Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000 Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj   Download   Ranking     


Poprzedni temat «» Następny temat
Whirlwind 3 - 17 XII 2016
Autor Wiadomość
Koniu 



Wiek: 32
Posty: 295
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-11-22, 23:42   Whirlwind 3 - 17 XII 2016

Klub Tawerna zaprasza na kolejną odsłonę turnieju Whirlwind. 
1. Informacje ogólne/ramówka 

!!!!! Pierwszą i drugą grę losujemy build, którym gracz będzie grał (jeżeli wylosuje swój, lub taki, którym już grał losuje ponownie). Trzecią grę każdy gra swoim !!!!!

Termin: 17.12 
Miejsce: SDK ul. Krzywoustego 3, Płock 
Format punktowy: 1500
Limit graczy: 20 


Ramy czasowe: 
Zapisy: 9:00-9:15 
1 bitwa: 9:15 - 11:30 
Przerwa Obiadowa : 11:30 – 12:30 
2 bitwa: 12:30 – 14:45 
3 bitwa: 14:45 - 17:00 
Zgłoszenia w temacie. 

Sędzia główny: Koń 

2. Zapisy: 
Zgłoszenia, rozpiski i pytania należy nadsyłać na mail: mrworld@wp.pl 
Termin zgłoszeń : do 12.12.2016 (potem karniaki w liczbie 10)

3. Zasady ogólne: 
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW, i FAQ ETC.
- Gramy na stołach 72”x48”. 
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie 
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym oszustwie dostaje maskę, w grze, w której oszukiwał. Kolejny raz i dostaje 3x0 w turnieju. 
- Awanturnicy dowiedzą się jak walczą Wilki Luny a potem dostaną 3x0 
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać. 
- Po terminacji (-15) 0:0 

Klaryfikacje Terenowe: 
- Las: las warszawski czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia. 
- Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 5+). 
- Ruinki: 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable 
- Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie 
- Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje). 
- Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable. Ściany górki dają covera 5+. 
- Wysokie skały: Impassable po obrysie. Ściany dają 4+ cover. 
- Płotki (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+ 

4. Armia: 
- Każdy z graczy ma do dyspozycji 1500 pkt.

Zabronione: 
- nic

5. Rozpiski: 
W formacie jak na każdym turnieju (zakładam, że wiecie jak). NIE WYPISUJEMY zasad specjalnych armii – masz dwa dni – przygotuj się. Nie znasz buildu przeciwnika – Twój problem. 
Proxy – dozwolone w granicach rozsądku, tj. plazma jako melta ok, rhino jako vindyk ok, ale chimera jako leman nie (inny rozmiar podstawy). W przypadku IA nie dopuszczamy proxy (musi być wysiwyg).


6. Punktacja: 
Różnica VP...................wynik bitwy 
0 .................................. 10 - 10 
1-2 ............................... 11 - 9 
3-4 ............................... 12 - 8 
5-6 ............................... 13 - 7 
7-8 ............................... 14 - 6 
9-10 ............................. 15 - 5 
11-12 ........................... 16 - 4 
13-14 ........................... 17 - 3 
15-16 ........................... 18 - 2 
17-18 ........................... 19 - 1 
19+ .............................. 20 - 0 

Kill Pointy - co 1 KP różnicy - 1VP (do max 6) 

Maelstorm of War: 
11 Secure Objective 1 
12 Secure Objective 2 
13 Secure Objective 3 
14 Secure Objective 4 
15 Secure Objective 5 
16 Secure Objective 6 
21 BEHIND ENEMY LINES—Score 1 VP if one of your scoring units is within 12" of your opponent's table edge at the end of your turn.
22 ASCENDENCY—Score 2 Victory Points if you control any three objective markers at the end of your turn.
23  SUPREMACY—Score 2 Victory Points if you control at least two Objective Markers and at least twice as many Objective Markers as your opponent controls at the end of your turn. 
24 OVERWHELMING FIREPOWER— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 units or more in the shooting phase 
25 BLOOD AND GUTS— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 2 units or more in the Assault Phase 
26 NO PRISONERS—Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 or more enemy units during your turn. 
31 HUNGRY FOR GLORY—Issue a Challenge in a HTH Phase 
32 WITCH HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy unitwith the Psyker, Psychic Pilot or Brotherhood of Psykers/Sorcerers special rule was completely destroyed during your turn. 
33 SCOUR THE SKIES—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Flyer or Flying Monstrous Creature was removed as a casualty during your turn. 
34 ASSASINATE—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy character was removed as a casualty during your turn. 
35 DEMOLITIONS—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one gun emplacement or enemy building was destroyed during your turn. 
36 BIG GAME HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Vehicle or Monstrous Creature was destroyed during your turn. 
41 Defend Objective – score 2 VP if you control any given objective marker for two consecutive turns. [tury liczymy od tej, w której wyciągnięto kartę lub kolejnych]
42 Control The Field – score 2 VP if you control at least two even numbered objective markers at the end of your turn.
43 Secure The Field – score 2 VP if you control at least two odd numbered objective markers at the end of your turn.
44 Command The Field – score 3 VP if you control at least two even and two odd numbered objective markers at the end of your turn.
45 Drive Them Back – Score 1 VP if you completely destroyed one enemy unit controlling an objective marker. In addition, score 1 extra VP if one of your units is now controlling that objective marker.
46 The Bigger They Are – Score 2 VP if you completely destroyed a LOW, SH or GMC during your turn.

Tabled - w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Gracz który zrobił tabled dogrywa swoje tury, tura 6 i 7 jest normalnie losowana. Maelstormy których już nie może wykonać (np. zabij Psykera) zostają uznane za niewykonane 

7. Misje: 

Kolejność rzeczy losowanych i ustawianych przed bitwą: 
1. Wystawienie znaczników (jeżeli mają być one ustawiane przez graczy), pierwszy znacznik wystawia gracz który rzucił więcej na k6, następnie naprzemiennie 
2. Rzut na wybór strony 
3. Losowanie Warlord Trait’ów 
4. Generowanie mocy z Rulebooka 
5. Rzut na to który gracz wystawia swoją armię jako pierwszy (zwycięzca rzutu decyduje kto się pierwszy wystawia) 
6. Rzut za Night Fight (chyba że w misji Night Fight nie występuje, lub jest określone jego występowanie) 
7. Wystawienie armii 
8. Wystawienie Infiltratorów 
9. Przejęcie Inicjatywy 
10. Scout Move’y 


MISSION 1 
Objective #1: Eternal War: Big Guns Never Tire - 5 Objectives (3 Victory Points each) 
Objective #2: Maelstrom of War: Tactical Escalation 
Rozstawienie: Vanguard Strike

MISSION 2 
Objective #1: Eternal War: Crusade 4 objectives (3 Victory Points each) 
Objective #2: Maelstrom of War: Cleanse and Control 
Rozstawienie: Dawn of War 

MISSION 3 
Objective #1: Eternal War: The Scouring - Each player places three markers at least 6 "from the edge, 12" from each other worth 1, 2 and 3 points (point values noted in secret by the player deploying them). Before rolling to seize the initiative, you reveal the value of each marker. 
Objective #2: Maelstrom of War: Deadlock 
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Ostatnio zmieniony przez Koniu 2016-12-04, 18:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


     Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000: Forum ligii.     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Warhammer 40,000 and other names used on this site are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2008. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13