Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000 Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj   Download   Ranking     


Poprzedni temat «» Następny temat
MĘSKIE GRANIE #4 - WARSZAWA, 03.12.2016R., ETC 1850PKT
Autor Wiadomość
Dejv 
DEUS VULT


Wiek: 24
Posty: 67
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-24, 21:37   MĘSKIE GRANIE #4 - WARSZAWA, 03.12.2016R., ETC 1850PKT

Zapraszam wszystkich na turniej lokalny WH40K w formacie ETC na 1850 pkt. 

Adres: 
ul. Juliana Smulikowskiego 1/3 
00-389 Warszawa 
Gentleman's Club 
 Nagrodami na turnieju będą modele i bitzy od PUPPETSWAR!
(Odebrać będzie też można nagrody za pierwszy turniej )Dziękuję sponsorowi i zapraszam na jego stronę: https://puppetswar.eu/

Nastąpiły zmiany na ETC więc zwróćcie uwagę na nowe zasady kompozycji armii i karty

Budowa Armii: 

-1850pkt 
-Maksymalnie 4 detachmenty (multiformacja np. Decurion czy Gladius traktowana jest jak DWA detachmenty.) Nie można dublować detachmentów tej samej frakcji (CAD White Scars i CAD Eldar jest ok, 2x CAD eldar nie jest)
-Armia musi zawierać primary detachment i warlorda, wskazanego na poziomie rozpiski 
- CAD, Allied detachment i detachmenty codexowe frakcji nie mogą się powtarzać 
-Zabronione: Iyaden suplement, IA, FW, armie unbound 
-Formacje można dublować tylko w detachmentach typu decurion, gladius, craftworld warhost 
-GC mogą się powatarzać o ile każdy ma inną broń główną
-SH mogą być wystawiane bez ograniczeń
-Death from the skies dopuszczone, ale bez fazy dogfight (zasada aerial supremacy nie działa). 
-Zakazane fortyfikacje: Fortress Of Redemption, Plasma Obliterator, Macro Cannon Aquila Strongpoint, Vortex Missile Aquila Strongpoint, Plasma Obliterator Aquila Strongpoint, Imperial Strongpoint, Wall of Martyrs Imperial Defence Network, Void Relay Network 

Zasady: 
- Gramy na stołach 72” x 48”. 
- Tereny na stołach ustawia sędzia/organizator 
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymają od -3 do -20DP, po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją. 
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją lub pojedynkiem na ubitej ziemi 
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać, ale można wyzwać go na ubitą ziemię w ramach zadośćuczynienia. 
- Jeśli po skończeniu się czasu na grę gracze nadal grają, a nie liczą punkty, dostają oni -2DP za każde rozpoczęte 5 minut spóźnienia. 
- Jeśli przez 10 minut od skończenia się czasu na grę gracze nie oddadzą wyników, ich bitwa kończy się automatycznym wynikiem 0:0. 
- Nadmierne narzekanie na swój kodeks/rozpiskę przeciwnika/brak balansu może skończyć się przyznaniem punktów karnych przez organizatora lub ostracyzmem. 

Punktacja gier i misje: 
Sumę punktów gracza za grę stanowi: 
-Różnica w KP ( max 6 ) 
-Punkty za misje eternal war 
-Punkty za wykonane karty 
-Punkty za slay the warlord, linebreaker i firstblood 
-Punkty wynikające z zasad specjalnych jednostek/armii 

Misje: 
Na początku turnieju losujemy 3 misje spośród: 
MISSION 1 
Objective #1: The Reaping: 6 objectives each worth two points. Elite and HQ choices that are destroyed at the end of the game give an extra VP.
Objective #2: Maelstrom of War: Cleanse and Control
Deployment: Hammer and Anvil 

MISSION 2 
Objective #1: Eternal War: Crusade 4 objectives (3 Victory Points each) 
Objective #2: Maelstrom of War: Deadlock
Deployment: Vanguard Strike 

MISSION 3 
Objective #1: Eternal War: Big Guns Never Tire - 5 Objectives (3 Victory Points each). Points for Heavy Support choices are scored as per the rulebook
Objective #2: Maelstrom of War: Contact Lost (players only generate 1 objective card total at the start of turn 1, no matter how many objectives they control at that point) 
Deployment: Dawn of War 

MISSION 4 
Eternal War: Eternal War: The Emperor’s Will and Relic (4 Victory Points for each objective) [znaczniki emperor's will to 1 i 2, dokładamy je w swoim deploymenie] 
Objective #2: Maelstrom of War: Tactical Escalation 
Deployment: Dawn of War 

MISSION 5 
Objective #1: Eternal War: Crusade 4 objectives (3 Victory Points each)
Objective #2: Maelstrom of War: Spoils of War
Deployment: Hammer and Anvil 

MISSION 6 
Objective #1: Eternal War: The Scouring - Each player places three markers at least 6 "from the edge, 12" from each other worth 1, 2 and 3 points (point values noted in secret by the player deploying them). Before rolling to seize the initiative, you reveal the value of each marker. Points for Fast Attack choices are scored as per the rulebook.
Objective #2: Maelstrom of War: Cleanse and Control
Deployment: Vanguard Strike

Karty: (będą na miejscu dla graczy bez własnej talii) 
Gramy na talię 24 kart, maksymalnie 3 karty do wykonania na turę: 
11 Secure Objective 1 
12 Secure Objective 2 
13 Secure Objective 3 
14 Secure Objective 4 
15 Secure Objective 5 
16 Secure Objective 6 
21 BEHIND ENEMY LINES—Score 1 VP if one of your scoring units is within 12" of your opponent's table edge at the end of your turn.
22 ASCENDENCY—Score 2 Victory Points if you control any three objective markers at the end of your turn.
23  SUPREMACY—Score 2 Victory Points if you control at least two Objective Markers and at least twice as many Objective Markers as your opponent controls at the end of your turn. 
24 OVERWHELMING FIREPOWER— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 units or more in the shooting phase 
25 BLOOD AND GUTS— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 2 units or more in the Assault Phase 
26 NO PRISONERS—Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 or more enemy units during your turn. 
31 HUNGRY FOR GLORY—Issue a Challenge in a HTH Phase 
32 WITCH HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy unitwith the Psyker, Psychic Pilot or Brotherhood of Psykers/Sorcerers special rule was completely destroyed during your turn. 
33 SCOUR THE SKIES—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Flyer or Flying Monstrous Creature was removed as a casualty during your turn. 
34 ASSASINATE—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy character was removed as a casualty during your turn. 
35 DEMOLITIONS—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one gun emplacement or enemy building was destroyed during your turn. 
36 BIG GAME HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Vehicle or Monstrous Creature was destroyed during your turn. 
41 Defend Objective – score 2 VP if you control any given objective marker for two consecutive turns. [tury liczymy od tej, w której wyciągnięto kartę lub kolejnych]
42 Control The Field – score 2 VP if you control at least two even numbered objective markers at the end of your turn.
43 Secure The Field – score 2 VP if you control at least two odd numbered objective markers at the end of your turn.
44 Command The Field – score 3 VP if you control at least two even and two odd numbered objective markers at the end of your turn.
45 Drive Them Back – Score 1 VP if you completely destroyed one enemy unit controlling an objective marker. In addition, score 1 extra VP if one of your units is now controlling that objective marker.
46 The Bigger They Are – Score 2 VP if you completely destroyed a LOW, SH or GMC during your turn.


Punktacja 
Różnica w VP przekłada się na wynik 
0 - 10:10 
1-2 - 11:9 
3-4 - 12:8 
5-6 - 13:7 
7-8 - 14:6 
9-10 - 15:5 
11-12 - 16:4 
13-14 - 17:3 
15-16 - 18:2 
17-18 - 19:1 
19+ - 20:0 

Table: gracz pozbawiony modeli zachowuje swoje punkty, przeciwnik dogrywa tury sam. 

Przebieg gry: 
Kolejność czynności przed bitwą: 
1. Rzut na umieszczenie pierwszego objective marker. 
2. Rzut na wybór strony. 
3. Rzut na warlord trait (pierwszy rzuca gracz, który wybrał stronę). 
4. Rzuty na gifty, boony i inne wynikające z zasad specjalnych armii (pierwszy rzuca gracz, który wybrał stronę). 
5. Rzuty na psychic powers (pierwszy rzuca gracz, który wybrał stronę). 
6. Rzut na night fight. 
7. Rzut na rozstawienie (zwycięzca wybiera kto rozstawia się pierwszy). 
8. Rzut na rozstawienie infilitratorów. 
9. Gracz, który wystawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę. 
10. Rzut na przejęcie inicjatywy. 
11. Rzut na Scout moves. 
12. Rozpoczęcie gry. 

Agenda: 
Zapisy - 9:30 - 10:00 
Pierwsza gra 10:00 - 12:45 
Druga gra 13:00-15:45 
Trzecia gra 16:00-18:45 

Wejściówka: 20zł przedpłata, 25 na miejscu, klubowicze za darmo 
Adres do wpłat: 
Polskie Stowarzyszenie Gier Strategicznych 
09 1140 2004 0000 3902 7595 0792 
W tytule przelewu proszę podawać xywkę i datę turnieju. 

Turniej zgłoszony będzie do ligi. 

Zgłoszenia i rozpiski(niewymagane) przesyłać proszę na adres: 
dawid.rpg@gmail.com
_________________
#JeSuisZozo
Ostatnio zmieniony przez Dejv 2016-11-25, 21:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


     Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000: Forum ligii.     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Warhammer 40,000 and other names used on this site are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2008. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15