Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000 Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj   Download   Ranking     

Witamy Gość
Obecny czas to 2014-09-02, 11:03

Menu
Pliki do pobrania
Ranking ligi
Forum
Strona Główna
Użytkownicy
Szukaj
Grupy
Rejestracja

Witamy na stronie ogólnopolskiej ligi warhammera 40,000
Portal ten służy dyskusji sędziów i koordynatorów ligi warhammera 40,000 w Polsce, ogłaszaniu informacji o planowanych turniejach jak i turniejach już zakończonych i prezentacji rankingu ligi.

Rybnik - 27.09.2014 - Apokalipsa - sklep Goblin
Autor: Ziele @ 2014-08-30, 11:14
Witam,
Sklep Goblin ma zaszczyt zaprosić na przygodę z Apokalipsą Warhammer 40 000.

"Planeta Gryphonne IV, wymarła planeta, tylko najodważniejsi byli by wstanie zamieszkać taką planetę, ale w jakim celu?"

Minęło 10 milenium...
"Gryphonne IV stało się światem industrialnym, fabryki, huty, manufaktoria przykryły większą cześć planety. Każdego dnia legiony maszyn bojowych opuszczały wielkie kompleksy, do czasu..."

998.41M Gryphonne IV
"Planetę ogarnęła wojna domowa, wybuchła nagle, bez zapowiedzi... Wielkie Rody zostały obalone, rzeki krwi spływały ulicami, nikt nie znał powodu..."

999.41M Sondy
"Znalazłeś sondę kosmiczną dryfującą w ciemności... Zawierała wiadomość, informację o relikwii wykopanej na Gryphonne IV posiadającej niespotykaną moc. Informacja zawierała również zapis o wysłaniu tysięcy sond w wszechświat... A więc każdy mógł znaleźć taką sondę, pytanie kto pierwszy odnajdzie relikwię?"

"Wyruszasz natychmiast, nie pozwolisz chyba odebrać sobie twojej własności?"


Jest to drugi turniej apokalipsy w sklepie Goblin.
Zapraszamy wszystkich, masz armię na 1000 pkt? przyjdź i baw się razem z nami.
Zdobądź potężną relikwię przed innymi, pokonaj ich i wygraj APOKALIPSE!

Data: 27.09.2014
Lokacja:
Sklep Goblin
44-200 Rybnik
ul. Powstańców Śląskich 6 (1 piętro)
PKT: Od 1000 do 3000 pkt na gracza.
Stoły: Jeden duży :)
Wpisowe: 10zł (całość na nagrody w formie losowej)
Liczba miejsc: w zależności od posiadanych armii, około 16.
Zgłoszenia proszę na priv lub w temacie.
Czas bitwy: gramy do około 17-18.

1. Organizacja:
9:00 - 9:30 Zapisy
9:30 - 10:00 Rozstawienie
10:00 - 17:00 GRA
W połowie czasu gry przewidujemy przerwę (jeśli gracze będą chcieć)

2. Zasady:
- Gra się tak samo jak w Warhammera 40 000 + specjalne zasady misji.
- Maksymalnie 3000 pkt na gracza (w razie małej ilości graczy można dołożyć więcej pkt)
- Dla osób, które nie miały styczności z apokalipsą: w apokal...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Bard-Katowice 6,09 Pre-Arena 2k pts LOKAL
Autor: przemosan @ 2014-08-28, 22:18
Bard 2k - 6.09

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Lokalizacja: Bard Katowice, Kościuszki 8
Wpisowe: 10 zł
+ 30 zł podzielone na liczbę graczy (dla pracownika Barda) LUB zmniejszamy pulę nagród (ustalimy podczas zapisów)
Termin: 6.09.2014

RAMY CZASOWE:
Zapisy od 9:30
I Bitwa: 10:00-12:45
II Bitwa: 12:50-15:35
III Bitwa: 15:45-18:30


REGULAMIN:

-Punkty: 2000pts.
-Obowiązują zasady 7ed. Warhammera 40.000 wraz z PKZ oraz FAQ.
-Każdy gracz musi posiadać oryginalny podręcznik z którego zasad korzysta (Codex/Suplement/White Dwarf/Stronghold Assault/etc.).
-Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki, oraz zestaw templatów.
-Dopuszczone są wszystkie fortyfikacje ze Stronghold Assault**
-Nie dopuszczone są: Imperial Armour, Apocalypse (wraz z dodatkami), Escalation
-Można posiadać dowolną ilość detachmentow, które NIE mogą się powtarzać.
-Armia musi być budowana na zasadach battle-forged

** Fortyfikacje których modeli nie ma mają następujące wymiary:

Cytat:

PROMETHIUM RELAY PIPES
-Long Section 6'' x 2''
-Short Section 3'' x 2''

OBSTACLES
-Tanglewire 6'' x 2''
-Barricades 6'' x 2''
-Tank Traps 6'' x 2''

LISTA DOPUSZCZONYCH ZASAD:

Dopuszczone armie:
Spoiler:
Codex: Space Marines
Codex: Dark Angels
Codex: Blood Angels
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Eldar
Codex: Necron
Codex: Tau Empire
Codex: Dark Eldar
Codex: Orks
Codex: Grey Knights
Codex: Astra Militarum
Codex: Tyranids
Codex: Daemons
Codex: Space Wolves
Codex: Adepta Sororitas
Codex: Inqusition
Codex: Imperial Knights
Codex: Militarum Tempestus

Dopuszczone suplementy armii:
Codex: Farsight Enclaves
Codex: Waaagh! Gahazghkull
Codex: Champions of Fenris
Codex: Setinels of Terra
Codex: Black Legion
Codex: Crimson Slaughter
Codex: Iyanden
Codex: Clan Raukaan


Dopuszczone są również Dataslate’y, Formacje i Lords of War.

Różnica w VP przekłada się następująco na wynik końcowy bitwy w DP, wg. Tabelki:
Spoiler:
0 10 10
1-2 11 9
3-4 12 8...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Rybnik - 13.09.2014 - 1500 pkt - Sklep Goblin
Autor: Ziele @ 2014-08-26, 21:07
Witam,
Zapraszam na turniej Warhammer 40 000.

Data: 13.09.2014
Lokacja:
Sklep Goblin
44-200 Rybnik
ul. Powstańców Śląskich 6 (1 piętro)
PKT: 1500 (min. 1490)
Stoły: 72x48 cale
Wpisowe: 10zł (całość na nagrody)
Liczba miejsc: 20
Czas bitwy: 2h30min

1. Organizacja:
9:00 - 9:30 Zapisy
9:30 - 12:00 1 Bitwa
12:15 - 14:45 2 Bitwa
15:00 - 17:30 3 Bitwa

Po 3 bitwie podsumowanie i rozdanie nagród.

2. Zasady:
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów oraz PKZ
- Obowiązują wszystkie kodeksy armii z strony GW
- Gracz dysponuje czytelną rozpiską (proszę, aby każdy taką posiadał!)
- ARMIE:
- Format punktowy to 1500pkt.
- Budowa armi: Battle-forged lub Unbound (tutaj maksymalnie 3 takie same jednostki/oddziały, nie dotyczy troops), każdy wybiera co mu bardziej odpowiada (zasady takie jak w RB 7ed.)
- Dopuszczone proxy nie przekraczające 10% modeli (chodzi tutaj o małe proxy, typu komuś brakuje 1-2 modeli do pełnego oddziału, nie zezwalam na proxowanie gabarytów takich jak: stompy, imperial knighty, riptide, itd.
- Dopuszczone fortyfikacje: Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing Pad
- Dopuszczone: Escalation, Stronghold Assault, Dataslates, Formation, Lords of War, Imperial Armour.

Wzór rozpiski jaką należy posiadać na turnieju:

Gracz (imię, nazwisko, armia)

HQ1 : (nazwa jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : (...)

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3 : (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)

Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)

TOTAL: [(punkty)pts]
KP: liczba kill ponitów
Modele: liczba modeli

Rozpiski należy przesyłać na adres: info@goblin.s...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Bieslko Biała - Gnom - 1700 - 30.08.2014
Autor: Kamil @ 2014-08-25, 15:43
I. Informacje wstępne:
Data: 30 Sierpnia 2014 (sobota)
Miejsce: Gnom
Format: 1700
Wpisowe: 10 zł
Ramówka: Zapisy 10:00 - 10:25
Gra I - 10:30 - 13:00
Gra II - 13:05 - 15:35
Gra III - 15:40 - 18:10
Wyniki - 18:30

II. Nagrody:
Bony do wydania w sklepie Gnom, nagroda gwarantowana dla pierwszego miejsca nagrody losowane między resztą graczy, wysokość i ilość nagród zależy od frekwencji.


III. TWORZENIE ARMII:
-Format punktowy to 1700 pkt.
-Dopuszczone są wszystkie aktualne Kodeksy wydane przez Games Workshop
-Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ
-Dopuszczeni są bohaterowie specjalni
-Zakaz proksowania
-tylko battle forge armies (standardowy FOC)
-Dopuszczone są jednostki z podręczników Imperial Armour/Forge World posiadające przy opisie znaczek „Warhammer 40000, wymagane jest, aby gracz posiadał oryginalne modele lub bardzo dobrze skonwertowane samoróbki, modele te muszą być w pełni pomalowane, gracz musi przy sobie również posiadać zasady do tych jednostek.
-przy korzystaniu z fortyfikacji jak i jednostek super heavy wymagane są odpowiednie podręczniki do danego modelu (stronghold assault jak i escalation)
-Co do konwersji FW, model musi wyglądać tak by prezentował sobą swoje zasady i był w 100% WYSWIG'owy. -jednostki Fw/IA nie mogą się powtarzać i mogą być wystawione tylko dwie jednostki IA/FW w podstawowych armiach (posiadających kodeksy).
-dopuszczone są IA/FW listy z wyjątkami: Imperial Guard Siege Regiment (lista może się poszerzać w czasie)

Zasady ogólne:

- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.


IV. Misje:
- gramy mieszane m...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

XVII LIGA 3MIEJSKA
Autor: Ketchup @ 2014-08-22, 00:20
XVII Trójmiejska Liga Warhammera 40k

Liga rozpoczyna się 21 sierpnia i trwać będzie do 18 grudnia 2014 r.

Liga zostanie zgłoszona do Ligi Ogólnopolskiej jako Liga Lokalna

Udział:
Udział w lidze kosztuje 10 zł , cała kwota wpisowego zostanie przeznaczona na nagrody dla zwycięzców - czyli przede wszystkim puchar!!!
Jak coś zostanie to zostaną za to zakupione tereny czy blaty dla naszego klubu względem potrzeb.
Wpisowe należy wpłacić zapisując się do ligi!
Tak wiec żeby się zapisać trzeba poprosić o mój nr konta na priv lub wpłacic mi wpisowe w paszczy

"Glownym miejscem rozgrywania gier ligowych jest Paszcza Lwa, w następnej kolejności Rzeźnik w Sopocie, aczkolwiek za zgoda obu graczy gra moze byc rozgrywana w dowolnym miejscu"

Zasady generalne:

FAZA ELIMINACYJNA (...)

Uczestnicy zostaną podzieleni na grupy X osobowe. - będziemy się starać żeby były około 8 osobowe. Do każdej z grup zostaną dolosowani 2 rozstawieni gracze. Gracze zostaną rozstawieni na podstawie wyników rankingu ogólnopolskiego, wyników poprzedniej ligi i według uznania organizatora.
W trakcie trwania części eliminacyjne ligi każdy uczestnik rozgrywa jedną bitwę z każdym przeciwnikiem w jego grupie.
Do klasyfikacji liczą się DUŻE pkt z bitew. W przypadku gdy pod koniec rozgrywek grupowych dwaj gracze mają tyle samo pkt liczą się ich MAŁE pkt z bitew. Jeżeli i tu jest remis to brany jest pod uwagę ich bezpośredni pojedynek.

Gracz, który nie rozegra więcej niż dwóch pojedynków grupowych automatycznie jest klasyfikowany poniżej osób, które nie rozegrały maksymalnie dwóch bitew, niezależnie od osiągniętych wyników.
Konkuruje on jedynie z osobami, które też nie rozegrały wszystkich meczy.
Jeśli w lidze będzie więcej niż 16 graczy to wszyscy od miejsca 17 włącznie nie przechodzą do fazy Play Off. – w zależności od ilości osób
Za osobę która wzięła udział w lidze traktujemy każdego kto zagrał co najmniej jeden pojedynek ligowy !!
Jeżeli na mi...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Białostocka liga 40k
Autor: Zachar @ 2014-08-19, 22:36
Zapraszam wszystich graczy z Białegostoku i okolic do wzięcia udziału w lidze

Liga zaczyna się 1 października 2014 roku,

Zasady gry

1. Armie:
-1850 punktów
-Battle Forged (1 Primary Detachment + 1 Allied Detachment lub/i 1 Detachment Inkwizycyjny)
-Dopuszczone fortyfikacje ze Stronghold Assault: Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing Pad
-Primary Detachment musi być stały przez całą ligę np. Space Marines, ale rozpiski już nie :) testujemy co chcemy
-Allied i inquisitorial detachment mogą być zmienne lub w ogóle nie występować. np. raz przynosimy Space Marines + Dark Angels + INQ, a raz samych Space Marines lub Space Marines + Space Wolves.
- Zabronione: Escalation, Reszta fortyfikacji ze Stronghold Assault,
- W ramach detachmentu inkwizycyjnego można wystawić: Belakora, Cyphera lub Inkwizycję


2. Dopuszczone Armie:
-wszystkie oficjalne codexy i ich supplementy


3. Bitwy

-czas na rozegranie jednej bitwy, 2 tygodnie, można w sklepie można w domu jak komu wygodniej
-ilość bitew 6, gramy 3x eternal crusade, 3x malestorm, zaczynamy od eternal crusade, każdy rodzaj bitwy (np big guns nvere tire) losujemy ustalamy z przeciwnikiem
-sędziowie = rulebook/k6 :) obecnie nie ma osób, które byłyby oblatane z 7 edycją :(
-jeżeli ktoś pauzuje dostaje z automatu 13vp, walkower to 0 dla przeciwnika i 13 vp dla gracza


4. Informacje parafialne

-liga jest darmowa, nie ma wpisowego
-dla zwycięzców ligi przewidziane są nagrody
-jeżeli nie masz pacynek na 1850, nie ma problemu żebyś proxował, jedyne ograniczenie to wyobraźnia i poziom tolerancji proxów przez Twojego przeciwnika :)
-jeżeli nie masz armii a chciałbyś zagrać daj znać, dużo osób ma minimum 2 armie, damy radę to złożyć
-jeżeli nie będziesz mieć czasu by zagrać wszystkie gry, trudno, to przede wszystkim ma być dobra zabawa, nie walczymy o złotą kostkę :)
-gdzie można grać??? w soboty w studenckim klubie Relaks, w tygodniu w sklepie Gryfan (więcej na http://www...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Perniki Herezji XVIII - Toruń 23.08.2014 - Pre-HERESY
Autor: Brother Michal @ 2014-08-19, 14:16
Termin: 23.08.2014 r.
Miejsce: Centrum Gier FENIKS, Toruń, ul. Świętej Katarzyny 7
Limit: 1666
Stoły: 72''x 48"
Limit miejsc: ???
Akredytacja: 10 zł

Ramy czasowe:
10.00 - 10.15 Zapisy
10.15 - 12.45 I Bitwa
12.45 - 15.15 II Bitwa
15.15 - 17.45 III Bitwa
18.00 - Koniec eventu + sprzątniecie sali

ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia wraz z poprawną rozpiską należy nadsyłać na adres brothermichal [at] wp.pl . Gracze, którzy wyślą zgłoszenie wraz z poprawną rozpiską do dnia 21.08.2014 do godz 23:59 - otrzymają premię 3 pkt turniejowych.

Ilość miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

Regulamin:

1. Armie:
- 1666 punktów;
- Battle Forged (1 Primary Detachment + 1 Allied Detachment lub/i 1 Detachment Inkwizycyjny)
- Dopuszczone fortyfikacje: Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing Pad
- Każdy gracz na turnieju ma możliwość posiadania dwóch rozpisek ograniczonych do jednego codexu jako Primary np. 1. tau+gk 2. samo tau albo tau+gk (proszę pamiętać,że np. TAU i Enclavy to różne codexy
- Przed każdą bitwą gracze pokazują sobie dwie rozpiski, po czym potajemnie wybierają jedną i na ustalone hasło odkrywają tą którą wybrali.
- Zabronione: Escalation, Stronghold Assault, Datasheets, Formation, Lords of War
- W ramach detachmentu inkwizycyjnego można wystawić: Belakora, Cyphera lub Inkwizycję

2. Dopuszczone armie:

Wszystkie oficjalne codexy i ich suplementy.
- gramy na zasady: Klaryfikacje ETC oraz oficjalne Faq-i

3. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki, miarki oraz wzorniki.

Wzór rozpiski jaką należy posiadać na turnieju:

Gracz (imię, nazwisko, armia)

HQ1 : (nazwa jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : (...)

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3 : (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Tr...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 3 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Gdańsk 21.09.14 - 500 pkt.
Autor: bagli @ 2014-08-19, 08:15
Stowarzyszenie Miłośników Gier Strategicznych "Trójmiasto" ma przyjemność zaprosić na turniej klasy Lokal, który odbędzie się w dniu 21.09.2014 w Paszczy Lwa przy ul. Kwietnej w Gdańsku-Oliwie.

Sponsor:
http://jsc.pl/bagli/Kromlech_logo_2014_01.png

Także spodziewajcie się nagród! Jedna dla zwycięzcy, dwie losowane wśród nowych graczy.

Wpisowe 10 pln

Harmonogram:

Zapisy 10.30-10.50
I bitwa: 10.50-12.20
II bitwa: 12.30-14.00
III bitwa: 14.10-15.40

1. Armie:
- 500 punktów;
- zbudowane wg. Combined Arms Detachment (czyli bez sojuszników) i z ograniczonym FOCem:
0-1 HQ
2-4 Troops
0-2 Elites
0-2 Fast Attack
0-2 Heavy Support

- Dopuszczone fortyfikacje: Aegis Defence Line
- ograniczenia:
- zabronione są pojazdy, których rzeczywista suma AV (przód+bok+tył) jest większa niż 33
- jednostki mogą mieć max. 2 rany (wounds), w armii może być jedna jednostka z 3 ranami
- maksymalny rzut obronny na 3+
- zabronione są Flyers i Flying Monstrous Creatures
- zabronione są bronie typu Ordnance
- zabronione: Escalation, Stronghold Assault, Dataslates, Formations, Lords of War

Jeśli któreś z ograniczeń powoduje, że nie można wystawić jednostki z HQ należy nominować na Warlorda Charactera z najwyższym Leadershipem (w przypadku Tyranidów Warlord jest automatycznie synapsą).

2. Dopuszczone armie:

Wszystkie oficjalne codexy i ich suplementy.

Gramy na zasady: Rulebook, oficjalne Faq-i oraz klaryfikacje ETC.

3. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki, miarki oraz wzorniki.

4. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.

5. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
Pr...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 1 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Sponsorowanie turniejow
Autor: homeini @ 2014-08-18, 11:09
Informacje dla organizatorów turniejów, od firm z branży, które sponsorują turnieje.

Jeżeli chcesz, żeby twoje info tutaj się pojawiło, to prześlij mi informację która ma zostać umieszczona na PM.

Komentarze: 2 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Krucjata #44 [06-09-2014, 2250pkt, Warszawa]
Autor: liwan @ 2014-08-14, 15:03
http://www.wh40k.pl/index...ewtopic&t=23900

Dzięki uprzejmości Kromlech.eu będą małe niespodzianki, które wylosuję wśród trzech osób na turnieju :) plus najlepszy gracz oraz najładniejsza armia turnieju również dostanie nagrodę.

Kromlech

http://i1005.photobucket....zps4e917646.png

i ponownie będziemy mogli też pograć na:

GameMat

http://i1272.photobucket....zpsaffba5b9.jpg

Galaktyka Gier

http://i1266.photobucket....zps20ea2ef3.jpg

Regulamin:

limit osób: 20

wstęp: 20zł

miejsce: klub Adeptus Mechanicus, Warszawa, Al.Krakowska 110/114, teren Airbus Military EADS PZL.

http://i1255.photobucket....zps3815090f.png

ramy czasowe:
9 - 9:30 zapisy
9:30-12:30 1 bitwa
12:30-13:30 obiad
13:30-16:30 2 bitwa
16:45-19:45 3 bitwa

- Armię budujemy zgodnie z zasadami z podręcznika 7 edycji na 2250pkt
- armie Unbound mogą korzystać z max 3 takich samych jednostek, np.3x Obliterators [nie dotyczy oddziałów z kategorii Troops]
- Nie używamy Proxy
- obowiązuje WYSIWYG. Za każdy brak -1 pkt.
- Dopuszczony jest Strong Hold Assault
- Imperial Armour oraz zasady z White Dwarf i Black Library dopuszczone
- Nie używamy zasad Battlefield Terrain z podręcznika głównego [każdy stół musiałby być zbudowany z terenów tylko GW]
- limit Warp Charge wynikający z mastery level na armię to 16 [modele w armii mogą dawać więcej, ale nadwyżka się marnuje]

Zagramy 3 misje Maelstrom of War.

Cleanse and Control
- każdy gracz ma po 3 Tactical Objectives i jak jakiś zrealizuje to dobiera tyle by mieć 3
- wystawienie trójkąty

Tactical Escalation
- każdy gracz ma tyle kart Tactical Objectives ile wynosi liczba granej tury, np.na początku tury pierwszej jedna karta, czwartej cztery karty
- wystawienie "ćwiartki"

Spoils of War
- k...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Ankieta
Który z nadesłanych projektów, powinien zostać nowym logo ligi?
Projekt 1: 8
Projekt 2: 39
Projekt 3: 16
Projekt 4: 9

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Kontakt
Główny koordynator:
koordynator[at]liga40k.pl
Zgłaszanie turniejów:
zgloszenia[at]liga40k.pl
Wyniki turniejów:
wyniki[at]liga40k.pl
Skarbnik ligowy:
Krzysztof Piszcz
Numer konta:
83 1140 2004 0000 3602 5512 1088

Download
Ranking ligi
PKZ
Regulaminy
Sędziówka
Wszystkie



     Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000: Forum ligii.     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Warhammer 40,000 and other names used on this site are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2008. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.