Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000 Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj   Download   Ranking     

Witamy Gość
Obecny czas to 2014-12-18, 21:11

Menu
Pliki do pobrania
Ranking ligi
Forum
Strona Główna
Użytkownicy
Szukaj
Grupy
Rejestracja

Witamy na stronie ogólnopolskiej ligi warhammera 40,000
Portal ten służy dyskusji sędziów i koordynatorów ligi warhammera 40,000 w Polsce, ogłaszaniu informacji o planowanych turniejach jak i turniejach już zakończonych i prezentacji rankingu ligi.

Krucjata #47 [Wwa, 18-01 Nd, 1850pkt]
Autor: liwan @ Dzisiaj 16:26
wątek na 40k.pl
http://www.wh40k.pl/index...ewtopic&t=24672


KLUB ADEPTUS MECHANICUS ZAPRASZA NA TURNIEJ
KRUCJATA #47

http://i1255.photobucket....zps5fd4c71c.png

Kromlech

Będą nagrody od Kromlech.
Wśród osób, które opłacą wejściówkę wcześniej wylosuję 5, które będą mogły wybrać sobie blister z bitsami ze strony www.bitsofwar.com
Wylosowane osoby podam w poniedziałek poprzedzający turniej, żeby miały czas wybrać sobie coś ;)

http://i1005.photobucket....zps4e917646.png
i ponownie będziemy mogli też pograć na:

GameMat

http://i1272.photobucket....zpsaffba5b9.jpg

Regulamin:

limit osób: 20

wstęp: 20zł

miejsce: klub Adeptus Mechanicus, Warszawa, Al.Krakowska 110/114, teren Airbus Military EADS PZL.

http://i1255.photobucket....zps3815090f.png

ramy czasowe:
9:30 zapisy
10:00-12:30 1 bitwa
12:30-13:00 przerwa
13:00-15:30 2 bitwa
15:45-18:15 3 bitwa

- Armię budujemy na 1850pkt

Primary
1-2 HQ, 0-3 Elites, 0-3 Fast Attack, 0-3 Heavy Support, 2-6 Troops
+ 0-1 Fortyfication + 0-1 LoW [nie super heavy itp.]
ta sekcja ma secure objective dla troops
możesz również przerzucić Warlord Trait

+ 0-1 Assassin [oczywiście jeżeli Twoja armia może go używać ;) ]
+ 0-1 Formacje [bez super heavy itp]

ewentualnie możesz wybrać detachment jaki oferowany jest specjalnie dla Twojego codexu [jednakże bez SH, GC, SHF itp. nawet jeżeli detachment ich oferuje]

oraz
albo Allies [nie obowiązuje Battle Brothers, są za to Allies of Convenience ]
0-1 HQ, 1-2 Troops, 0-1 Elites, 0-1Fast Attack, 0-1 Heavy Support
albo 0-1 Inkwizycja
albo 0-1 Imperial Knight

NIEWIDZIALNOŚĆ powoduje BS1 i WS1

- armie Unbound zakazane
- Nie używamy Proxy
- obowiązuje WYSIWYG. Za każdy brak -1 pkt.
- dopuszczony jest Strong Hold Ass...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Kielce - 10.01.2015 - 1250 pkt
Autor: rocho @ 2014-12-16, 19:23
http://i574.photobucket.c...warhammer01.jpg

Data: 10.01.2015 (sobota)
Lokacja: MZIZ (sala konferencyjna)
PKT: 1250
Stoły: 48x60 cali
Wpisowe: 7zł (drobne plis) - z tego 1zł na klub
Czas bitwy: 120 minut

PLAN
8.30 - 9.00 - zapisy
9.10 - 11.10 - I bitwa
11.20 - 13.20 II bitwa
13.30 - 15.30 III bitwa
16:00 - IV bitwa przy soku i piwku ale już w knajpce

ZASADY OGÓLNE
- Obowiązują zasady 7 edycji WH40k, FAQi ze strony GW oraz PKZty
- Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską
- Każdy gracz musi posiadać CODEX swojej armii oraz zasady innych jednostek / formacji / fortyfikacji jeżeli z nich korzysta (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza)
- Dopuszczone: wszystkie oficjalne Codexy, Suplementy, Dataslates, Imperial Armour, Formacje
- Niedopuszczone: Escalation, Stronghold Assault, Apocalypse, Imperial Knights, SH, GC
- Fortyfikacje: Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing Pad (wersje podstawowe jak w poprzedniej edycji)
- Gramy bez proxów
- Obowiązuje "Pełny" WYSIWYG

KOMPOZYCJA
- Punkty: 1250
- Wystawiamy tylko armie typu Battle-forged
- Brak ograniczeń co do ilości wystawianych Detachmentów

PUNKTACJA
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1-2 vp różnicy
12:8 – 3-4 vp różnicy
13:7 – 5-6 vp różnicy
14:6 – 7-8 vp różnicy
15:5 – 9-10 vp różnicy
16:4 – 11-12 vp różnicy
17:3 – 13-14 vp różnicy
18:2 – 15-16 vp różnicy
19:1 – 17-18 vp różnicy
20:0 – 19+ vp różnicy

Punkty za modelarke
- Pomalowane 50% modeli - 1 DP
- Pomalowane 75% modeli - 2 DP
- Pomalowane 100% modeli 4 DP
- Zrobione 100% podstawek - 1 DP
- Spójność armii - 1 DP

Punkty karne:
- Brak czytelnej, wydrukowanej rozpiski -5 DP
- Pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP
- Nieczytelna rozpiska lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 ...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 4 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Mityczna Triada 2 - Pandora - Płock 20 XII 2014
Autor: Koniu @ 2014-12-13, 23:25
Foramat: 1500
Wejsciowka: 10
Nagrody: Są - kasa do wydania w sklepie mgla.pl - 250, 150 i 100 zł
Ograniczenia: 1 HQ, 2-4 Troopsy, po 0-2 Fasty Elity i Heavy, 0-1 fortyfikacja. Bez sojuszy.
Tropsy muszą stanowić conajmniej 40% całego formatu punktowego. HQ, fasty, elity i heavy mogą stanowic max 20% formatu. (dedyk wlicza się do slot, dla którego jest przypisany). Zapisy przenoszace oddział z innego slotu do troopsa ograniczony jest do 1 (np. mounted assault czy w sentinels of terra)
Bany: Super heavy i garganty, wszystko co ma siłę D (tak, można grac rurami i void shieldami Uśmiech ), IA
Miejsc: 20
Miejsce: Płock, Spółdzielczy Dom Kultury, ul. Krzywosutego 3 (powiem jak dojechać przez PM).

Ramówka:
Zapisy: 09:30-10:00
Pierwsza bitwa: 10:00-12:00
Przerwa na kebsa: 12:00-13:00
Druga bitwa: 13:00–15:00
Trzecia bitwa: 15:00-17:00
Rozdanie nagród 17:00

Punktacja:
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
13:7 - 3 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy

Punkty zdobywamy za: Maelstormy; po 1 za Slay the warlord, Line Breaker, First Blood, Trzymanie znaczników; i dodatkowo za KP w stosunku 2:1
Tablet - automatyczne 20:0

Misja 1 - Złodziej Oginia
Deadlock
Na środku stołu umieść należy znacznik (Wejście na olimp). Gdy Warlord zetknie się z nim podstawką pod koniec fazy ruchu może wejść na Olimp aby wykraść Zeusowi Ogień. Jest on traktowany jakby przebywał w rezerwach. W kolejnych turach będzie mógł pojawić na normalnych zasadach rezerw. Trzymanie ognia traktowane jest jako trzymanie reliktu, jednak nie pozwala Warlordowi tego ognia wypuścić lub przekazać innemu oddziałowi. Gracz otrzymuje 4vp, jeżeli dostaczy ogień ludziom, czyli w swoją strefę rozstawienia. Wracającego Warlorda należy postawić w base kontakcie z wejściem na Olimp.

Misja 2 – Dar od Zeusa
Zwykle punkty – nazwe doczytam, bo nie pamitam
Z decku Ma...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

XVIII Trójmiejska Liga Warhammera 40k
Autor: bagli @ 2014-12-09, 20:05
XVIII Trójmiejska Liga Warhammera 40k
WYNIKI: będą :mrgreen:

Liga rozpoczyna się 8 stycznia 2015 i trwać będzie do 18 czerwca 2015 r.

Liga zostanie zgłoszona do Ligi Ogólnopolskiej jako Liga Lokalna

Udział:
Udział w lidze kosztuje 10 zł, cała kwota wpisowego zostanie przeznaczona na nagrody dla zwycięzców - czyli przede wszystkim puchar!!!
Jak coś zostanie to zostaną za to zakupione tereny czy blaty dla naszego klubu względem potrzeb.
Wpisowe należy wpłacić zapisując się do ligi!
Tak wiec żeby się zapisać trzeba poprosić o mój nr konta na priv lub wpłacić mi wpisowe w Paszczy.

Głównym miejscem rozgrywania gier ligowych jest Paszcza Lwa, w następnej kolejności Rzeźnik w Sopocie i Shaga w Gdyni, aczkolwiek za zgodą obu graczy gra może być rozgrywana w dowolnym miejscu.

Zasady generalne:

FAZA ELIMINACYJNA (8.01.15 - 30.04.15)

Uczestnicy zostaną podzieleni na grupy X osobowe. - będziemy się starać żeby były około 8 osobowe. Do każdej z grup zostaną dolosowani 2 rozstawieni gracze. Gracze zostaną rozstawieni na podstawie wyników rankingu ogólnopolskiego, wyników poprzedniej ligi i według uznania organizatora.
W trakcie trwania części eliminacyjne ligi każdy uczestnik rozgrywa jedną bitwę z każdym przeciwnikiem w jego grupie.
Do klasyfikacji liczą się DUŻE pkt z bitew. W przypadku gdy pod koniec rozgrywek grupowych dwaj gracze mają tyle samo pkt liczą się ich MAŁE pkt z bitew. Jeżeli i tu jest remis to brany jest pod uwagę ich bezpośredni pojedynek.

Gracz, który nie rozegra więcej niż dwóch pojedynków grupowych automatycznie jest klasyfikowany poniżej osób, które nie rozegrały maksymalnie dwóch bitew, niezależnie od osiągniętych wyników.
Konkuruje on jedynie z osobami, które też nie rozegrały wszystkich meczy.
Jeśli w lidze będzie więcej niż 16 graczy to wszyscy od miejsca 17 włącznie nie przechodzą do fazy Play Off.
Za osobę która wzięła udział w lidze traktujemy każdego kto zagrał co najmniej jeden pojedynek ligowy !!...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Sopot 21.12.14, 1250 pkt., Grudniowy Rzeźnik
Autor: bagli @ 2014-12-09, 20:02
Chciałbym wstępnie zaprosić wszystkich na turniej 21 grudnia do Rzeźnika.

Stowarzyszenie Miłośników Gier Strategicznych "Trójmiasto" ma przyjemność zaprosić na turniej klasy Lokal, który odbędzie się w dniu 21.12.2014 w Rzeźniku przy ul. Kolberga w Sopocie.

Sponsorzy:

Raca, Pająk i Akuma

Nowi i początkujący gracze dostaną niespodzianki zachęcające do poszerzania horyzontów w kolekcjonowaniu figurek.

Wpisowe 10 pln.

Harmonogram:

Zapisy 9.00-9.20
I bitwa: 9.30-11.50
II bitwa: 12.00-14.20
III bitwa: 14.30-16.50

1. Armie:
- 1250 punktów
zbudowane wg. Battle-forged army z ograniczeniami do:
1 Combined Arms Detachment (może zostać zastąpiony przez kodeksowy detachment np. wilkowy)
1 Allied Detachment,
po jednym ze wszytskich „mniejszych” Detachmentów (Inquisition, Dataslate, itp.)

Dopuszczone:
Wszystkie oficjalne codexy oraz suplementy poza Imperial Knights
Lords of War (z wyłączeniem orkowej Stompy)
dopuszczone fortyfikacje: Aegis Defence Line
Dataslate'y: Be'lakor, Cypher, Officio Assassinorum,
Toxicrene, Maleceptor, Tyranocyte, Sporocyst, Neurothrope, Mucolid spore

Zabronione:
Escalation
Stronghold Assault
Formations
Imperial Armour
Apocalypse


2. Gramy na zasady: Rulebook, oficjalne Faq-i, klaryfikacje ETC.

3. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki, miarki oraz wzorniki.

4. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.

5. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
Przyłapanie na „ustawianiu” wyników skutkuje dyskwalifikacją.

6. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

7. Od decyzji sędziego głównego nie moż...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 21 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Pre-DMP Łódź 10.01.2015
Autor: Gabriel @ 2014-12-08, 23:27
Klub Graczy Marauder ma zaszczyt zaprośić na turniej przygotowujący do Drużynowych Mistrzostw Polski w Warhammera 40.000

http://stagraf.pl/MIM/m2.jpg

1. Informacje ogólne
Miejsce: Zgierz ul. 1go Maja 50 "Kopalnia"
Termin: 10.01.2015 r.
Wejściówka: 20zł
Limit miejsc: 20
Rozpiski: 04.01.2015 r.


2. Ramówka
Sobota:
9:30-9:55: zapisy
10:00-13:00: I bitwa
13:15-16:15: II bitwa
16:30-19:30: III bitwa

Po 3 bitwie rozdane zostaną nagrody i dyplomy.
Zakończenie około godziny 20.15.

3. Zasady ogólne
Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW, "Updated Building Rules" z podręcznika Stronghold Assault oraz PKZ ze strony ligowej.
Gramy na stołach 72x48
Tereny na stołach ustawiają sędziowie.
Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszy (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry itp.), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
Oddanie wyników po czasie O:0

4. Budowanie armii
- Każdy z graczy ma do dyspozycji 1850 pkt.
- Każdy gracz może wystawić 1 dowolny detachment i 1 Allied Detachment/Imperial Knight Detachment/Officio Assassinorum Detachment/Inquisitorial Detachment zgodnie z zasadami 7ed. (Czyli max 2 detachmenty)
- W ramach Imperial Knight Detachment można wystawić tylko 1 Imperial Knighta.

Dopuszczone:
- Wszystkie oficjalne codexy oraz suplementy
- Lords of War (z wyłączeniem orkowej Stompy)
- Stronghold Assault (z wyłączeniem Macro-cannon Aquila Strongpoint, Void Shield, Imperial Strongpoint, Wall of Marytrs Imperial Defence Network, Void Shield Generator, Void Relay Network, Vortex Missile Aquila Strongpoint)
- Dataslate'y: Be'lakor, Cyphe...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 1 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Jubilat 14.12.2014 Drużynowe Mistrzostwa Poznania
Autor: rudzik @ 2014-12-04, 17:57
W imieniu Poznańskiego Klubu Gier Bitewnych Sztab mam przyjemność zaprosić na turniej Warhammera 40.000

Data: 14.12.2014 (niedziela)
Miejsce: DK Jubilat
Format: drużynówka 3x1500 pkt
Wpisowe: 30 zł od drużyny

Czasówka:
9.30- 9.45 - zapisy
10.00 - 12.30 - 1 Bitwa
12:45 - 15.15 - 2 Bitwa
15:30 - 17.00 - 3 Bitwa

Czasu jest dużo, więc nie zakończenie bitwy w regulaminowym czasie skutkuje wynikiem 0-0

1. Armie:
- 1500 punktów
- Kompozycja teamów: 3 osoby, żadna armia nie może się w żaden sposób powtórzyć
- Kompozycja armii: 2 Dowolne Detachmenty (CAD, detachmenty orkowe, SW, GK, DE.... Bez formacji, jak coś to pytać)
- Dopuszczone armie: Wszystkie oficjalne codexy i ich suplementy
- Dopuszczone fortyfikacje: Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing Pad
- !Belakor zajmuje slot HQ w armii CSM, Cypher zajmuje slot HQ w armii w jakiej zostaje wystawiony!
- Lords of War dopuszczone: Draigo, Ghazghkull, Logan
- Detachment Imperial Knight składa się z 0-1 Imperial Knighta
- gramy na zasady: PKZ oraz oficjalne Faq-i ze strony GW
[size=150]Za przesłanie poprawych rozpisek w terminie drużyna otrzymuje + 15 DP. Rozpiski wysyłamy na maila : marcin.witczak@op.pl (wszystkie rozpiski w jednym pliku txt)Termin wysyłania rozpisek : piątek 12.12.2014 do godziny 23:59. Publikacja rozpisek w sobotę 13.12.2014 [/size]

Wzór poprawnie wysłanej rozpiski

Nazwa drużyny
Gracz 1 (imię, nazwisko, ksywa, ID ligowe (gdzie je znajdę? tutaj: http://rank.liga40k.pl/index.php?cmd=wszyscy)

Armia (detachmenty)

Detachment 1

HQ1: nazwa, wykupione opcje, [koszt punktowy] (transport x) (WARLORD?)
HQ2: (...)

TROOPS1: nazwa, wykupione opcje, [koszt punktowy] (transport x)
TROOPS2: (...)
TROOPS3: (...)

ELITE1: nazwa, wykupione opcje, [koszt punktowy] (transport x)
ELITE2: (...)

FAST ATTACK1: nazwa, wykupione opcje, [koszt punktowy] (transport x)
FAST ATTACK2: (...)

HEAVY SUPPORT1: nazwa, wykupione opcje, [koszt punktowy] (transport x)
...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 8 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Rybnik - 20.12.2014 - 1000 pkt - Sklep Goblin
Autor: Ziele @ 2014-12-03, 13:35
Witam,
Zapraszam na turniej Warhammera 40 000.

Data: 20.12.2014 (sobota)
Lokacja:
Sklep Goblin
44-200 Rybnik
ul. Powstańców Śląskich 6 (1 piętro)
PKT: 1000 (min. 990)
Stoły: 48x48 cale
Wpisowe: 15 zł (dzieci/młodzież do 18 lat - 10 zł)
Czas bitwy: max 2h.
Liczba miejsc: 24.
Proszę o zapisywanie się w temacie albo na PW, listę będę aktualizował w tym temacie. W zgłoszeniu proszę o podanie: Imienia, nazwiska, (opcjonalnie ksywy) oraz armii.

1. Organizacja:
9.00 - 9.30 Zapisy
9.30 - 11.30 Bitwa I
11.40 - 13.40 Bitwa II
14.00 - 16.00 Bitwa III

Po ostatniej bitwie podsumowanie wyników oraz rozdanie nagród.

Proszę o punktualność!!!

2. Zasady:
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów i pkz.
- Obowiązują wszystkie kodeksy armii z strony GW
- Gracz dysponuje czytelną rozpiską (proszę, aby każdy taką posiadał!)
- Obowiązuje zmieniony FOC (1HQ, 1-4 Troops, 0-2 Elite, 0-2 Fast Atack, 0-2 Heavy Support, 0-1 Fortification, 0-1 Lord of War).
- Dopuszczone formacje
- Dopuszczone fortyfikacje: Aegis, Imperial Bastion
- Dopuszczone proxy nie przekraczające 10% modeli (Rzucając czary demonologii musisz posiadać odpowiednie modele jakie chcesz przyzwać! Brak możliwości proxowania Imperial Knighta oraz innych modeli z Lord of War)


Wzór rozpiski jaką należy posiadać na turnieju:

HQ1 : (nazwa jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)

Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)

TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli

Rozpiski można przesyłać na adres: info@goblin.sklep.pl
W razie potrzeby możemy wydrukować na miejscu.

3. Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp różnicy
11:9 – 1 vp róż...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Mistrzostwa Podbeskidzia 13.12.14 r. 1800p
Autor: Bogu @ 2014-11-30, 18:18
I. Informacje wstępne:
Data: 13 Grudnia 2014 (sobota)
Miejsce: Gnom, Bielsko-Biała 3 maja 3
Format: 1800
Wpisowe: 15 zł
Limit Graczy: 35 osób
Ramówka: Zapisy 10:00 - 10:25
Gra I - 10:30 - 13:00
Gra II - 13:05 - 15:35
Gra III - 15:40 - 18:10
Wyniki - 18:30

II. Nagrody:
Bony do wydania w sklepie Gnom, nagroda gwarantowana dla pierwszego miejsca nagrody losowane między resztą graczy, wysokość i ilość nagród zależy od frekwencji. Z racji że są to mistrzostwa Podbeskidzia dla pierwszych trzech miejsc przewidziane są dodatkowo medale.


III. TWORZENIE ARMII:
-Format punktowy to 1800 pkt.
-Dopuszczone są Escalation, Stronghold Assault, jednostki z podręczników Imperial Armour/Forge World posiadające przy opisie znaczek „Warhammer 40000, wymagane jest, aby gracz posiadał oryginalne modele lub bardzo dobrze skonwertowane samoróbki, modele te muszą być w pełni pomalowane. PRZY KORZYSTANIU Z WYMIENIONYCH W TYM PUNKCIE JEDNOSTEK WYMAGANE JEST PODSIADANIE ORYGINALNEJ KOPII ZASAD.
-Armie budujemy według battle-forged z dozwolonym 1 CAD,(dozwolone są codexowe Detachmenty w zastępstwie CADu np. GK, Orks, SW) + 1 Allied Detachment.
-Dozwolona jest inkwizycja, formacje, dataslate'y, liczone jako allied detachment.
-Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ
-Zakaz proksowania
-Co do konwersji FW, model musi wyglądać tak by prezentował sobą swoje zasady i był w 100% WYSWIG'owy.
-Dopuszczone są IA/FW listy z wyjątkami: Imperial Guard Siege Regiment (lista może się poszerzać w czasie)


Zasady ogólne:

- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.


IV. Misje:
...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 7 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Pruscovia Combat Patrol Superseries League (PCPSL) - 850 pkt
Autor: plk2bem @ 2014-11-21, 23:11
Pruscovia Combat Patrol Superseries League (PCPSL) - 850 pkt

http://i.imgur.com/cgFAgil.jpg
Galaktyka Gier



1. Informacje ogólne:
Miejscówka: GalaktykaGier, ul Kościelna 23, 05-800 Pruszków
Wejściówka: 20 zł przeznaczone w całości na nagrody w kredycie sklepowym na produkty GW / Citadel (bez MO) plus bonus od organizatora...
Nie zapłacenie przed pierwszą bitwą i nie pojawienie się na kolejnej grozi dyskwalifikacją.
Termin: początek ligi 28 listopada – 4 rundy po 7 dni
Sędzią głównym ligi jest: PLK2BEM
Sędzia pomocniczy/Organizator: Brat Tomasz

2. Zapisy:
Zgłoszenie wraz z rozpiszą należy wysłać do dnia 27 listopada na adres e-mail
galaktyka40k @ wp.pl w czytelnym formacie (doc, pdf)
o tytule: "Imię Nazwisko liga 850pkt"
w przykładowy sposób:
Imię nazwisko
numer telefonu
adres e-mail
Space Marines: Sentinels of Terra:
HQ1: WARLORD: Librarian, 2lvl, bones of Osrak, auspex [120]
HQ2: Captain, melta bombs, Auspex [100]
TROOP1: 10xTactical Squad [140] in Transport 1
TROOP2: 10xTactical Squad [140] in Transport 2
TROOP3: 10xTactical Squad [140] in Transport 3
TROOP4: 5xTactical Squad [70] in Transport 4

Transport 1: Rhino [35]
Transport 2: Rhino [35]
Transport 3: Rhino [35]
Transport 4: Rhino [35]

TOTAL: 850

3. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ. - Gramy na stołach 48x 48
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie po raz pierwszy (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymają od -3DP do 0:20 włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.

Klaryfikacje Terenowe:
- Las: las warszawski czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia.
- Wysokie skały: Impassable po obrysie

4. Budowanie armii:
Armie budujemy wg następujących za...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 4 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Ankieta
Który z nadesłanych projektów, powinien zostać nowym logo ligi?
Projekt 1: 8
Projekt 2: 39
Projekt 3: 16
Projekt 4: 9

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Kontakt
Główny koordynator:
koordynator[at]liga40k.pl
Zgłaszanie turniejów:
zgloszenia[at]liga40k.pl
Wyniki turniejów:
wyniki[at]liga40k.pl
Skarbnik ligowy:
Krzysztof Piszcz
Numer konta:
83 1140 2004 0000 3602 5512 1088

Download
Ranking ligi
PKZ
Regulaminy
Sędziówka
Wszystkie



     Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000: Forum ligii.     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Warhammer 40,000 and other names used on this site are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2008. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.