Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000 Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj   Download   Ranking     

Witamy Gość
Obecny czas to 2018-01-19, 17:51

Menu
Pliki do pobrania
Ranking ligi
Forum
Strona Główna
Użytkownicy
Szukaj
Grupy
Rejestracja

Witamy na stronie ogólnopolskiej ligi warhammera 40,000
Portal ten służy dyskusji sędziów i koordynatorów ligi warhammera 40,000 w Polsce, ogłaszaniu informacji o planowanych turniejach jak i turniejach już zakończonych i prezentacji rankingu ligi.

GGC Zameczek vol.2 - 1250 pkt, 10.12.2016 (k. Rybnika)
Autor: Ziele @ 2016-11-30, 19:57
Zapraszamy na drugi turniej na Zameczku w Czernicy.

Miejsce
Zameczek Czernica
ul. Wolności 39 Czernica (k.Rybnika)

Kiedy
10 grudnia 2016

Harmonogram
Zapisy - 9:30 - 10:00
Pierwsza gra 10:00 – 11:50
Druga gra 12:00-13:50
Trzecia gra 14:00-16:00
Wejściówka: 0 pln

Budowa Armii:

-1250pkt
-Maksymalnie 3 detachmenty (multiformacja np. Decurion czy Gladius traktowana jest jak DWA detachmenty.) Nie można dublować detachmentów tej samej frakcji (CAD White Scars i CAD Eldar jest ok, 2x CAD eldar nie jest). Armia musi zawierać min jeden pełny detachmnet tzn. cad, armijny FoC albo „dekurion”. Nie może być np. tylko 3 formacji
- Armia musi zawierać primary detachment i warlorda, wskazanego na poziomie rozpiski
- CAD, Allied detachment i detachmenty codexowe frakcji nie mogą się powtarzać
-Zabronione: Iyaden suplement, armie unbound. FW dopuszczony, wymagane posiadanie aktualnych zasad, np. w pdf
-Formacje można dublować tylko w detachmentach typu decurion, gladius, craftworld warhost
-max 1 GC /SH, każde utracoe 2W/HP to jeden 1 vp dla przeciwnika do max 3.
-Death from the skies nie dopuszczony.
-Zakazane fortyfikacje: Fortress Of Redemption, Plasma Obliterator, Macro Cannon Aquila Strongpoint, Vortex Missile Aquila Strongpoint, Plasma Obliterator Aquila Strongpoint, Imperial Strongpoint, Wall of Martyrs Imperial Defence Network, Void Relay Network
- max 2 HQ w oddziale.
- obowiązują oficjalne FAQ i Errata ze strony GW
- niewidka 3 WC, czar z przesuwaniem terenów zbanowany
- Skitarii i Cult jako jeden kodeks.

https://www.games-worksho...s-Errata…


Zasady:
- Gramy na stołach 60” x 48”.
- Tereny na stołach ustawia sędzia/organizator
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymają od -3 do -20DP, po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje publicznym linczem, samosądem i rytualnym spaleniem na stosie.
- Awanturowanie się na turnieju grozi publicznym linczem, samosądem i rytualnym spaleniem na stosie.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać, ale można wyzwać go na ubitą ziemię w ramach zadośćuczynienia, jednakże wynik takiej walki jest z góry ustalony, a rzucający czelendż zostaje spalony na stosie.
- Jeśli po skończeniu się czasu na grę gracze nadal grają, a nie liczą punkty, dostają oni -2DP za każde rozpoczęte 5 minut spóźnienia. Okazjonalnie spala się ich na stosie.
- Jeśli przez 10 minut od skończenia się czasu na grę gracze nie oddadzą wyników, ich bitwa kończy się automatycznym wynikiem 0:0 i są spalani na stosie.
- Nadmierne narzekanie na swój kodeks/rozpiskę przeciwnika/brak balansu może skończyć się przyznaniem punktów karnych przez organizatora lub ostracyzmem + kopniakiem w dupsko.

Różne:
- posiadanie kompletu: kodeks, miarki, kostki, miarka, rozpiska na papierze skutkuje dodatkowymi 3 dużymi punktami na koniec turnieju.
- proxy max 20% modeli w rozpisce. Nie można proxować FW

Punktacja gier i misje:
Sumę punktów gracza za grę stanowi:
-Różnica w KP ( max 6 )
-Punkty za misje eternal war
-Punkty za slay the warlord, linebreaker i firstblood
-Punkty wynikające z zasad specjalnych jednostek/armii
Po 6 znaczników na stole, każdy z nich warty 3 vp. Wstępnie bez maelstormów, jednakże jeśli gracze chcą mogę z nich skorzystać.

Misje losowane przed turniejem.

Punktacja przy wykorzystaniu maelstormów.
Różnica w VP przekłada się na wynik

0 - 10:10
1-2 - 11:9
3-4 - 12:8
5-6 - 13:7
7-8 - 14:6
9-10 - 15:5
11-12 - 16:4
13-14 - 17:3
15-16 - 18:2
17-18 - 19:1
19+ - 20:0

Table: gracz pozbawiony modeli zachowuje swoje punkty, przeciwnik dogrywa tury sam.


Przebieg gry:
Kolejność czynności przed bitwą:
1. Rzut na umieszczenie pierwszego objective marker.
2. Rzut na wybór strony.
3. Rzut na warlord trait (pierwszy rzuca gracz, który wybrał stronę).
4. Rzuty na gifty, boony i inne wynikające z zasad specjalnych armii (pierwszy rzuca gracz, który wybrał stronę).
5. Rzuty na psychic powers (pierwszy rzuca gracz, który wybrał stronę).
6. Rzut na night fight.
7. Rzut na rozstawienie (zwycięzca wybiera kto rozstawia się pierwszy).
8. Rzut na rozstawienie infilitratorów.
9. Gracz, który wystawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę.
10. Rzut na przejęcie inicjatywy.
11. Rzut na Scout moves.
12. Rozpoczęcie gry.

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Ankieta
Który z nadesłanych projektów, powinien zostać nowym logo ligi?
Projekt 1: 9
Projekt 2: 43
Projekt 3: 16
Projekt 4: 9

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Kontakt
Glówny koordynator:
koordynator[at]liga40k.pl
Zglaszanie turniejów:
zgloszenia[at]liga40k.pl
Wyniki turniejów:
wyniki[at]liga40k.pl
Skarbnik ligowy:
Rafal Kroczka
Numer konta:
85 1140 2004 0000 3502 7607 3392

Download
Ranking ligi
PKZ
Regulaminy
Sędziówka
Wszystkie



     Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000: Forum ligii.     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Warhammer 40,000 and other names used on this site are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2008. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 11