Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000 Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj   Download   Ranking     

Witamy Gość
Obecny czas to 2016-12-08, 08:51

Menu
Pliki do pobrania
Ranking ligi
Forum
Strona Główna
Użytkownicy
Szukaj
Grupy
Rejestracja

Witamy na stronie ogólnopolskiej ligi warhammera 40,000
Portal ten służy dyskusji sędziów i koordynatorów ligi warhammera 40,000 w Polsce, ogłaszaniu informacji o planowanych turniejach jak i turniejach już zakończonych i prezentacji rankingu ligi.

DPW 14-15.01.2017 WARSZAWA
Autor: Marinechaosu @ 2016-12-05, 11:48
Zapraszam wszystkich na Drużynowe Mistrzostwa Warszawy w WH40K w formacie 3 osobowe ETC na 1850 pkt.

DATA
14-15.01.2017

1) Wejściówka:
Bezwzrotna Przedwpłata do 3 Stycznia w wysokości 150zł za drużynę (50 na osobę)
180 na miejscu (60 na osobę)

Adres do wpłat:
Polskie Stowarzyszenie Gier Strategicznych
09 1140 2004 0000 3902 7595 0792
W tytule przelewu proszę podawać nazwę drużyny i datę turnieju.

2) Adres:

ul. Juliana Smulikowskiego 1/3
00-389 Warszawa
Gentleman's Club

3)Ramówka:

Pierwszy dzień
Zapisy - 9:00 - 10:00
Pierwsza gra 10:00 - 13:00
Przerwa obiadowa 13:00 - 14:00
Druga gra 14:00-17:00
Trzecia gra 17:00-20:00

Drugi dzień
Czwarta bitwa 9:00 - 12:00
Piąta bitwa 12:00 - 15:00
Zakończenie imprezy 15:00+

4) Drużyny i budowa armii:
Do turnieju dopuszczone są drużyny 3-osobowe. Drużyna nie musi reprezentować żadnego miasta, klubu itp.

Budowa Armii:
-1850pkt
-Każdy użyty kodex nie może być wykorzystany przez kolejnych graczy w drużynie
-Maksymalnie 4 detachmenty (multiformacja np. Decurion czy Gladius traktowana jest jak DWA detachmenty.) Nie można dublować detachmentów tej samej frakcji (CAD White Scars i CAD Eldar jest ok, 2x CAD eldar nie jest)
-Armia musi zawierać primary detachment i warlorda, wskazanego na poziomie rozpiski
- CAD, Allied detachment i detachmenty codexowe frakcji nie mogą się powtarzać
-Zabronione: Iyaden suplement, IA, FW, armie unbound
-Formacje można dublować tylko w detachmentach typu decurion, gladius, craftworld warhost
-GC mogą się powatarzać o ile każdy ma inną broń główną
-SH mogą być wystawiane bez ograniczeń
-Death from the skies dopuszczone, ale bez fazy dogfight (zasada aerial supremacy nie działa).
-Zakazane fortyfikacje: Fortress Of Redemption, Plasma Obliterator, Macro Cannon Aquila Strongpoint, Vortex Missile Aquila Strongpoint, Plasma Obliterator Aquila Strongpoint, Imperial Strongpoint, Wall of Martyrs Imperial Defence Network, Void Relay Network

...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 1 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[KATOWICE ERPEGIE] TURNIEJ 40K KILL TEAM 11.12.2016
Autor: BartW @ 2016-12-04, 12:47
Zapraszamy na turniej Warhammera 40K Kill Team, który odbędzie się u nas 11.12.2016.

Adres: ERPEGIE Salon Gier, ul. Kochanowskiego 6/2 Katowice

Zapisy w wydarzeniu na FB .

Zapisy: 10:00
Start: 10:30

Wpisowe: 15 zł

Nagrody: bony sklepu ERPEGIE. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma zestaw żetonów

Limit: 20 osób

Ramówka
10.00 - 10:30 - zapisy
10:30 - 12:00 - I bitwa
12:05 - 13:35 - II bitwa
13:40 - 15:10 - III bitwa
15:15 - 16:45 - IV bitwa
16:50 - rozdanie nagród, zakończenie turnieju

Oprócz zasad w regulaminie obowiązują także:
- Zasady Warhammer 40k 7 edycja;
- Zasady Heralds of Ruin, dostępne TU .
- Oficjalne erraty i FAQ GW dostępne TU .
- Najnowsze erraty i FAQ do Heralds of Ruin dostępne TU .

Format: 300 punktów.
W turnieju można użyć tylko armii w wersji przynajmniej 7.0 oraz następujących: Adepta Sororitas, Adeptus Mechanicus, Harlequins i Orks.
Można wziąć jeden pojazd transportowy (dodatek Transports) bez wymogu zakupu hangaru.
Nie wykorzystujemy zasad związanych z Renown i Battle Honours (dodatku Campaigns).

Dodatkowe ograniczenia:
- Maksymalnie trzy modele z Savem na 2+,
- Maksymalny Toughness 5,
- Model zasłonięty z perspektywy strzelającego w 25% dostaje Cover Save na 5+. Gdy jest zasłonięty do 50% dostaje Cover Save 4+, gdy jest zasłonięty powyżej 50% dostaje Cover Save na 3+.
- Model musi być widoczny aby do niego strzelać, obowiązuje True Line of Sight.
- Kiedy model otrzyma ranę z efektem Knocked Down jego Injury table zmienia się następująco: 1-3 Stunned, 4-6 Out of Action. Gdy model otrzyma ranę z efektem Stunned jego injury table zmienia się następująco: 1-6 Out of Action. Efekt ten utrzymuje się do końca bitwy.
- Podczas bitwy wszystkie Rout testy są zawsze uznane za zdane.


• Uczestnik turnieju musi przynieść figurki reprezentujące postaci w swojej armii. Niedopuszczalne są „proxy”. 
• Wymagany jest pełny WYSIWYG.
• Można grać niepomalowanymi modelami, jed...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Liga Grand Gamera w Białymstoku
Autor: Zachar @ 2016-12-01, 09:30
Liga startuje 10.12.2016

Gramy 4 bitwy. Paringi w pierwszej bitwie losowo, potem szwajcar. Dopuszczam challenge.
W Przypadku nie rozegrania bitwy w danym terminie graczom wpisujemy 8(0)-8(0) i losujemy następną.

Po każdej bitwie publikujemy swoje rozpiski w komentarzu pod postem z paringami, mamy na to tydzien czasu, za kazda opublikowana rozpiskę +1DP ( )
Można zmieniać rozpiski miedzy bitwami. Dzięki temu mniej doświadczeni gracze będą mogli podpatrzyć czym grają weterani, a starsi stażem wytknąć błędy nowicjuszom

Budowa Armii:
- Frakcja z detachmentu typu primary musi być zawsze ta sama przez całą ligę ( np. Warlordem musi być zawsze bohater z dowolnego detachmentu Space Marines ).
- widełki 1250 - 1850 pkt ( gracze umawiają się przed bitwą )
- Max 4 Detachementy
- Detachment formacyjny (Decurion, Eldar Warhost itd. ) liczą się zawsze jako dwa detachementy na potrzeby limitu maks 4
- Można łączyć detachementy z tej samej frakcji np. CAD+Decurion+Formacja ale nie mozna dublowac zadnego z nich. Formacje mozna dublowac wewnatrz detachementow w stylu Decurion, Eldar Warhost ( max 2 takie same ).
- Max 1 Super Heavy / Gargantuan Creature
- Lords of War mogą zajmować max 25% armii

Dopuszczone są:
- Wszystkie oficjalne i aktualne kodeksy, dataslate, formacje i inne wydawnictwa stworzone przez GW
- Dopuszczone Death from the Skies, z pominieciem dogfight
- Dopuszczone fortyfikacje: Bastion, Firestorm Redoubt, Skyshield Landing Pad Vengeance Weapon Battery, Imperial Bunker, Wall Of Martyrs Imperial Defense Line, Aegis Defense Line, Wall Of Martyrs Defense Emplacement, Tau Tidewall Fortifications, Promethium Pipe Relay, Void Shield Generator, Armored Container
- Dopuszczone ulepszenia do fortyfikacji: Ready For Takeoff, Escape Hatch – 40mm base, Comms Relay, Magos Machine Spirit, Barricades, Ammo Dump, Tank Traps, Boobie Traps, Ammo Store, Icarus Lascannon, Quadgun, Searchlights, Tangle Wire, Void Shield
- Imperial Armour ( gracz ...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

GGC Zameczek vol.2 - 1250 pkt, 10.12.2016 (k. Rybnika)
Autor: Ziele @ 2016-11-30, 19:57
Zapraszamy na drugi turniej na Zameczku w Czernicy.

Miejsce
Zameczek Czernica
ul. Wolności 39 Czernica (k.Rybnika)

Kiedy
10 grudnia 2016

Harmonogram
Zapisy - 9:30 - 10:00
Pierwsza gra 10:00 – 11:50
Druga gra 12:00-13:50
Trzecia gra 14:00-16:00
Wejściówka: 0 pln

Budowa Armii:

-1250pkt
-Maksymalnie 3 detachmenty (multiformacja np. Decurion czy Gladius traktowana jest jak DWA detachmenty.) Nie można dublować detachmentów tej samej frakcji (CAD White Scars i CAD Eldar jest ok, 2x CAD eldar nie jest). Armia musi zawierać min jeden pełny detachmnet tzn. cad, armijny FoC albo „dekurion”. Nie może być np. tylko 3 formacji
- Armia musi zawierać primary detachment i warlorda, wskazanego na poziomie rozpiski
- CAD, Allied detachment i detachmenty codexowe frakcji nie mogą się powtarzać
-Zabronione: Iyaden suplement, armie unbound. FW dopuszczony, wymagane posiadanie aktualnych zasad, np. w pdf
-Formacje można dublować tylko w detachmentach typu decurion, gladius, craftworld warhost
-max 1 GC /SH, każde utracoe 2W/HP to jeden 1 vp dla przeciwnika do max 3.
-Death from the skies nie dopuszczony.
-Zakazane fortyfikacje: Fortress Of Redemption, Plasma Obliterator, Macro Cannon Aquila Strongpoint, Vortex Missile Aquila Strongpoint, Plasma Obliterator Aquila Strongpoint, Imperial Strongpoint, Wall of Martyrs Imperial Defence Network, Void Relay Network
- max 2 HQ w oddziale.
- obowiązują oficjalne FAQ i Errata ze strony GW
- niewidka 3 WC, czar z przesuwaniem terenów zbanowany
- Skitarii i Cult jako jeden kodeks.

https://www.games-worksho...s-Errata…


Zasady:
- Gramy na stołach 60” x 48”.
- Tereny na stołach ustawia sędzia/organizator
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymają od -3 do -20DP, po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego. Przyłapanie na o...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Mistrzostwa Podbeskidzia 11.12.2016 - 1850 pkt
Autor: Marins @ 2016-11-26, 20:29
I. Informacje wstępne:
Data: 11 grudnia 2016 (niedziela)
Miejsce: Gnom,ul. 3 Maja 3/3, 43-300 Bielsko-Biała
Format: 1850
Wpisowe: 20 zł
Ramówka: Zapisy 10:00 - 10:25
Gra I - 10:30 - 13:00
Gra II - 13:05 - 15:35
Gra III - 15:40 - 18:10
Wyniki - 18:30

II. Nagrody:
Bony do wydania w sklepie Gnom, nagroda gwarantowana dla pierwszego miejsca oraz puchar, nagrody losowane między resztą graczy, wysokość i ilość nagród zależy od frekwencji.


III. TWORZENIE ARMII:
-Format punktowy to 1850 pkt.
-Dopuszczone są wszystkie aktualne Kodeksy oraz formacje wydane przez Games Workshop
-Obowiązują oficjalne FAQ
-Dopuszczeni są bohaterowie specjalni
-Zakaz proksowania
-tylko battle forge armies (standardowy FOC i pochodne z kodeksów takie jak decuriony i gladiusy, zakaz dublowania formacji, CADów, wewnątrz decurionopochodnych można mieć jedną podformację dwa razy)
-Dopuszczone są jednostki z podręczników Imperial Armour/Forge World posiadające przy opisie znaczek „Warhammer 40000, wymagane jest, aby gracz posiadał oryginalne modele lub bardzo dobrze skonwertowane samoróbki, modele te muszą być w pełni pomalowane, gracz musi przy sobie również posiadać zasady do tych jednostek.
-przy korzystaniu z fortyfikacji jak i jednostek super heavy wymagane są odpowiednie podręczniki do danego modelu (stronghold assault jak i escalation)
-Co do konwersji FW, model musi wyglądać tak by prezentował sobą swoje zasady i był w 100% WYSWIG'owy. -jednostki Fw/IA nie mogą się powtarzać i mogą być wystawione tylko dwie jednostki IA/FW w podstawowych armiach (posiadających kodeksy).
-Maksymalnie 1 (jeden) model super heavy lub gargantuan creature.



Zasady ogólne:

- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po ...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

LIGA PO PRACY MK XV WINTER ASSAULT [WA-WA 1-31.XII]
Autor: Medzik @ 2016-11-26, 13:15
Ogromne siły zgromadziły się dookoła planety Fenris, domu Kosmicznych Marines z Zakonu Kosmicznych Wilków. Na planetę rozpoczął się atak demonicznych sił, prowadzone przez Władców Zmian demony Tzeentcha szturmowały kolejne fortece zgromadzone na lodowych pustyniach Fenrisa. Kosmiczne wilki broniły się dzielnie, ale nawet im ciężko powstrzymać niemal niekończące się siły Demonów, wezwane na pomoc zostały inne zakony Marines i Gwardia Imperialna. Siły zjednoczone wokół Lorgana Grimnara zaczęły uzyskiwać przewagę, ale skupione siły imperium okazały się idealnym celem dla innych napastników, zarówno Dominium Tau, jak i będące w nieodległych rejonach Necrońskie dynastie zechciały przejąć tą niezwykle ważną planetę! Siły Wilków, zmniejszające się z bitwy na bitwe nie były w stanie bronić się ze wszystkich stron, na szczęście Chaos zaatakował niemal każdego, zarówno Tau i Necroni musieli bronić się przed demonicznymi sługami.    

Konflikt na tak ważnej dla Imperium planecie nie mógł przejść bez echa, chcąć wykorzystać tarcia na planecie, jeden z bystrzejszych orkowych bossów Waaarogh Nie-Gupi postanowił szturmować planetę! Takiego kotła i walk każdego z każdym nie widział nawet Fenris. Starcia ogromnych armii, i mniejsze potyczki o chociaż małe połacie lodowej planet zdominowały jej krajobraz. Generałowie zarówno na Barkach Space Marines, Okrętach Imperialnej Marynarki, czy w Orczych Głazach decydowali o kolejnych krokach swoich armii.    

Ci generałowie to Wy! Każdy z was ma okazję poprowadzić swoje siły! Na planecie mogą w każdej chwili stawić się Eldarzy z nieodległego złocistego światostatku Vrii-Gaed. Czy też kolejna krucjata Abaddona?    

To Wy o tym zadecydujecie, zapraszam do udziału w Grudniowej, lidze WH40k!

Edycja "Winter Assault" będzie dotyczyła ataków na śnieżnym Fenrisie, stąd specyficzne zasady specjalne!

Rozpiski przygotowujemy na 1500 i 750 pkt.

W obu przypadkach primary detachment musi być z tej samej nacjiBudowa Armii:750 pun...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

MĘSKIE GRANIE #4 - WARSZAWA, 03.12.2016R., ETC 1850PKT
Autor: Dejv @ 2016-11-24, 21:37
Zapraszam wszystkich na turniej lokalny WH40K w formacie ETC na 1850 pkt. 

Adres: 
ul. Juliana Smulikowskiego 1/3 
00-389 Warszawa 
Gentleman's Club 
 Nagrodami na turnieju będą modele i bitzy od PUPPETSWAR!
(Odebrać będzie też można nagrody za pierwszy turniej )Dziękuję sponsorowi i zapraszam na jego stronę: https://puppetswar.eu/

Nastąpiły zmiany na ETC więc zwróćcie uwagę na nowe zasady kompozycji armii i karty

Budowa Armii: 

-1850pkt 
-Maksymalnie 4 detachmenty (multiformacja np. Decurion czy Gladius traktowana jest jak DWA detachmenty.) Nie można dublować detachmentów tej samej frakcji (CAD White Scars i CAD Eldar jest ok, 2x CAD eldar nie jest)
-Armia musi zawierać primary detachment i warlorda, wskazanego na poziomie rozpiski 
- CAD, Allied detachment i detachmenty codexowe frakcji nie mogą się powtarzać 
-Zabronione: Iyaden suplement, IA, FW, armie unbound 
-Formacje można dublować tylko w detachmentach typu decurion, gladius, craftworld warhost 
-GC mogą się powatarzać o ile każdy ma inną broń główną
-SH mogą być wystawiane bez ograniczeń
-Death from the skies dopuszczone, ale bez fazy dogfight (zasada aerial supremacy nie działa). 
-Zakazane fortyfikacje: Fortress Of Redemption, Plasma Obliterator, Macro Cannon Aquila Strongpoint, Vortex Missile Aquila Strongpoint, Plasma Obliterator Aquila Strongpoint, Imperial Strongpoint, Wall of Martyrs Imperial Defence Network, Void Relay Network 

Zasady: 
- Gramy na stołach 72” x 48”. 
- Tereny na stołach ustawia sędzia/organizator 
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymają od -3 do -20DP, po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją. 
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją lub pojedynkiem na ubitej ziemi 
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać, ale m...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Whirlwind 3 - 17 XII 2016
Autor: Koniu @ 2016-11-22, 23:42
Klub Tawerna zaprasza na kolejną odsłonę turnieju Whirlwind. 
1. Informacje ogólne/ramówka 

!!!!! Pierwszą i drugą grę losujemy build, którym gracz będzie grał (jeżeli wylosuje swój, lub taki, którym już grał losuje ponownie). Trzecią grę każdy gra swoim !!!!!

Termin: 17.12 
Miejsce: SDK ul. Krzywoustego 3, Płock 
Format punktowy: 1500
Limit graczy: 20 


Ramy czasowe: 
Zapisy: 9:00-9:15 
1 bitwa: 9:15 - 11:30 
Przerwa Obiadowa : 11:30 – 12:30 
2 bitwa: 12:30 – 14:45 
3 bitwa: 14:45 - 17:00 
Zgłoszenia w temacie. 

Sędzia główny: Koń 

2. Zapisy: 
Zgłoszenia, rozpiski i pytania należy nadsyłać na mail: mrworld@wp.pl 
Termin zgłoszeń : do 12.12.2016 (potem karniaki w liczbie 10)

3. Zasady ogólne: 
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW, i FAQ ETC.
- Gramy na stołach 72”x48”. 
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie 
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym oszustwie dostaje maskę, w grze, w której oszukiwał. Kolejny raz i dostaje 3x0 w turnieju. 
- Awanturnicy dowiedzą się jak walczą Wilki Luny a potem dostaną 3x0 
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać. 
- Po terminacji (-15) 0:0 

Klaryfikacje Terenowe: 
- Las: las warszawski czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia. 
- Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 5+). 
- Ruinki: 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable 
- Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie 
- Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje). 
- Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable. Ściany górki dają cover...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Rumia, 10.12.2016, Patrol IV
Autor: bagli @ 2016-11-21, 19:13
Wszem i wobec ogłaszam turniej patrolowy w Stacji Kultura w Rumi - odbędzie się 10.12.2016 (sobota).
Turniej będzie zgłoszony do Ligi oraz ITC

http://www.jsc.pl/bagli/ITC_logo.jpg


Wpisowe: 10zł - będziemy zbierać na bazę terenową w Rumi.

Nagrody dla uczestników sponsoruje Micro Art Studio!
http://www.microartstudio.com/layout/logo.gif


Wśród graczy rozlosujemy nagrodę - kupon 50zł do Futurexu. A osoba, która zajmie ostatnie miejsce może liczyć na farbkę pocieszenia.
http://www.jsc.pl/bagli/futurex.jpg



Harmonogram:
Zapisy: 9:00 - 9:30
1sza bitwa: 9:30 - 11:30
2ga bitwa: 11:30 - 13:30
3cia bitwa: 13:30 - 15:30




1. Armie:
- 600 punktów;
- zbudowane wg. Combined Arms Detachment (czyli bez sojuszników) i z ograniczonym FOCem:
0-1 HQ
1-4 Troops
0-2 Elites
0-2 Fast Attack
0-2 Heavy Support

WYMAGAMY PISEMNEJ ROZPISKI! Będzie łatwiej nam wszystkim!

- Dopuszczone fortyfikacje: Aegis Defence Line
- ograniczenia:
- zabronione są pojazdy, których rzeczywista suma AV (przód+bok+tył) jest większa niż 33
- jednostki mogą mieć max. 2 rany (wounds), w armii może być jedna jednostka z 3 ranami
- Jednostki z bazowym save 2+ są zabronione.
- maksymalny rzut obronny na 3+ (nawet w trakcie gry cover+stealth/shroud nie może przekroczyć 3+). Rzuty FNP, Protokoły - maksimum 5+. Przerzut covera jest zawsze na 5+
- Nie można dublować slotów Elit, Heavy Supportu, Fast Attack - chyba że armia nie posiada innej możliwości.
- nie można wylosować mocy wymagających więcej niż 1 Warp Charge w żaden sposób.
- zagranie w trakcie patrolu mocy która bazowo w kodeksie posiada więcej niż 1 Warp Charge natychmiast powoduje instant death psykera, jego oraz jego unitu. Moc w ten sposób rzucona nie działa.
- zabronione są Flyers i Flying Monstrous Creatures
- zabronione są bronie typu Barrage
- zabronione są bronie typu Ordnance
- zabronione są bronie typu Destroyer (siła D)
- zabronione: Escalation, Stronghold Assault, Dataslates, Format...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Krucjata #80 edycja Mikołajkowa [04-12 klub AdMech, Wawa]
Autor: liwan @ 2016-11-20, 17:56
temat z GV http://wh40k.pl/showthrea...33328#pid733328

http://i1255.photobucket....zpssm4naa9t.jpg

Klub Adeptus Mechanicus [size=x-small]admech.club [/size] zaprasza na: [size=large]Krucjata #80[/size]

[size=medium][font=comic sans ms,cursive]Z okazji Mikołajek każdy gracz coś dostanie od Kromlech[/font] [/size] :D

[size=x-small]Kromlech [/size] http://i1005.photobucket....zps4e917646.png

oraz od http://sklep.fgb.club/ srebrna karta FGB

http://i1255.photobucket....zpsw6b0iwdr.png

ramy czasowe:
9:30 zapisy
10:00-12:00 1 bitwa
12:00-13:00 przerwa [jeśli się spóźnisz na 2gą bitwę z obiadu to przeciwnik zyskuje przerzut 1 kości w grze za każde 5 minut spóźnienia ;) ]
13:00-15:00 2 bitwa
15:10-17:10 3 bitwa

Zasady

Lost in Time: można grać z użyciem list 30k, ale bez Prymarchów, jeżeli jakieś zasady działają inaczej w 30k, niż 40k to zasada ta działa w gorszą stronę...czyli tak, aby ew.30k nie działało lepiej, niż 40k...jakoś musimy dociągać do 40k :) [jak ktoś ma pytanie w sprawie zadziałania jakiejś zasady to niech pisze]

Jak budujemy armię:

- gramy na 1250 pkt
- dostępne masz 2 detachmenty, nie mogą się powtarzać [CADy z różnych codexów/publikacji są OK, np CAD z codexu Necrons + CAD Necrons z Imperial Armour 12 są OK]
- zakaz formacji, czyli można skorzystać z CAD, Allied detachment [nie może być primary, ale jest dostępny luzem, nie musisz mieć CAD do niego] oraz modyfikowanych CAD takich jak np. Nemesis Strike Force GK itp.
- armie Unbound zakazane
- broń D obszarowa zabroniona, ale w cc i punktowa już nie
- używamy zasad z Death from the Skies, ale bez formacji oraz Dogfight
- dopuszczony jest Strong Hold Assault
- dopuszczone są Imperial Armour oraz zasady z White Dwarf i Black Library
- nie używamy Proxy [uznaję "count as", masz wątpliwość to pi...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Ankieta
Który z nadesłanych projektów, powinien zostać nowym logo ligi?
Projekt 1: 9
Projekt 2: 43
Projekt 3: 16
Projekt 4: 9

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Kontakt
Glówny koordynator:
koordynator[at]liga40k.pl
Zglaszanie turniejów:
zgloszenia[at]liga40k.pl
Wyniki turniejów:
wyniki[at]liga40k.pl
Skarbnik ligowy:
Rafal Kroczka
Numer konta:
85 1140 2004 0000 3502 7607 3392

Download
Ranking ligi
PKZ
Regulaminy
Sędziówka
Wszystkie



     Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000: Forum ligii.     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Warhammer 40,000 and other names used on this site are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2008. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11