Heavy Support
0-2 unity niezajmujące miejsca w FoCu
Fortyfikacje:
0-1 Aegis Defense Line

Combat Benefits Patrol Detachmentu są takie same jak Combined Arms Detachmentu.
Niedopuszczone: Super-Heavy, Gargantuan Creatures, Flyers, Lords of War
Obowiązują FAQ/ERRATY od GW

4. Ograniczenia:

-Maksymalna wartość sumy pancerza pojazdu (Front+Side+Rear): 35
-Maksymalna wartość Toughness: 5
-Modele mogą mieć maksymalnie 3 Woundy (z wyjątkiem jednostek z zasadą Swarm)
- Squadron pojazdów może liczyć max 2 modele

Maksymalne rzuty obronne:
-Armor Save 3+
-Invulnerable Save 4+
-Cover Save 3+
-Feel No Paina/Reanimation Protocols max na 5+

Rerolle save'ów:
3+ => 5+
4+ => 4+
5+ => 5+
6+ => 6+

Psionika:
-Zbanowane czary: Invisibility, Eldritch Storm, Possesion, Shifting Worldscape/odpowiednik csm’owy
-W przypadku wylosowania zbanowanego czaru, należy ponowić losowanie.

W trakcie gry dana cecha jednostki może przekroczyć ograniczenia Np. w wyniku czaru.

Ad Mech (skitarii + cult)
-Można korzystać z jednostek Adeptus Mechanicus i Skitarii jakby to był jeden kodeks, wtedy stosuje się Patrol Detachment
-Skitarii może korzystać ze specjalnego Detachmentu:

Skitarii Patrol Detachment:
0-3 e...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Turniej WH40k - Toruń 24.09.2016
Autor: Brother Michal @ 2016-09-13, 14:39
1. MIEJSCE:
Młodzieżowy Dom Kultury w Toruniu
Przedzamcze 11/15
87-100 Toruń

2. TERMIN:
24.09.2016

3. ZGŁOSZENIA:
Na maila: brothermichal (at) wp.pl

4. PŁATNOŚCI:
Wpisowe:
- 10 zł – w dniu turnieju,

5. SĘDZIOWIE
Główny/Liniowi: Podręcznik (lub ktoś dobrze ogarnięty z Sali ;) )

6. BUDOWA ARMII:
- Każdy gracz ma na budowę armii 1500 pkt
- max 2 detachmenty, max 1 każdego typu: 1 CAD, 1 Detachment Codeksowy, 1 Formation Detachment
- Zakaz SH/GC

HOMERULES:
- niewidzialność: wszystkie jednostki targetujące dany unit robią to z BS i WS 1 a nie na snapshot-ach
- maksymalny przerzut save 2+ to 4+ (czyli jak mamy 2+ z rerollem to rzucamy 2+ a potem 4+)
- maksymalny reanimation protocol to 5+
- maksymalny FnP to 4+
- maksymalnie jeden czar summoniongu na turę
- siłę D traktujemy:
Siła D: s10 ap2, na '6' to wound Instant Death or Auto Penetrating Hit
Siła D-1: s4 ap2, na '6' to wound Instant Death or Auto Penetrating Hit
- przesuwanie terenów z Geomancji jest zabronione
- ilość FMC/Flyerów w rozpisce ograniczona do max. 2

- Primary detachment musi być jednocześnie bulk detachmentem (detachment o największej punktowej wartości w rozpisce )

Dopuszczone są:
- Wszystkie oficjalne i aktualne kodeksy dataslate i formacje opublikowane przez GW wydane przed 18.09.2016
- fortyfikacje: Aegis Defence Line

Niedopuszczone są:
- Eskalacja
- Imperial Armour
- Armie unbound

7. ROZPISKI:
Brak rozpiski / czytelnej rozpiski oznacza -10 DP.

8. ZASADY OGÓLNE:
- Gramy na stołach 60”x48”
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW i zasad ETC2016 (Kolejność ważności zasad: ETC – FAQ GW)
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w ple...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 1 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

ZSef 2016
Autor: Matus_the_1st @ 2016-09-13, 09:59
Miejsce: Zespół Szkół nr 4 w Zamościu ul.Jana Zamoyskiego 4
Kiedy: 17 września 2016 (sobota)
Start: 9:00
Wpisowe: Brak, aczkolwiek jest wejściówka na konwent

Kompozycja Armii
Limit punktowy: 1500
Dopuszczamy wszystko oprócz unbounda, bo się nie boimy
Należy zaznaczyć w rozpisce, który z modeli jest Warlordem

Link do pełnego regulaminu.

Sponsorzy:


Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

MXMVI - CHallenger Płock 29-30 X 2016
Autor: Koniu @ 2016-09-12, 21:39
http://s21.postimg.org/5lj3jzlvb/image.png

zaprasza na turniej rangi Challenger
MXM'16: Braindead

Sponsorzy:
http://s7.postimg.org/u068hg2bf/banner.jpg
MGŁA

http://s15.postimg.org/a6...01430506_o.jpg/


1. MIEJSCE: 
Spółdzielczy Dom Kultury 
Krzywoustego 3 
Płock 

2. TERMIN: 
29-30.10.2016 

3. LIMIT MIEJSC: 40 
Przedpłata – 50 (w wejściówce catering jak w ubiegłym roku). Można wpłacić wejściówkę podczas turnieju, ale nie gwarantujemy wtedy obiadu :)

4. SĘDZIOWIE 
Główny: Koniu
Liniowi: Się okaże czy będzie potrzeba

5. BUDOWA ARMII: 
- Każdy gracz ma na budowę armii 1450 pkt
- max 3 detachmenty, max 1 każdego typu: 1 CAD, 1 Allied Detachment, 1 Formation Detachment, 1 detachment codeksowy, 1 detachment suplementowy, 1 detachment formacyjny (pomimo, że będzie zawierał 1+ formacji to liczy się go jako jeden, ale obowiązuje zakaz dublowania formacji) itd.
- zakaz dublowania jednostek chyba, że wykorzystamy wszystkie wybory z podręcznika w danym slocie wtedy można powtórzyć (ale nawet po dojściu do końca kolejki nie można żadnej jednostki triplować)
- transporty dedykowane można mieć po jednym na slot i powtarzać gdy wykorzystamy wszystkie wybory
- jednostki, które w kodeksie są oznaczone jako nie zajmujące slota traktujemy do dublowania jakby były normalnym wyborem ze slotu, w którym są wymienione (np. priest jest traktowany jakby zajmujował slot HQ - można go wziąć jako trzeci wybór HQ, ale żeby wziąć następnego, trzeba wykorzystać wszystkie wybory HQ).
- Zakaz SH/GC
- niewidzialność: wszystkie jednostki targetujące dany unit robią to z BS i WS 1 a nie na snapshot-ach
- maksymalny przerzut save 2+ to 4+ (czyli jak mamy 2+ z rerollem to rzucamy 2+ a potem 4+)
- maksymalny reanimation protocol to 5+
- maksymalny FnP to 5+
- maksymalnie jeden czar summoniongu na turę
- siłę D traktujemy:
Siła D: s10 ap2, na '6' to wound Instant Death or Auto Penetrating Hit
Siła D-1: ...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 74 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Turniej wh40k-Olsztyn reaktywacja 17.09.2016
Autor: Grzechu12 @ 2016-09-08, 21:26
Fundacja "Szalony Krasnolud" oraz sklep Crazy Dwarf zapraszają na epicką bitwę w świecie Warhammera 40.000!
Termin: 10:00, 17.09.2016r.
Miejsce: Crazy Dwarf, Olsztyn, Kołobrzeska 30 (1. piętro)
Wpisowe:0 PLN (+5 PLN świnka)
Sędzia: Pan Podręcznik
Proksy: modele odpowiadające rozmiarem i podstawką z oryginalnym
Limit miejsc: 16
1.Ramówka:
10:00-12:15 I Bitwa
12:15-14:30 II Bitwa
14:30-16:45 III Bitwa
2. BUDOWA ARMII:

- Każdy gracz ma na budowę armii 1000 pkt
- max 2 detachmenty, max 1 każdego typu: 1 CAD, 1 Allied Detachment, 1 Formation Detachment, 1 detachment codeksowy, 1 detachment suplementowy, 1 detachment formacyjny (pomimo, że będzie zawierał 1+ formacji to liczy się go jako jeden, ale obowiązuje zakaz dublowania formacji) itd.
- zakaz dublowania jednostek chyba, że wykorzystamy wszystkie wybory z podręcznika w danym slocie wtedy można powtórzyć (ale nawet po dojściu do końca kolejki nie można żadnej jednostki triplować)
- transporty dedykowane można mieć po jednym na slot i powtarzać gdy wykorzystamy wszystkie wybory
- jednostki, które w kodeksie są oznaczone jako nie zajmujące slota traktujemy do dublowania jakby były normalnym wyborem ze slotu, w którym są wymienione (np. priest jest traktowany jakby zajmujował slot HQ - można go wziąć jako trzeci wybór HQ, ale żeby wziąć następnego, trzeba wykorzystać wszystkie wybory HQ).
- Zakaz SH/GC

3city homerules:
- niewidzialność: wszystkie jednostki targetujące dany unit robią to z BS i WS 1 a nie na snapshot-ach
- maksymalny przerzut save 2+ to 4+ (czyli jak mamy 2+ z rerollem to rzucamy 2+ a potem 4+)
- maksymalny reanimation protocol to 5+
- maksymalny FnP to 4+
- maksymalnie jeden czar summoniongu na turę
- siłę D traktujemy:
Siła D: s10 ap2, na '6' to wound Instant Death or Auto Penetrating Hit
Siła D-1: s4 ap2, na '6' to wound Instant Death or Auto Penetrating Hit
- przesuwanie terenów z Geomancji jest zabronione
- ilość FMC/Flyerów w rozpisce ograniczona do max. 2
...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Ankieta
Który z nadesłanych projektów, powinien zostać nowym logo ligi?
Projekt 1: 9
Projekt 2: 43
Projekt 3: 16
Projekt 4: 9

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Kontakt
Glówny koordynator:
koordynator[at]liga40k.pl
Zglaszanie turniejów:
zgloszenia[at]liga40k.pl
Wyniki turniejów:
wyniki[at]liga40k.pl
Skarbnik ligowy:
Rafal Kroczka
Numer konta:
85 1140 2004 0000 3502 7607 3392

Download
Ranking ligi
PKZ
Regulaminy
Sędziówka
Wszystkie



     Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000: Forum ligii.     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Warhammer 40,000 and other names used on this site are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2008. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11