Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000 Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj   Download   Ranking     


Poprzedni temat «» Następny temat
Mistrzostwa Podbeskidzia 11.12.2016 - 1850 pkt
Autor Wiadomość
Marins 


Posty: 20
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-11-26, 20:29   Mistrzostwa Podbeskidzia 11.12.2016 - 1850 pkt

I. Informacje wstępne:
Data: 11 grudnia 2016 (niedziela)
Miejsce: Gnom,ul. 3 Maja 3/3, 43-300 Bielsko-Biała
Format: 1850
Wpisowe: 20 zł
Ramówka: Zapisy 10:00 - 10:25
Gra I - 10:30 - 13:00
Gra II - 13:05 - 15:35
Gra III - 15:40 - 18:10
Wyniki - 18:30

II. Nagrody:
Bony do wydania w sklepie Gnom, nagroda gwarantowana dla pierwszego miejsca oraz puchar, nagrody losowane między resztą graczy, wysokość i ilość nagród zależy od frekwencji.


III. TWORZENIE ARMII:
-Format punktowy to 1850 pkt.
-Dopuszczone są wszystkie aktualne Kodeksy oraz formacje wydane przez Games Workshop
-Obowiązują oficjalne FAQ
-Dopuszczeni są bohaterowie specjalni
-Zakaz proksowania
-tylko battle forge armies (standardowy FOC i pochodne z kodeksów takie jak decuriony i gladiusy, zakaz dublowania formacji, CADów, wewnątrz decurionopochodnych można mieć jedną podformację dwa razy)
-Dopuszczone są jednostki z podręczników Imperial Armour/Forge World posiadające przy opisie znaczek „Warhammer 40000, wymagane jest, aby gracz posiadał oryginalne modele lub bardzo dobrze skonwertowane samoróbki, modele te muszą być w pełni pomalowane, gracz musi przy sobie również posiadać zasady do tych jednostek.
-przy korzystaniu z fortyfikacji jak i jednostek super heavy wymagane są odpowiednie podręczniki do danego modelu (stronghold assault jak i escalation)
-Co do konwersji FW, model musi wyglądać tak by prezentował sobą swoje zasady i był w 100% WYSWIG'owy. -jednostki Fw/IA nie mogą się powtarzać i mogą być wystawione tylko dwie jednostki IA/FW w podstawowych armiach (posiadających kodeksy).
-Maksymalnie 1 (jeden) model super heavy lub gargantuan creature.



Zasady ogólne:

- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Invisibility jako BS1 / WS1
- Przerzut save'ów na 4+ (no chyba że przerzucamy 5 lub 6 to wtedy odpowiednio na 5+ lub 6+)
- Przyzywamy max 1 oddział na turę za pomocą psioniki


IV. Misje:
Gramy mieszane misje, eternal war jako główną losowaną przez sędziego i dodatkowo maelstorm, zasady tactical objectives:

- Losujemy rozstawienie i misje Eternal War

- ustawiamy znaczniki do wylosowanej misji Eternal War, brane są one tylko pod uwagę przy misji wylosowanej (czyli zazwyczaj kto je kontroluje po zakończeniu gry)

- ustawiamy 6 znaczników niezależnych od misji, które są brane tylko pod uwagę przy korzystaniu Tactical Objectives, gracze naprzemiennie ustawiają po 3 znaczniki, znacznik musi znajdować się co najmniej 6 cali od krawędzi i 12 cali od innego znacznika

- na początku obaj gracze dobierają po 3 karty misji

- na początku każdej swojej tury gracz może odrzucić jedną kartę i dobrać nową

- za wykonanie każdego celu, na początku swojej następnej tury dobieramy kartę

-Gramy 3 bitwy
-Znaczniki celów misji nie mogą być wystawione w terenie niedostępnym, nie wyżej jak na pierwszym piętrze ruiny oraz nie mogą się znajdować w budynkach, oraz nie na wyższych górach jak 3 cale
-W wypadku, gdy znaczniki muszą być wystawione w z góry ustalonym miejscu, a jest to np, teren niedostępny należy rzucić kością kierunkową i zgodnie z strzałką wystawić znacznik przy ściance terenu niedostępnego
-Gracze zdobywają punkty VP w zależności od misji i jej celów głównych oraz pobocznych
-W przypadku Baya - 15:5
-Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
-Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp.
-dodatkowe VP a różnicę w zniszczonych jednostkach (w misjach oprócz anihilacji):
0-1 - 0 VP
2-3 - 1 VP
4-5 - 2 VP
5 i więcej - 3 VP
-Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz, który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji), lub po prostu dostaje wynik 18:2
-Jednostki latające mogą scorować tylko w hoover/jump mode. W takim wypadku odległość mierzona jest od podstawki.
-Różnica w VP przekłada się na wynik:
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
13:7 – 3 vp różnicy
14:6 – 4 vp różnicy
15:5 – 5 vp różnicy
16:4 – 6 vp różnicy
17:3 – 7 vp różnicy
18:2 – 8 vp różnicy
19:1 – 9 vp różnicy
20:0 – 10+ vp różnicy

*Oddział uznaje się za zniszczony dodatkowo jeśli: minęła ostatnia tura i znajduje się w rezerwie lub jest rozbity i ucieka
**Mysterious Objectives – można na nich grać jeśli obaj gracze jednogłośnie przed bitwą tak sobie zażyczą
***Tura 6 na 3+, tura 7 na 4+

V. STOŁY I TERENY
- stoły 48x72cale
- tereny ustawione już przez organizatorów przed turniejem, jeśli tereny przeszkadzają w ustawieniu celów misji tylko organizator/sędzia ma prawo je przestawić
-wysokie wzgórza/klify są terenem niedostępnym
-jeziorka są terenem trudnym i niebezpiecznym
-nie korzystamy z Mysterious Terrain
- fortyfikacje wykupione przez gracza muszą zostać wystawione tak jak to opisano w podręczniku fortyfikacji
VI. PUNKTACJA TURNIEJOWA:
Gracze będą klasyfikowani na podstawie zdobytych punktów turniejowych. Oczywiście, aby wygrać turniej należy uzbierać więcej punktów niż inni. Punktujemy gry oraz hobby, więc zwróćcie uwagę na obie te rzeczy podczas turnieju. Oto wykaz ile maksymalnie można zdobyć punktów na turnieju. Poniżej także szczegółowe opisy.


Punkty za rozegrane potyczki - Max.60 pkt
Punkty hobbystyczne i akcesoria – wygląd armii: Max.15 pkt
Punkty karne ( 1 pkt za każde 5 minut spóźnienia z oddaniem wyników oraz za jawne oszustwa - zgodnie z oceną sędziego)
KODEKSY głównej armii oraz sojuszniczej są obowiązkowe, to samo dotyczy dodatków „Escalation” oraz „Stronghold Assault” jeśli gracz wykorzystuje jednostki tam opisane, MOGĄ BYĆ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ

Max. można uzyskać 75 pkt

VII.HOBBYSTYKA:
a ) Malowanie:
- armia pomalowana w 50% +1 pkt*
- armia pomalowana w 100% +2 pkt*
- 100% armii z "zrobionymi" pdstawkami (posypka itp) +1 pkt
* i ** nie sumują się

b ) Konwersje: można uzyskać max +2 pkt ( 1pkt za każdy skonwertowany model – do 2 pkt)

c ) "Wysiwyg"*
- armia wyposażona w pełni wysiwyg-owo dostaje max +3 pkt (tłumaczenie że danej opcji uzbrojenia nie ma w oryginalnym pudełku nie zwalnia od Wyswigu)

* WYSIWYG (What You See is What You Get) – 0-3 Punkty Turniejowe.
Czyli zgodność modeli i ich posiadanego ekwipunku z rozpiską

d ) „Spójność” armii- jeśli po armii widać że jest przygotowania jako całość modelarsko, a nie jest zbieraniną przypadkowych modeli +1 pkt

e)rozróżnienie oddziałów- jeśli można na pierwszy rzut oka określić przynależność modeli do danego oddziału +1pkt (oddziały można bez problemu rozróżnić)

3.2.AKCESORIA
-coś do pisania +1pkt.
-posiadanie wzorników które są wykorzystywane przez uzbrojenie/zdolności z rozpiski+1pkt
-własna miarka+1pkt
-kości +1pkt
-własne znaczniki misji +1pkt
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


     Forum Ogólnopolskiej Ligi Warhammer 40,000: Forum ligii.     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Warhammer 40,000 and other names used on this site are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2008. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13