Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000 Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj   Download   Ranking     

Witamy Gość
Obecny czas to 2018-01-19, 18:06

Menu
Pliki do pobrania
Ranking ligi
Forum
Strona Główna
Użytkownicy
Szukaj
Grupy
Rejestracja

Witamy na stronie ogólnopolskiej ligi warhammera 40,000
Portal ten służy dyskusji sędziów i koordynatorów ligi warhammera 40,000 w Polsce, ogłaszaniu informacji o planowanych turniejach jak i turniejach już zakończonych i prezentacji rankingu ligi.

DPW 14-15.01.2017 WARSZAWA
Autor: Marinechaosu @ 2016-12-05, 11:48
Zapraszam wszystkich na Drużynowe Mistrzostwa Warszawy w WH40K w formacie 3 osobowe ETC na 1850 pkt.

DATA
14-15.01.2017

1) Wejściówka:
Bezwzrotna Przedwpłata do 3 Stycznia w wysokości 150zł za drużynę (50 na osobę)
180 na miejscu (60 na osobę)

Adres do wpłat:
Polskie Stowarzyszenie Gier Strategicznych
09 1140 2004 0000 3902 7595 0792
W tytule przelewu proszę podawać nazwę drużyny i datę turnieju.

2) Adres:

ul. Juliana Smulikowskiego 1/3
00-389 Warszawa
Gentleman's Club

3)Ramówka:

Pierwszy dzień
Zapisy - 9:00 - 10:00
Pierwsza gra 10:00 - 13:00
Przerwa obiadowa 13:00 - 14:00
Druga gra 14:00-17:00
Trzecia gra 17:00-20:00

Drugi dzień
Czwarta bitwa 9:00 - 12:00
Piąta bitwa 12:00 - 15:00
Zakończenie imprezy 15:00+

4) Drużyny i budowa armii:
Do turnieju dopuszczone są drużyny 3-osobowe. Drużyna nie musi reprezentować żadnego miasta, klubu itp.

Budowa Armii:
-1850pkt
-Każdy użyty kodex nie może być wykorzystany przez kolejnych graczy w drużynie
-Maksymalnie 4 detachmenty (multiformacja np. Decurion czy Gladius traktowana jest jak DWA detachmenty.) Nie można dublować detachmentów tej samej frakcji (CAD White Scars i CAD Eldar jest ok, 2x CAD eldar nie jest)
-Armia musi zawierać primary detachment i warlorda, wskazanego na poziomie rozpiski
- CAD, Allied detachment i detachmenty codexowe frakcji nie mogą się powtarzać
-Zabronione: Iyaden suplement, IA, FW, armie unbound
-Formacje można dublować tylko w detachmentach typu decurion, gladius, craftworld warhost
-GC mogą się powatarzać o ile każdy ma inną broń główną
-SH mogą być wystawiane bez ograniczeń
-Death from the skies dopuszczone, ale bez fazy dogfight (zasada aerial supremacy nie działa).
-Zakazane fortyfikacje: Fortress Of Redemption, Plasma Obliterator, Macro Cannon Aquila Strongpoint, Vortex Missile Aquila Strongpoint, Plasma Obliterator Aquila Strongpoint, Imperial Strongpoint, Wall of Martyrs Imperial Defence Network, Void Relay Network

5) Zgłoszenia

Rozpiski (nazwa drużyny, kapitan, gracze oraz rozpiski*) proszę wysyłać na maila wolftimeturnieje @ gmail.com do 3 Stycznia
*Rozpiski poproszę w jednym załączniku .txt o nazwie drużyny. Rozpiski proszę wysyłać w formacie:
Pełne nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych. Należy również zaznaczać kto jest warlordem, jaki rodzaj power/force weapona ma model itd.
Gracz: (ID ligowe, Imię, nazwisko)
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3: (...)
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)
TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli
Przykład prawidłowo wpisanych jednostek:
Troops1: 5 Kabalite Warriors, Blaster, Sybarite with Agoniser [90] [transport1]
Transport1: Venom, Additional Splinter Cannon [65] [troops1]
Zgłoszenia z inną formą wysłanych rozpisek będą złośliwie ignorowanie i nie punktowane
Obowiązkiem kapitana jest zapewnienie, aby wysłane rozpiski były poprawne, jeśli coś będzie nie tak będzie to skutkowało punktami karnymi za rozpę

6) Zasady ogólne

- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ETC i ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spoźnienia w oddawaniu wyników obie drużyny dostają -15 pkt. drużynowych. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a drużyny dostają automatyczne 0:0.
Klaryfikacje Terenowe:
Las: las warszawski czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 5+).
Ruinki: area terrain. Drugie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable. Ściany górki dają covera 4+.
Wysokie skały: Impassable po obrysie. Ściany dają 4+ cover.
Płotki (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+

7) Punktacja

PUNKTACJA OGÓLNA
+30 pkt dla drużyny za przesłanie ważnych rozpisek do 3 Stycznia.
+15pkt za wysłanie poprawionej rozpiski lub wysłanie po 3 Stycznia
+0pkt za nie wysłanie lub nie poprawienie rozpiski
+20 pkt za przesłanie przedpłaty do 1 grudnia 2016 na konto:
+10 pkt za każdą pomalowaną armię w drużynie
+5pkt za każdy spójny schemat armii w drużynie

Różnica w VP przekłada się na wynik
0 - 10:10
1-2 - 11:9
3-4 - 12:8
5-6 - 13:7
7-8 - 14:6
9-10 - 15:5
11-12 - 16:4
13-14 - 17:3
15-16 - 18:2
17-18 - 19:1
19+ - 20:0

Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17 DP. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0VP - 0VP.
Tabled - w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Gracz który zrobił tabled dogrywa swoje tury, tura 6 i 7 jest normalnie losowana. Maelstormy których już nie może wykonać (np. zabij Psykera) zostają uznane za niewykonane
c) MECZE (drużynowo)
0-20 punkty z gry na gracza.
20-40 punktów na drużynę.

Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 39 punktów z bitew otrzymuje 40 punktów. Drużyna, która zdobyła mniej niż 21 punktów otrzymuje 20 punktów. Pozostałe drużyny otrzymują ilość MP równą liczbie zdobytych punktów w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy MP, następnie sumy BP.

W przypadku nieparzystej liczby drużyn, drużyna pauzująca dostaje 35 MP.

W przypadku równej liczby MP., o końcowym miejscu zadecyduje liczba DP zdobytych przez drużyny. W przypadku dalszego remisu, decydujący będzie wynik meczu między drużynami. Jeśli takiego meczu nie było lub zakończył się remisem, przyznane zostanie miejsce egzequo.

8) Bitwy

a) Drużyny w I bitwie będą dobrane losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.
b) PAROWANIA
1) obie strony zapisują na kartce pierwszego gracza którego wystawiają
2) jednocześnie pokazują sobie kogo wystawili
3) obie strony zapisują na kartce przeciwnika dla po 2 wystawki drugiej strony
4) jednocześnie pokazują sobie tą dostawki
5) Wystawki wybierają z kim grają
6) rzut na to kto pierwszy wybiera stół dla swojej wystawki
7) niesparowani gracze graja ze sobą na ostatnim stole
c) Strefy wystawienia są ustalone w każdej misji
d) Kolejność rzeczy losowanych i ustawianych przed bitwą:
1. Wystawienie znaczników (jeżeli mają być one ustawiane przez graczy), pierwszy znacznik wystawia gracz który rzucił więcej na k6, następnie naprzemiennie
2. Rzut na wybór strony
3. Losowanie Warlord Trait’ów
4. Generowanie mocy z Rulebooka
5. Rzut na to który gracz wystawia swoją armię jako pierwszy (zwycięzca rzutu decyduje kto się pierwszy wystawia)
6. Rzut za Night Fight (chyba że w misji Night Fight nie występuje, lub jest określone jego występowanie)
7. Wystawienie armii
8. Wystawienie Infiltratorów
9. Przejęcie Inicjatywy
10. Scout Move’y

9) Misje:

MISSION 1
Objective #1: Eternal War: Crusade 4 objectives (3 Victory Points each)
Objective #2: Maelstrom of War: Deadlock
Deployment: Vanguard Strike

MISSION 2
Objective #1: Eternal War: Big Guns Never Tire - 5 Objectives (3 Victory Points each). Points for Heavy Support choices are scored as per the rulebook
Objective #2: Maelstrom of War: Contact Lost (players only generate 1 objective card total at the start of turn 1, no matter how many objectives they control at that point)
Deployment: Dawn of War

MISSION 3
Eternal War: Eternal War: The Emperor’s Will and Relic (4 Victory Points for each objective) [znaczniki emperor's will to 1 i 2, dokładamy je w swoim deploymenie]
Objective #2: Maelstrom of War: Tactical Escalation
Deployment: Dawn of War

MISSION 4
Objective #1: Eternal War: Crusade 4 objectives (3 Victory Points each)
Objective #2: Maelstrom of War: Spoils of War
Deployment: Hammer and Anvil

MISSION 5
Objective #1: Eternal War: The Scouring - Marker 1 - 4vp, 2,3 - 3vp, 4,5 - 2vp 6 - 1vp. Points for Fast Attack choices are scored as per the rulebook.
Objective #2: Maelstrom of War: Cleanse and Control
Deployment: Vanguard Strike

Karty:
Gramy na talię 24 kart, maksymalnie 3 karty do wykonania na turę:
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
21 BEHIND ENEMY LINES—Score 1 VP if one of your scoring units is within 12" of your opponent's table edge at the end of your turn.
22 ASCENDENCY—Score 2 Victory Points if you control any three objective markers at the end of your turn.
23 SUPREMACY—Score 2 Victory Points if you control at least two Objective Markers and at least twice as many Objective Markers as your opponent controls at the end of your turn.
24 OVERWHELMING FIREPOWER— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 units or more in the shooting phase
25 BLOOD AND GUTS— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 2 units or more in the Assault Phase
26 NO PRISONERS—Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 or more enemy units during your turn.
31 HUNGRY FOR GLORY—Issue a Challenge in a HTH Phase
32 WITCH HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy unitwith the Psyker, Psychic Pilot or Brotherhood of Psykers/Sorcerers special rule was completely destroyed during your turn.
33 SCOUR THE SKIES—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Flyer or Flying Monstrous Creature was removed as a casualty during your turn.
34 ASSASINATE—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy character was removed as a casualty during your turn.
35 DEMOLITIONS—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one gun emplacement or enemy building was destroyed during your turn.
36 BIG GAME HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Vehicle or Monstrous Creature was destroyed during your turn.
41 Defend Objective – score 2 VP if you control any given objective marker for two consecutive turns. [tury liczymy od tej, w której wyciągnięto kartę lub kolejnych]
42 Control The Field – score 2 VP if you control at least two even numbered objective markers at the end of your turn.
43 Secure The Field – score 2 VP if you control at least two odd numbered objective markers at the end of your turn.
44 Command The Field – score 3 VP if you control at least two even and two odd numbered objective markers at the end of your turn.
45 Drive Them Back – Score 1 VP if you completely destroyed one enemy unit controlling an objective marker. In addition, score 1 extra VP if one of your units is now controlling that objective marker.
46 The Bigger They Are – Score 2 VP if you completely destroyed a LOW, SH or GMC during your turn.

Sponsorzy:

Zgłoszenia: Max 12 drużyn
1. Pracujące Dejvy
2. Fukushimska Fala Włodka
3. RPoD - Red
4. Drużyna z Lublina
5. Bastion Senior
6. Bastion Junior
7. Drużyna 3City Alpha
8. Drużyna 3City Beta
9. jeszcze beznazwy
10. Cwaniak, Dupek i Księgowy
11.
12.

Komentarze: 1 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Ankieta
Który z nadesłanych projektów, powinien zostać nowym logo ligi?
Projekt 1: 9
Projekt 2: 43
Projekt 3: 16
Projekt 4: 9

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Kontakt
Glówny koordynator:
koordynator[at]liga40k.pl
Zglaszanie turniejów:
zgloszenia[at]liga40k.pl
Wyniki turniejów:
wyniki[at]liga40k.pl
Skarbnik ligowy:
Rafal Kroczka
Numer konta:
85 1140 2004 0000 3502 7607 3392

Download
Ranking ligi
PKZ
Regulaminy
Sędziówka
Wszystkie



     Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000: Forum ligii.     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Warhammer 40,000 and other names used on this site are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2008. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11