Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000 Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj   Download   Ranking     


Poprzedni temat «» Następny temat
LIGA PO PRACY MK XV WINTER ASSAULT [WA-WA 1-31.XII]
Autor Wiadomość
Medzik 

Posty: 5
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-11-26, 13:15   LIGA PO PRACY MK XV WINTER ASSAULT [WA-WA 1-31.XII]

Ogromne siły zgromadziły się dookoła planety Fenris, domu Kosmicznych Marines z Zakonu Kosmicznych Wilków. Na planetę rozpoczął się atak demonicznych sił, prowadzone przez Władców Zmian demony Tzeentcha szturmowały kolejne fortece zgromadzone na lodowych pustyniach Fenrisa. Kosmiczne wilki broniły się dzielnie, ale nawet im ciężko powstrzymać niemal niekończące się siły Demonów, wezwane na pomoc zostały inne zakony Marines i Gwardia Imperialna. Siły zjednoczone wokół Lorgana Grimnara zaczęły uzyskiwać przewagę, ale skupione siły imperium okazały się idealnym celem dla innych napastników, zarówno Dominium Tau, jak i będące w nieodległych rejonach Necrońskie dynastie zechciały przejąć tą niezwykle ważną planetę! Siły Wilków, zmniejszające się z bitwy na bitwe nie były w stanie bronić się ze wszystkich stron, na szczęście Chaos zaatakował niemal każdego, zarówno Tau i Necroni musieli bronić się przed demonicznymi sługami.    

Konflikt na tak ważnej dla Imperium planecie nie mógł przejść bez echa, chcąć wykorzystać tarcia na planecie, jeden z bystrzejszych orkowych bossów Waaarogh Nie-Gupi postanowił szturmować planetę! Takiego kotła i walk każdego z każdym nie widział nawet Fenris. Starcia ogromnych armii, i mniejsze potyczki o chociaż małe połacie lodowej planet zdominowały jej krajobraz. Generałowie zarówno na Barkach Space Marines, Okrętach Imperialnej Marynarki, czy w Orczych Głazach decydowali o kolejnych krokach swoich armii.    

Ci generałowie to Wy! Każdy z was ma okazję poprowadzić swoje siły! Na planecie mogą w każdej chwili stawić się Eldarzy z nieodległego złocistego światostatku Vrii-Gaed. Czy też kolejna krucjata Abaddona?    

To Wy o tym zadecydujecie, zapraszam do udziału w Grudniowej, lidze WH40k!

Edycja "Winter Assault" będzie dotyczyła ataków na śnieżnym Fenrisie, stąd specyficzne zasady specjalne!

Rozpiski przygotowujemy na 1500 i 750 pkt.

W obu przypadkach primary detachment musi być z tej samej nacjiBudowa Armii:750 punktów - mamy do dyspozycji 2 detachmenty (formacje liczą sie jako detachment - WYJĄTEK Formacje Armii - składające się z innych formacji zabierają wszystkie dostępne detachmenty)

1500 punktów - mamy do dyspozycji 3 detachmenty (formacje liczą sie jako detachment - WYJĄTEK Formacje Armii - składające się z innych formacji zabierają wszystkie dostępne detachmenty)
750 punktów - mamy do dyspozycji 2 detachmenty (formacje liczą sie jako detachment - WYJĄTEK Formacje Armii - składające się z innych formacji zabierają wszystkie dostępne detachmenty)

NIE DOPUSZCZAMY PROXY !!! - nie wymagamy WYSiWYG ale każdy z nas poświęcił majątek na swoją kolekcję modeli i chce walczyć z tym co widzi na stole !
Bonusy i zasady dodatkowe: 

Edycja "Winter Assault" 

1 - Pomalowany Unit (cały) atakujący niepomalowany Unit (wystarczy jeden model) otrzymuje zasadę specjalną "Preferred Enemy"
2 - Wartośc losowa punktów jest określona z góry D3 = 2VP, D6 = 4VP.
3 – Przerzut jakiegokolwiek testu jest na max 4+ - czyli twin linkowany Bright Lance który trafia na 3+ w momencie przerzutu nietrafionego strzału trafia już tylko na 4+.
4 - "Winter Assault" - Każda broń z zasadą "get's hot" traci tą zasadę, a pole widzenia oddziału ograniczone jest przez wieczne zamiecie śnieżne i obliczane jest na zasadzie (Zasięg widzenia = 2d6" + modyfikatory zasięgu
+6" (jeżeli oddział strzelał w poprzedniej fazie)
+6" (jeżeli oddział biegł lub w poprzedniej fazie)
+6" (jeżeli cel to monstrous creature lub vehicle)
+6" (jeżeli oddział liczy więcej niż 10 modeli (bulky i very bulky liczy się jak normalnie)
+6" (jeżeli oddział który widzi to flyer lub FMC)
+6" (jeżeli oddział który widzi to super-heavy, lub Gargantuan creature)
+12" (jeżeli cel to super-heavy lub gargantuan creature)
-6" (jeżeli oddział zrobił go to ground)
5 - Line Breaker na koniec gry wart jest 2 punkty a jeśli dodatkowo przeciwnik nie wykonał go (czyli tylko jeden gracz go zrobił)  jest 4 punkty
Gramy na 750 czy 1500 punktów ? O tym decyduje gracz z mniejszym doświaczeniem, jeśli trudno określić to patrzymy na ranking.* może zdarzyć się że początkujący gracz ma rozpiskę tylko na 750 punktów - wtedy sprawa jasna** IA i Escalation po zatwierdzeniu rozpiski (nie dopuścimy np. Warhounda czy innych przegiętych na te punkty modeli)Przebieg gry:1 - rozgrywamy scenariusz danej rundy normalnie.Modele z codexów, white dwarf White Dwarf - bez ograniczeń.Wszystkie zasady spoza codexów należy przynieść wydrukowane (nawet te które są tylko w formie cyfrowej)WSZYSTKIE Codexy i suplementy są dostępne do wglądu w FGB.

Bitwy Gramy 
1 runda 1 - 11 Grudnia 
2 runda 12 - 21 Grudnia
3 runda 22 - 31  Grudnia

Na każą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie  - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynajamniej dzień przed rozpoczęciem rundy (czyli 1, 11, 21 Grudnia) mailem na sklep@fgb.club - zgłoszenie przez FB, ustnie itp. mogą nam umknąć więc jeśli chcecie mieć pewność że uwzględnimy pojedynek TYLKO i WYŁĄCZNIE e-mail.

Pary oraz misję na daną rundę podajemy odpowiednio 1, 12 i 22 Grudnia 2016.

W każdej rundzie gramy misję z Maelstorm i Eternal War  lub Altar of War - misje na 1 rundę 1 Grudnia, na 2 11 Grudnia i na 3 22 Grudnia.1 oddział może kontrolować 1 znacznik w danej rundzie (NALEŻY TO JASNO OKREŚLIĆ W MOMENCIE KIEDY ODDZIAŁ JEST W ZASIĘGU). !!!* wyjątki- jeśli wylosujesz kartę której nie możesz zrobić w żadnym momencie gry (np. przeciwnik nie ma w armii psykera i nie miał od początku) od razu ja odrzucasz i losujesz nową.- na koniec swojej tury i tylko wtedy możesz odrzucić 1 kartę tactical objective.- wybicie wszystkich oddziałów przeciwnika - otrzymujesz 23 dużych punktów, przeciwnik tyle ile by miał w tym momencie(NIE DOLICZAMY JUŻ WTEDY ŻADNYCH MAŁYCH PUNKTÓW TYLKO TYLE ILE JEST W MOMENCI ZEJŚCIA OSTATNIEGO MODELU).
- Zrobienie stołu daje znaczną przewagę w rankingu !!!

Termin:startujemy 1 Grudnia 2016 i kończymy 31 Grudnia 2016.gramy 3 rundy po ~ 10 dni, nie przedłużamy ligi.
jeżeli ktoś w wyniku świąt nie będzie mógł zagrać 3 rundy, prosimy o kontakt, postaramy się parować nawzajem takich graczy.
Zapisy:Aby zapisać się do ligi należy
1 - posiadać kartę FGB (II) srebrną i oddać ją jako wpisowe (szczegóły jak zdobyć taką kartę u mnie lub Macieja Zająca) lub opłacić na miejscy wpisowe w wysokości 30 zł.
2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje
A - Imie + (Nazwisko jak nie masz numeru ligowego) + Nick + NUMER LIGOWY + Armia jaką grasz + (jak nie masz - bez stresu zostanie ci nadany przy zgłaszaniu wyników do Ligi)
B - Adres e-mail + telefon (tylko do celów umawiania spotkań)
C - Rozpiski w Battle Scribd (HTM + ROSZ) NIE WYSYŁAJECIE ROZPISEK W PDF***
do 1 Grudnia 2016

Nagrody:
1 - Karta Klubowa na Styczeń 2016, Blistery od Kromlech + Nowy White Dwar nr 3 (z listopada)
2 - Blister od Kromlech http://kromlech.eu, Karta Klubowan na Styczeń
3 - Promocyjne wypraski GW plus srebrna karta.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


     Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000: Forum ligii.     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Warhammer 40,000 and other names used on this site are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2008. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13